Witam,
Mój Rover 45 2.0 ITD potrzebuje nowej przepływki i nim wydam kasę chciałbym sie upewnić czy taka jak ta będzie pasować http://allegro.pl/przeplw...2383641328.html .
barney79 napisał że wkładka f 00c 2g2 030 występuje w powyższym przepływomierzu tylko że w moim roverku stara wkładka ma numer F00C2G2044. Czy to takie same wkładki ?
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 12:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
Mój Rover 45 2.0 ITD potrzebuje nowej przepływki i nim wydam kasę chciałbym sie upewnić czy taka jak ta będzie pasować http://allegro.pl/przeplw...2383641328.html .
barney79 napisał że wkładka f 00c 2g2 030 występuje w powyższym przepływomierzu tylko że w moim roverku stara wkładka ma numer F00C2G2044. Czy to takie same wkładki ?
Pozdrawiam.
Możesz kupować bez obaw.Oznaczenie f 00C 2g2 044 to to samo co wkładka f 00c 2g2 030
Czytaj więcej: http://www.forum.alfaholi...l#ixzz1xbesMTEb
Poza tym lepiej kupić mapki Mafless od Remiego i po kłopocie.Ja miałem uszkodzoną przepływkę i tak właśnie zrobiłem.Teraz jeżdżę nie przejmując się nią wo gule bo nie jest juz potrzebna.
Zdecydowałem się na przepływomierz z podanej powyżej przeze mnie aukcji. Wyciągnąłem wkładkę z zamiarem zamontowania i niestety zaskoczyła mnie zawartość. Na nowej wkładce brakuje jednego elementu który jest obecny na starej. Niestety nie wiem za co odpowiada i czy jest niezbędny do prawidłowego działania. Czyżbym trafił na wadliwy źle złożony przepływomierz ?
Poniżej dołączam zdjęcie i proszę o wasze opinie.
Czujnik temp. ze starego przepływomierza będzie sprawny twoim zdaniem ? Czy lepiej złożyć reklamacje i dać negatywa sprzedawcy na allegro za sprzedanie niekompletnej przepływki ?
[ Dodano: Pon Cze 25, 2012 12:16 ]
Po przełożeniu starego czujnika temp. i zamontowaniu nowej wkłaki auto śmiga jak dawniej.
Ja chciałem tylko napisać że próbowałem sposobu z robieniem otworu w przepływomierzu w celu poprawy parametrów i uzyskałem wzrost z około 95g/s do około 138g/s (170 ma nowy przepływomierz).
Czyli uzyskałem wzrost o jakieś 45%
Jordan87, hehe.. no tak jak mówiłem dziura daje dobry efekt Jak by sie komuś jeszcze chciało by można robić dziurę i co 1mm powiększać i robić probe na ile wzrasta zysk orig. sprawnej przeplwyki
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja zeszlifowałem tylną ściankę na kole szlifierskim tak aby powietrze mogło swobodnie przepływać na wylot a nie musiało kanałem który jest zawinięty do góry.
Pożyczyłem zdjęcie Kris.88 i zaznaczyłem na nim zielonym kolorem gdzie usunąłem trochę plastiku. Im większy otwór tym lepiej
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon Lip 30, 2012 20:38
Podepnę się pod temat, gdyż potrzebuję nowego przepływomierza do mojego R600 Sdi. Znalazłem jakieś zamienniki w necie tyle tylko, że podają różne ceny dla R200 Sdi i R600 Sdi. I teraz nie wiem, czy tam idą inne przepływomierze, bo coś na chłopski rozum nie wydaję mi się, skoro to ten sam silnik. Może ktoś coś doradzić, bo różnica w cenie dość znaczna (112 zł i 176 zł). Podaję link i z góry dziękuję.
Witam! mam do wymiany przeplywke i tu moja prosba mogl by mi ktos podrzucic link do jakiejs aukcji na allegro z ktorego moge skorzystac? szczerze mowiac nie bardzo sie w tym orientuje a ceny sa rozne, nie chcial bym zle kupic.
Chcialem jeszcze zapytac czy przeplywka ma wplyw na moc auta?
kupilem roverka 75 cdt 2.0 i na poczatku zbieral sie od 2200 obrotow a teraz po wyczyszczeniu EGR-a auto nie jedzie wcale, kompletny brak mocy
prosze o podpowiedz
Witam, zakupiłem przepływomierz dokładnie taki jak tutaj: http://allegro.pl/przeply...5384428419.html BOSCH 0281002180 i niestety moc jest do w porównaniu do odpiętej, gdzie w mieście bardzo usprawniało to jazdę, a spalanie w cyklu mieszanym dało mi 7,6L - fakt na wyższych obrotach wymiękała. Wkład przełożyłem i oczywiście sprawdziłem taki sam numer jak na oryginalnej F 00C 2g2 030. Jeździ tak samo jak na zamienniku, który miałem wcześniej. Dodatkowo sprawdziłem wszystkie połączenia rur ściąganymi na śrubę opaskami i w tej kwestii wszystko gra Co mam dalej robić bo krew mnie zalewa jak mu daje gazu do 1600 i puszczam po woli sprzęgło, a ten dziad się dusi i ledwo zbiera - a bez przepływki to szedł jak wściekły, że lekko trzeba było muskać .Nie mówiąc już o trasie gdzie manewr wyprzedzania z powrotem stał się bardzo uciążliwy.
Wymienię jeszcze filtr powietrza, ale to też uważam, że średnio bo ostatnio wymieniałem 16 Kwietnia na Filtrona choć już jest coś tam brudny... Tym razem wezmę Championa dla odmiany i napiszę jak sytuacja. Dodatkowo jest jedna dość istotna kwestia, którą uważam za istotną.
Raport ze starego zamiennika:
jeżeli mamy chłodniejszy dzień najczęściej wieczorami ~20 stopni to furka nawet idzie, ale jak jest patelnia i 35 stopni i więcej w słońcu to katorga jak trzeba jechać bo nie idzie... Tak wiem, że gorące powietrze jest rzadkie i obniża to spalanie w cylindrach, ale różnica jest zbyt ogromna.
W każdym razie czekam na Wasze sugestie w tej sprawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum