Wysłany: Wto Lip 17, 2012 12:49 [R75] Kilka problemów
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
witam jestem nowy wiec prosze o wyrozumiałość wszystko z czasem pojme:) A więc kupilem rovera 75 2.5 v6 w aut. Moje pytania:
-Leci mi olej miedzy skrzynią a silnikiem to moze być cos powaznego?
-Poprzedni właściciel mowil ze kto kiedys zmienil w nim skrzynie na 6 biegowa jest to mozliwe? gdzie moge sprawdzic w niej jakies oznaczenie? znalazlem tylko naklejke
G7 0332736 PR 012. Jak mozna sprawdzic jaki tam jest olej i na jaki wyminic elentualnie czy dolać
- Brakuje trojnik na odmie pod gorna plastikowa osloną silnika wlasciciel powiedzial ze zdejmuje to na lato zaklada niby na zime ale tego trojnika niema i nie wiem co mam z tym zrobic
-skrzynia pracuje ładnie tylko z 2-3 bieg czuje lekkie szarpniecie czy to cos zlego?
Narazie tyle BARDZO ALE TO BARDZO WAS PROSZE O POMOC CHCE UCZESTNICZYC NA FORUM JEZDZIC NA ZLOTY ITD TYLKO MUSZE SIE UPORAC Z AUTKIEM
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 18, 2012 10:28, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 12:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może leci ci płyn od wycisku sprzęgła (wysprzęglik) a nie olej? To typowa awaria w R75 i musisz się z tym liczyć. 99% nowych użytkowników R75 z anualna skrzynią walczy z tym problemem bardzo szybko. Biegi dobrze wchodzą?
Może ci też lać się olej z silnika lub poprostu uszczelniacz na wałku wejściowym skrzyni nawalił
We wszystkich przypadkach awaria poważna i kosztowana
Na początek sprawdź ile masz oleju w skrzyni i w silniku.
Skrzynie manualne we wszystkich R75 są takie same, Getrag 5 biegów ( w benzynach tylko inne przełożenia niż TD)
Raczej nie jest możliwe aby podpasowałl inna 6 biegową. Sprawa prosta, jak masz 5 biegów na drążku to nie masz skrzyni 6-biegowej. Klient ci naściemniał.
Wymiana oleju prosta jak w każdej skrzyni manualnej. Po zdjąciu koła lewego masz dwa korki na skrzyni, jeden spustowy, drugi zalewowy i jednocześnie ustalający poziom oleju. Olej to Texaco MTF94
Rzeczywiście ma automat
W takim razie cieknący wysprzęglik odpada. Pozostaje cieknący silnik lub wariator skrzyni. AJk ze skrzyni to olej powinien mieć raczej czerwonawy kolor.
Napewno nie ma tam skrzyni 6-biegowej. Jak wiadomo skrzynia jest mocno zintegrowana z autem, więc podmiana raczej nie wchodzi w grę.
Wymiana i kontrola oleju raczej do zrobienia w dobrym warsztacie, który ma doświadczenie z automatami. Olej to Texaco N402 lub inny ATF np Dextron
wymiana oleju http://forum.roverki.eu/v...p=442363#442363
Szarpanie przy zmianie biegów w automacie to typowy objaw w przypadku braku oleju.
siekiera, gdybyś wpisał swoją lokalizację ,można by Ci było polecić jakiegoś mechanika lub wizytę na spocie.
Pieta dał bardzo dobry link do tematu , w którym jest uporządkowany ogromny zasób wiedzy w temacie R75. Bez obejrzenia auta trudno dokładniej doradzać.
Tu masz link który prowadzi bezpośrednio do tematów o skrzyni http://forum.roverki.eu/v...p=700061#700061
Jestem z Poznania... Czytam czytam cały czas nie mogę nigdzie znalesc gedzi emoge sprawdzic jaka mam skrzynie bylem pod autem i faktycznie byla sciagana ale znalzem tylko te numery ktore podałem wyzej co one oznaczają? I czy wiecie cos na temat tych wezy,odmy chodzi mi tam gdzie jest tzw trojnik.pod pokrywa silnika go gory
siekiera, jedź do Wojtka do Puszczykowa to jest taki nasz lokalny guru od roverków na pewno ogarnie ci auto i z tego co wiem to przegląd co należy naprawić robi za friko i płacisz dopiero jak naprawia. Moje roverki ogarnia już dłuższy czas i jestem bardzo zadowolony z jego usług.
http://www.roverki.pl/czc...2Id=183&start=0 http://www.matysiak.info-net.com.pl/kontakt.html
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum