Forum Klubu ROVERki.pl :: [Mg ZR] ZAWÓR TURBINY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Mg ZR] ZAWÓR TURBINY
Autor Wiadomość
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:20   [Mg ZR] ZAWÓR TURBINY
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam mam szybkie pytanie potrzebuję kupić ZAWÓR TURBINY tzw Gruszkę niektórzy tak to nazywają albo siłownik turbiny bo stara ani rusz a nie chce sie bawic w regeneracje więcej czasu i nerwów a samochód przyspiesza jak slimak i pytanie czy gruszka podejdzię od innego samochodu vw.1.9tdi bo tych jest najwięcej a do rovera niz nie mówiąc o MG ZR 2.0tdi 85kw prosze o poradę pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:25   

Krejzol.17rr napisał/a:
ZAWÓR TURBINY tzw Gruszkę niektórzy tak to nazywają albo siłownik turbiny bo stara ani rusz a nie chce sie bawic w regeneracje więcej czasu i nerwów a samochód przyspiesza jak slimak i pytanie czy gruszka podejdzię od innego samochodu vw.1.9tdi bo tych jest najwięcej a do rovera niz nie mówiąc o MG ZR 2.0tdi 85kw prosze o poradę pozdrawiam

Powinna podejsc inna równiez ,kwestia tylko aby działa w ta sama strone.
Co do twojej czy na 100% pewnien jestes ze ona nie chodzi (zwykle przesuwa listwa sie minimalnie i dosc cieżko )
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:26   

Podeszła by tylko musi być gruszka ciśnienia do Wastegate Turbo. VW 1.9 maja tez te gruszki na podciśnienie pod VNT Turba :wink:

Pasuje tylko potem za pomocy wskaźnika doładowania ja kalibrować :wink: Żeby turbo trzymało 1.3bra max :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:38   

Remigiusz napisał/a:
pod VNT Turba

A czy dałoby rade VNT sterowac rówiez gruszka tylko przerobic ja aby działa w odwrotna strone ?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:48   

kadzaf, kolego pewny to ja nie byłem kupujac ten samochód nawet heheh kurcze sprawdzałem sam przy dodawaniu gazu siłownik ani ruszy nie jestem pewny najprościej było by oddać do mechanika ale chwilowy kryzys z funduszem chciałem jakoś sobie poradzić sam ale raczej będe musiał oddać a druga sprawa ze u mnie w okolicy sami naciągacze a nie chce by ktoś wyprowadził mnie w las
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 18:54   

A dzwigienka za która pociaga listwa po jej wypieciu ją samą mozesz poruszac?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Pon Paź 22, 2012 06:31   

kadzaf, czyli mam odpiąć zabespieczenie i zobaczyć czy coś przyponinajce ostrze do wyżynarki sama chodzi ? jak sprawdzałem w golfie 4 i skodzie octavi 1.9 90km to wystarczyło po ruszyć i płynnie chodzilo zero nakładu siły aż silnik zgasł na wolnych jak ruszyłem a tu tak nie mogę zrobić
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Paź 22, 2012 18:41   



Chodziło mi bardziej o dzwignienke na która działa gruszka (zakresl na czerwono) po odpieciu zabezpieczenia i ściagnieciu ciegna sama dzwigienka powinna lekko dać poruszac sie w obie strony,to jest najwazniejsze .
A samo ciegno dość ciezko idzie gdyż w gruszce jest spreżyna która to trzyma ,jak pojdzie dopowiednie ciśnienie na membrane przesuwa owe ciegno a tym samym przekreca dzwigienke która ogranicza przepływ spalin na łopatki wirnika.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Krejzol.17rr 



Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 36



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 19:11   

w weekend biorę się za dokładne sprawdzenie bo wtedy samochód będę miał i dam znać co i jak może uda się coś wcześniej narazie nie mam samochodu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ MG ZR 2.0 iTD] Zawieszony zawór gruszka turbiny
yamakazi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Maj 06, 2013 19:42
yamakazi
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] 1.8 vvc 160 z mozliwoscia turbiny
Sylwek1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Maj 05, 2013 17:48
Adrian
Brak nowych postów [R 200] Wyciaganie turbiny
Naki17 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Kwi 25, 2012 21:59
kadzaf
Brak nowych postów [R220] praca turbiny
przemek676 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sty 30, 2012 13:23
szoso
Brak nowych postów [MG ZR] wyciek z przewodów turbiny
cumeel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Sty 23, 2015 23:00
cumeel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink