Wysłany: Sro Cze 13, 2012 20:20 [MG ZR IDT] Problem ze wspomaganiem
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
WItam mam problem ze wspomaganiem w mojej maszynie
Jakieś dwa miesiące temu zaczeło mi głośno chodzić wspomaganie płyn ubywał ale delikatnie wiec po wstepnych oględzinach (mokra pompa) wymieniłem pompe wspomagania i i po wymianie tej pompy nadal cieknie cała pompa jest mokra od oleju. Oglądałem węze i nic po nich nie widać żeby gdzieś były nieszczelne a nei chce mi się wierzyć ze 2 pompa tez jest felerna
Rozmawiałem na zlocie z kimś teraz nie pamiętam z kim na ten temat i ten ktoś mi powiedział że pompa na 90% jest ok a wina leży w wężu przy pompie ze sie jakaś banka na nim robi i dlatego cieknie. Dokładnie nie Pamiętam całej rozmowy bo %%% Dlatego postanowiłem napisać
musisz dokładnie uszczelnić połączenia przewodów na pompie, bo raczej nowa pompa nie powinna cieknąć chyba że jest trefna najlepiej kup zmywacz do tarcz hamulcowych i ja umyj i niech ktoś wsiądzie i kręci kierownicą i patrz gdzie leci
JacK, chodzi o to że ja umyłem tą pompe i wszystko ładnie i to się sączy nie mocno i cieżko dostrzec ten wyciek skręcając kierownica poza tym masz ZR-a wiec wiesz jaki jest dostęp do pompy żeby chociaż popatrzeć
bogdan75, mi leci po pompie a nie po listwie
mi akurat od pompy ciekło Przy zbiorniku było tylko wilgotne ale nie było kropli a z pompy kapali mi kroplami A ten drugi co się wkręca do pompy wymieniłem na nowy jak montowałem klimę bo był w zestawie i potem sucho było
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum