Kata nie ma od 2008 roku. Wtedy ktos z komisu sprwadzil te auto na sprzedaz z Włoch. Wtedy go tez pewnie wycieli. Utrata mocy? Nie wiedzialem ze po wycieciu kata mocy ucieka. Myslalem ze skoro wydech nie ma "zdławiacza" w postaci kata to KM jest wiecej? Przydało by się pojechać na hamownie i sprawdzić. Jeżeli mam mniej KM niż seria to aż ręce zacieram jak Rover będzie latać po powrocie kata
Co do instalacji V generacji, podejdzie do mojego 200vi?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sro Wrz 12, 2012 21:02
Aj tam daj spokój Tobie wystarczy zwykła sekwencja Nie wiem jak jeździ seryjne 1.4 103 km, ale moje bez kata i z gazem chodzi wystarczająco dobrze Przepraszam za mieszanie ale moim zdaniem żaden z nas bez hamowni nie odczuje tej straty, a gdyby sprawdzić kompresje w połowie aut to już katalizatorów by ludzie nie szukali Ale jak najbardziej cenie dążenie do ideału i takim ludziom Sza-cun
Tylko czemu autor postu pisze, że nie ma kata a nie pisze nic o tym, że
ma jakieś straty w mocy
bo to w aucie lekkim nie jest tak odczuwalne jak w ciężkim
[ Dodano: Sro Wrz 12, 2012 22:19 ]
kangaroo69 napisał/a:
Nie wiem jak jeździ seryjne 1.4 103 km, ale moje bez kata i z gazem chodzi wystarczająco dobrze
ja w 1,4 16V też wywaliłem kata ale tylko go wybebeszyłem, w środek wsadziłem rurę ponawiercaną i zaspawałem, po wsaadzeniu rurki powróciła częściowo moc
kangaroo69 napisał/a:
Przepraszam za mieszanie ale moim zdaniem żaden z nas bez hamowni nie odczuje tej straty
tak to trudne do wyczucia, ale jak komuś ledwo odjeżdżałeś a teraz nie odjeżdżasz to czuć
kangaroo69 napisał/a:
gdyby sprawdzić kompresje w połowie aut to już katalizatorów by ludzie nie szukal
w obecnym motorze od 14,5-14,2
kangaroo69 napisał/a:
Ale jak najbardziej cenie dążenie do ideału i takim ludziom Sza-cun
każde konie okupiłem sporymi kombinacjami, mierzonymi na rolkach
bo to w aucie lekkim nie jest tak odczuwalne jak w ciężkim
Kozik napisał/a:
tak to trudne do wyczucia, ale jak komuś ledwo odjeżdżałeś a teraz nie odjeżdżasz to czuć
albo jak wyprzedzałeś bez redukcji a teraz musisz redukować by się zebrał
Kozik napisał/a:
każde konie okupiłem sporymi kombinacjami, mierzonymi na rolkach
Freelander jest cięższy i ma AWD więc bez rolek było czuć utratę mocy, tym bardziej że standardowe 120KM to jest mało na to auto, to jest coś jak 8 zaworowe 1,4 w Roverkach 75KM.
Kozik swoja drogą szacun za samozaparcie w doprowadzaniu auta do ideału.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Migaz-s
Montaż i serwis instalacji LPG
Legalizacja zbiorników LPG i CNG
ul. Modlińska 264a
03-152 Warszawa
tel./fax: 22 819-07-22
kom.: 509 385 720
godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-17:00
Założona instalacja Lovato Smart w Honda Accord 1.8 L 136 km 2001r. Po 5 000 km w końcu przyjechałem na regulację która miała się odbyć po 1 000 km i instalacja nawet nie straciła ciśnienia...
Podłączyli kompa i za 2 min odłączyli bo instalacja była jak nowa (dopiero co założona).
Zadowolenie 100% i polecam chłopaków!"
"Polecam kolegę Nowotczyńskiego z Mławy
06-500 Mława, Gdyńska 25
Tel.: 236553355
Tel.: 502587921
Gazowany był od podstaw Passat B5FL 2.0 ALT
stag 300-4 plus
zuelona hana
zavoli zeta N
czysto i schludnie zrobione, skrupulatnie ustawiony mnożnik"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum