Forum Klubu ROVERki.pl :: Mg Zr 1.4 16v.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Mg Zr 1.4 16v.
Autor Wiadomość
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 16:58   Mg Zr 1.4 16v.

Witam przedstawiam moje skromne autko .

Mg Zr 1.4 16v
rok: 2002 .

Posiadaczem tego auta jestem od pół roku .Auto mocno doinwestowane i utrzymywane w jak najlepszym stanie .

Dodatkowe rzeczy (mechanika) :
Wydech końcowy : Mugen
Dolot powietrza
Planowanie głowicy
Odchudzone koło zamachowe
Sportowy air box


Dodatkowe rzeczy ( wizualnie)
Radio Sony x-plode
głośniki przód + tył
Tuba + wzmacniacz (crunch usa)
Maska w czarnym macie
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 07, 2012 16:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 17:23   

Cytat:
Odchudzone koło zamachowe


Kupiłeś czy przerabiałeś swoje? powiedz coś więcej...
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 17:29   

DawidMgZr napisał/a:
Odchudzone koło zamachowe

Jaki to miało cel ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 18:38   

Gdzies kiedys chyba nawet na tym forum było poruszane to zagadnienie.
Silniki z lżejszym kołem szybciej się wkręcają na obroty z tego co pamiętam.

Ale jakieś minusy też występowały, tyle
że nie mogę namierzyć tego tematu i
podać linka
 
 
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 22:06   

1.A więc tak cel był taki aby osiągnąć szybsze wkręcanie się na obroty i poprawić dynamikę jazdy .
2. koło odchudzałem seryjne przy okazji wymiany sprzęgła , kosztowało mnie to 190 zł i 2 dni :)

kłopotów żadnych nie odczuwam , a wręcz lepiej się jezdzi , dało to pozytywny efekt
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 22:29   

Witamy ;) Kojaże auto z komisu na białej, całkiem spoko wyglądał ;) tylko cholernie głośny jest, bo pare razy Cie mijałem :)

Odchudzony zamach może sporo poprawić, ile ważył oryginał i do ilu zjechałeś? jakie plany?

pozdro.
 
 
 
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 22:35   

Troszkę głośny ;) Ale zawsze mogę wkręcić (silencer) .koło z 7.1kg na 3.9 kg , planów narazie brak ;) na wiosnę felgi Rh Cup i chyba tyle ;)
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 23:38   

Zmniejszyłem prawię o połowę wagę koła zamachowego?!?!
Nie falują Ci obroty na biegu jałowym?
 
 
 
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 23:43   

nic z obrotami się nie dzieje , wszystko w jak najlepszym porządku ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 06:02   

ADI-mistrzu napisał/a:
Zmniejszyłem prawię o połowę wagę koła zamachowego?!?!

w oplowskich c25xe schodzą z 16kg na 8kg (standard) a niektorzy nawet na 4-5kg ;)

ADI-mistrzu napisał/a:
Nie falują Ci obroty na biegu jałowym?

a czego miałby falować?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 08:25   

Bo jednak koło zamachowe służy do gromadzenia energii która jest wykorzystywana pomiędzy cyklami pracy.
Na wolnych obrotach przy za lekkim kole obroty mogą tak jak by drgać.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 08, 2012 13:18   

DawidMgZr, wrzuć fotki tego odchudzone koła jak możesz i posiadasz;]
 
 
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Czw Lis 08, 2012 19:55   

niesty z pośpiechu nie zrobiłem ;) jedyny dowód to wskaźnik obrotomierza ;)
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 19:58   

lżejsze koło auto szybciej przyśpiesza,a co z prędkością max ?bo przecież wtedy jest coś za coś . jak jedziesz 100 km/h na 5 biegu ile masz obrotów. Sporo CI je zjechali. Ciekawi mnie jak oni je później wyważyli. skoro tyle je zjechali
Jak robiłem malca to zakupiłem lżejsze koło ale obrobione na 5 kg, żeby to jeszcze jakoś jechało
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 08, 2012 20:26   

Ogólnie przy lżejszym kole będzie więcej koni, ale moment obrotowy spadnie...
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 21:06   

Harry, jak na tokarce się robi to ono nie traci wyważenia.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 22:54   

ADI-mistrzu napisał/a:
Harry, jak na tokarce się robi to ono nie traci wyważenia.

Błąd. Właśnie to najczęstsza bolączka pseudo tuningu.

Pierwsze też słyszę by koło zamachowe miało negatywny wpływ na prędkość maksymalną oraz moment obrotowy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
DawidMgZr 



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 9



Wysłany: Czw Lis 08, 2012 23:22   

Z tego co mi wiadomo po toczeniu i frezowaniu tego koła było wyważane przy 20 tyś/obr. OD dołu jest zrywniejszy , do przysłowiowej "Setki", v-max? nie spadł tyle że się szybciej rozpędza na dole jak i na górze .
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lis 09, 2012 00:23   

DawidMgZr, daj namiar gdzie robiłeś swoje koło.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 09, 2012 08:25   

greg-si, dlaczego było by źle? Niby tokarka równo ściąga materiał więc nie powinno utracić na wyważeniu.
Chyba że tokarz nie złapie współosiowo, tedy poleci waga :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink