Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
ooo skro już mowa o wtryskiwaczach to też się podłączę. Może dostanę po głowie za offtop, ale zaryzykuję. Pytałam na forum audi, ale tam panowie jacyś dziwni, nie rozumieją kobiecego rozumowania i zwyczajnej dociekliwości.
Otórz mowa o Audi A6, silnik 2,5 tdi 180 KM. Jakieś trzy tygodnie temu przydarzyła się awaria rozrządu - jakieś 1k km po jego wymianie urwała się śruba, i rolka z paskiem dyndały luźno. Szkody chyba niewielkie - jeden pogięty zawór, kilka dźwigienek pękło, ale tylko w jednej głowicy.
Tylko teraz, po kolejnych dwóch tygodniach niezbyt intensywanego uzytkowania okazuje się że padł wtrysk sterujący (spalanie osiągnęło średnią 20 l/100 km, więc coś mi nie grało).
Nasuwa się pytanie czysto teoretyczne - czy możliwe, że urawna śruba rozrządu mogła w jakiś sposób spowodować awarię wtryskiwacza? Czy może rzeczywiście zdechł ze starości i tylko tak fatalnie wybrał sobie czas? Dodam że przed 2 miesiącami wtryski były sprawdzane i ten było podobno ok.
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Paź 23, 2012 17:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 23, 2012 16:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum