Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 19:58
Chyba każdy wie do czego służą wyłączniki tego typu - jego wykorzystanie w wersji rozwojowej jak najbardziej jest na miejscu. Co by było gdyby egzemplarz na którym przeprowadza się pierwsze testy drogowe nagle się sfajczył.
Co do komunikacji to bym się nie zdziwił gdyby i T4 go przeczytało - sprzęt diagnostyczny nie komunikuje się z silnikiem a raczej z ECU a te zapewne pochodzi od Bosch-a czy Siemens-a - w dodatku standard OBD jest już od ponad 10-ciu lat obowiązkiem a procedury niższego poziomu raczej standardowe dla całych rodzin sterowników od danego producenta i nie ważne czy siedzi to w Roverze w Oplu czy może w BMW
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 19:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Wrz 07, 2012 15:58
A były inne diesle w 75 niż CDT(i) od BMW? Jest sens tworzyć kod silnika dla egzemplarza testowego? Być może skoro nie było innego diesla to sprawdzajka VIN przyjmuje że jeśli diesel to musi być BMW... Być możne w nr VIN jest tylko podany rodzaj paliwa...
A i nikt się nie przejmował zapewne co powie VIN ważne że jakiś jest...
Ostatnio zmieniony przez Marrkus Pią Wrz 07, 2012 16:00, w całości zmieniany 1 raz
według mnie jest to fabrycznie zrobione dwa powody jeden: ten VIN też do końca zwykły nie jest: S/N D00000 numer seryjny ja takiego numeru nie widziałem. dwa kto by akurat miał wkładać taki silnik tzn po co wymieniać silnik BMW? Na akurat taki który był testowany w tych samochodach? dlaczego nie od passata lub czegoś innego. Według mnie to jest oryginalny przez fabrykę robiony samochód!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum