Forum Klubu ROVERki.pl :: [200vi] Przerobienie na LPG.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[200vi] Przerobienie na LPG.
Autor Wiadomość
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 15:57   

Cytat:
na LPG zawsze masz lekka utratę mocy


Racja i nasuwa się na myśl V generacja Instalacji Gazowych.
-brak utraty mocy
-ciągłe zasilanie i odpalanie na gazie

Chyba same plusy dla silnika troszkę mniejsze dla kieszeni bo jednak sporo pieniędzy
trzeba na start wyłożyć.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 15:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 19:10   

Kata nie ma od 2008 roku. Wtedy ktos z komisu sprwadzil te auto na sprzedaz z Włoch. Wtedy go tez pewnie wycieli. Utrata mocy? Nie wiedzialem ze po wycieciu kata mocy ucieka. Myslalem ze skoro wydech nie ma "zdławiacza" w postaci kata to KM jest wiecej? Przydało by się pojechać na hamownie i sprawdzić. Jeżeli mam mniej KM niż seria to aż ręce zacieram jak Rover będzie latać po powrocie kata :)

Co do instalacji V generacji, podejdzie do mojego 200vi?
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 21:02   

Aj tam daj spokój :wink: Tobie wystarczy zwykła sekwencja :wink: Nie wiem jak jeździ seryjne 1.4 103 km, ale moje bez kata i z gazem chodzi wystarczająco dobrze :smile: Przepraszam za mieszanie ale moim zdaniem żaden z nas bez hamowni nie odczuje tej straty, a gdyby sprawdzić kompresje w połowie aut to już katalizatorów by ludzie nie szukali :razz: Ale jak najbardziej cenie dążenie do ideału i takim ludziom Sza-cun :grin:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 21:19   

piotrekcrash napisał/a:
Tylko czemu autor postu pisze, że nie ma kata a nie pisze nic o tym, że
ma jakieś straty w mocy


bo to w aucie lekkim nie jest tak odczuwalne jak w ciężkim

[ Dodano: Sro Wrz 12, 2012 22:19 ]
kangaroo69 napisał/a:
Nie wiem jak jeździ seryjne 1.4 103 km, ale moje bez kata i z gazem chodzi wystarczająco dobrze


ja w 1,4 16V też wywaliłem kata ale tylko go wybebeszyłem, w środek wsadziłem rurę ponawiercaną i zaspawałem, po wsaadzeniu rurki powróciła częściowo moc

kangaroo69 napisał/a:
Przepraszam za mieszanie ale moim zdaniem żaden z nas bez hamowni nie odczuje tej straty


tak to trudne do wyczucia, ale jak komuś ledwo odjeżdżałeś a teraz nie odjeżdżasz to czuć ;)

kangaroo69 napisał/a:
gdyby sprawdzić kompresje w połowie aut to już katalizatorów by ludzie nie szukal


w obecnym motorze od 14,5-14,2

kangaroo69 napisał/a:
Ale jak najbardziej cenie dążenie do ideału i takim ludziom Sza-cun :grin:


:mrgreen: każde konie okupiłem sporymi kombinacjami, mierzonymi na rolkach
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Wrz 13, 2012 07:48   

Kozik napisał/a:
bo to w aucie lekkim nie jest tak odczuwalne jak w ciężkim

Kozik napisał/a:
tak to trudne do wyczucia, ale jak komuś ledwo odjeżdżałeś a teraz nie odjeżdżasz to czuć
albo jak wyprzedzałeś bez redukcji a teraz musisz redukować by się zebrał
Kozik napisał/a:
każde konie okupiłem sporymi kombinacjami, mierzonymi na rolkach

Freelander jest cięższy i ma AWD więc bez rolek było czuć utratę mocy, tym bardziej że standardowe 120KM to jest mało na to auto, to jest coś jak 8 zaworowe 1,4 w Roverkach 75KM.
Kozik swoja drogą szacun za samozaparcie w doprowadzaniu auta do ideału.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Ronald 




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 27, 2012 09:38   

Panowie, wracam do tematu. I tu pojawia się pytanie.

Gdzie w Warszawie i okolicach mogę przerobić swojego Rover'a na gaz? Czy polecacie jakiś konkretny warsztat?

Oto co znalazłem na innych forach, może ktoś coś zna i się wypowie czy poleca :)
http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t17775.html


"Jak gazować, to tylko tu:

Migaz-s
Montaż i serwis instalacji LPG
Legalizacja zbiorników LPG i CNG

ul. Modlińska 264a
03-152 Warszawa
tel./fax: 22 819-07-22
kom.: 509 385 720
godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-17:00

Założona instalacja Lovato Smart w Honda Accord 1.8 L 136 km 2001r. Po 5 000 km w końcu przyjechałem na regulację która miała się odbyć po 1 000 km i instalacja nawet nie straciła ciśnienia...
Podłączyli kompa i za 2 min odłączyli bo instalacja była jak nowa (dopiero co założona).

Zadowolenie 100% i polecam chłopaków!"


"Polecam kolegę Nowotczyńskiego z Mławy
06-500 Mława, Gdyńska 25

Tel.: 236553355
Tel.: 502587921

Gazowany był od podstaw Passat B5FL 2.0 ALT

stag 300-4 plus
zuelona hana
zavoli zeta N

czysto i schludnie zrobione, skrupulatnie ustawiony mnożnik"
_________________
Od zera do prędkości maksymalnej. Mój wariat :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ai73eqMR-oA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 200Vi] skrzynia od brm-a do 200vi
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Mar 11, 2016 09:27
Aful89
Brak nowych postów [Rover 200] Przerobienie Immobilizera
robsson78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Gru 10, 2014 16:45
robsson78
Brak nowych postów [R25/Streetwise/MG ZR] Przerobienie lusterek man. na elekt.
Dudek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Paź 27, 2012 10:02
Dudek
Brak nowych postów [R200, 1,4Si 99'] przerobienie lusterek z manual na elektryk
peka1980 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Paź 15, 2007 18:45
R-200
Brak nowych postów [200Vi] Rura kolektorowa do VVC
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Maj 05, 2016 17:17
zacekpl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink