Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400] Skończył się silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 400] Skończył się silnik
Autor Wiadomość
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Nie Lis 18, 2012 21:27   

Czyli wał zablokuje sie tylko w jednej pozycji tak ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 18, 2012 21:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Nie Lis 18, 2012 21:36   [Rover 400] Skończył się silnik

rozrząd w dieslu

[ Dodano: Nie Lis 18, 2012 21:36 ]
Wydaje mi się , że jest tylko jedna dziurka w kole zamachowym , ale sprawdź i obróć 360 stopni wałem . U mnie jest jedna .Blokowałem tak koło , jak chcialem odkręcić śrubę na wale głównym przy rozrządzie .
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 18, 2012 22:16   

Bialy1990, Tak dolny wałek da się zablokować tylko w jednej pozycji tam się wkłada wiertło przez otwór od skrzyni i zablokuje się.

Na górny walku masz znak na kole który się ma licować z obudowa.

Po naprawie głowicy robiłem tak ze wyciągnąłem blokadę w skrzyni, ustawiałem tłoki w jednakowa pozycje (trochę cofnąłem ), przykręciłem głowice, ta boczna obudowę paska razem z kołem zębatym. Pokręciłem kilka razy górnym walkiem żeby się wałek ułożył i wszystkie zawory się raz otworzyły i zamknęły. Ustawiłem na górny znak wałek. Potem dałem blokadę na dolny wałek do skrzyni , założyłem pasek i tyle :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Lis 19, 2012 04:49   

Dzieki koledzy za pomoc dziś będe montował szklanki i rozrząd dam znac jak poszlo
 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Pon Lis 19, 2012 12:44   

Jak wszystko złożysz , przed odpaleniem obróć wałem głownym ze dwa obroty , czy nic nie blokuje ( bo jak byś coś źle zlożył , to znowu kłopocik ). Ja obracałem kluczem za wałek rozrządu ( przed założeniem obudowy ).
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Lis 19, 2012 13:43   

A jak ustawic pompe wtryskowa ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 45 1.6 2001] silnik z rover 75 do 45 ??
darthmaul Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Czw Paź 25, 2012 11:32
leszczu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ROVER 400 98'] Silnik
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Sty 04, 2012 18:39
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 400] silnik
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lis 16, 2011 00:24
sTERYD
Brak nowych postów [ROVER R45] GASNĄCY SILNIK
Marek76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 17, 2013 14:57
bizon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink