sory ale kolega HRABIA chciał więc napisałem wszystkie wady. A za 2200 myślałem że będzie w lepszym stanie niż jest zważając przede wszystkim na to że nie ma samego gazu to już z ceny spada. a tu jeszcze tyle wad i z tym że ubezp skończyło się 5.12 a kupiłem go 25.11 . Więc chyba powinien być w lepszym stanie co?? przynajmniej mi tak się wydaje. Nie wierzę w to że sam byś dał 2200 za niego gdybyś znał jego stan.
leszczu, a co ma wartosc pojazdu do tego czy uda sie go naprawic? Ja wiem ze wlasciciel w/w auta chce wsiadac i jezdzic ale jednak przyznam racje ze w tych pieniadzac... . Jak nie chcesz wkladac i sam bedziesz naprawiac to moze dasz rade ale pare zlotych Ci sie przyda. Mozesz tez odzyskac czesc kasy sprzedajac go na czesci
leszczu, a co ma wartosc pojazdu do tego czy uda sie go naprawic?
Nie o to mi chodziło. Ja ten post grzybers1991, odebrałem tak, że po prostu narzeka na auto, że ma tyle i wad itd. Dlatego zapytałem ile dał za niego. Za dobry stan R400 trzeba dać w tej chwili coś koło 5000-6000 tyś.
Że narzekam?? nie wiem czy zauważyłeś ale Hrabia napisał: "Uscislij prosze wszystkie problemy jakie masz z silnikiem lub jego osprzetem. Tylko tak z sercem. Napisz po kolei co i po czym sie stalo bo dawkujesz nam informacje o problemach a jeden moze wynikac z drugiego a z konktetna wiedza latwiej bedzie kolegom pomoc. "
Więc napisałem wszystkie jego wady!
Ps. Gdybym miał 5-6 klocków nie kupowałbym ROVERA!!
yyyy wiesz co? nie szukaj haczyków którymi mógłbyś mnie zagiąć bo w tym poście nie było nic o NARZEKANIU tylko o opisaniu wad! :
"Rozumiem. Nie wiem czy bedzie się chciało komuś czytać i odpowiadać na moje problemy ale napiszę wszystko:) a więc: kupiłem roverka wiedząc że wycieka płyn chłodniczy, a raczej woda więc ten problem usunąłem.
Okazało się, że obudowa termostatu była pęknięta wiec kupiłem "nową" (na allegro) problem zniknął.
Nie było 1 i 2 biegu nawiewu więc znalazłem na forum, że można wlutować rezystorki. Kupiłem, wlutowałem ale niestety zaczęły się grzać i spaliły się. Były dokładnie takie same jak czytałem na forum.
Wiedziałem też, że wyrzuca bieg wsteczny, jednak nie wiedziałem, że NIE MA OLEJU W SKRZYNI. kupiłem olej, wlałem, okazało się, że po jeździe wycieka prawie ciurkiem. Nie wiem może dlatego bieg wsteczny wyrzuca. A jeśli mowa już o wstecznym to kiedy go wrzucę i trzymam za drążek to wtedy nie wyrzuci.
Teraz mam jeszcze problem z PAROWANIEM SZYB. zauważyłem że nie ma filtra przeciwpyłkowego ani nagrzewnicy klimatyzacji (ponieważ wyciągałem nagrzewnicę bo jedno z tych piór (czy jak to się mówi) był urwany)
No i ten ciężki przełam na ciepłym silniku "
Poza tym przeguby stukają, pęknięta przednia szyba no i dodam jeszcze, że wskaźnik temperatury podnosi się jak silnik jest już ciepły, ale po chwili opada do zera. Oraz wskaźnik poziomu paliwa wogóle się nie podnosi
I chyba tyle problemów z moim ROVERKIEM
A cały czas mowa o tym poście...
Myślałem że to forum służy do pomocy a nie do brania kogoś na haczyk.
Wielkie dzięx za pomoc!
yyyy wiesz co? nie szukaj haczyków którymi mógłbyś mnie zagiąć
Ale ja nie chce cie zagiąć.
A co do problemów.
grzybers1991 napisał/a:
Wiedziałem też, że wyrzuca bieg wsteczny, jednak nie wiedziałem, że NIE MA OLEJU W SKRZYNI. kupiłem olej, wlałem, okazało się, że po jeździe wycieka prawie ciurkiem. Nie wiem może dlatego bieg wsteczny wyrzuca. A jeśli mowa już o wstecznym to kiedy go wrzucę i trzymam za drążek to wtedy nie wyrzuci.
Tu wymiana i dolanie oleju nic nie pomoże wsteczny wyskakiwał i będzie wyskakiwać. Jedynie wymiana całej skrzyni lub naprawa tej, co jest nie opłacalne rozwiąże problem.
grzybers1991 napisał/a:
że wskaźnik temperatury podnosi się jak silnik jest już ciepły, ale po chwili opada do zera.
Do sprawdzenia czujnik lub masa czujnika.
grzybers1991 napisał/a:
Oraz wskaźnik poziomu paliwa wogóle się nie podnosi
Trzeba demontować bak i wymienić pływak, ewentualnie sprawdzić połączenia kabelków.
hejka.
leszczu możesz ,mi napisać gdzie się znajduje ten czujnik od temperatury?
u mnie też coś z tą wskazówką się dzieje,raz na dole ,raz wraca na swoją pozycję..przez ostatni czas,jest w pozycji mniej niż połowa,wyżej nie wychodzi,nawet jak były ciepłe dni.
dzięki i pozdrawiam.
hejka.
leszczu możesz ,mi napisać gdzie się znajduje ten czujnik od temperatury?
u mnie też coś z tą wskazówką się dzieje,raz na dole ,raz wraca na swoją pozycję..przez ostatni czas,jest w pozycji mniej niż połowa,wyżej nie wychodzi,nawet jak były ciepłe dni.
dzięki i pozdrawiam.
Podziękował ci...
Jest problem dalej,jeśli chodzi ci o te dwa czujniki przy silniku u góry?
Wymieniłem te dwie szt. około 2 tyg.temu,i problem nie ustąpił.
(Wcześniejsze to nawet plastików nie miały,obudowy,było związane taśmami,ale działało
Jest problem dalej,jeśli chodzi ci o te dwa czujniki przy silniku u góry?
TAk te dwa sa od pokazywanie temp. ten brazowy daje wskazania na komputer, a ten czarny (u ciebie powinien być niebieski, choć niekoniecznie) daje wskazania właśnie na licznik.
Luknij jeszcze na ten temat.
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=czujnik
Z czujnikiem od wskazan na zegary to jest tak, ze jak czasem opada do zera i od razu wraca na swoje miejsce to jest szansa ze czujnik ok a tylko przewod styka gdzies do masy czasem.
grzybers1991 napisał/a:
Nie było 1 i 2 biegu nawiewu więc znalazłem na forum, że można wlutować rezystorki. Kupiłem, wlutowałem ale niestety zaczęły się grzać i spaliły się. Były dokładnie takie same jak czytałem na forum.
sprobuj zlutowac tylko te sprezynki co sa oryginalnie.
grzybers1991 napisał/a:
Teraz mam jeszcze problem z PAROWANIEM SZYB.
co do parowania duzo osob ma z tym problem i bylo kilka posto w ktorych byly wymieniane wszystkie przyczyny parowania i jak sie zadba o nie (nie sa to zadne koszty) to problem smozna wyeliminowac. sam wymienialem te przyczyny chyba z 3 razy
[ Dodano: Sro Sty 16, 2013 10:57 ]
a do wyskakujacego wstecznego idzie sie przyzwyczaic
ok rozumiem dzięki. Wsteczny to mały problem. A jeśli chodzi o te sprężynki od dmuchawy to nie było żadnej sprężynki tylko 4 miedziane blaszki zostały. Widocznie wszystkie sie popaliły albo ktoś grzebał.
[ Dodano: Sro Sty 16, 2013 16:09 ]
a z tym parowaniem szyb to może być to że nie ma filtra przeciwpyłkowego?
Bo niestety nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi czy dlatego mogą parować:/
a z tym parowaniem szyb to może być to że nie ma filtra przeciwpyłkowego?
Bo niestety nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi czy dlatego mogą parować:/
a jeszcze jedno. nie leci mi wogóle powietrze przez otwory z podszybia (od środka oczywiście) i nie wiem dlaczego:/ może coś spartoliłem przy zakładaniu deski rozdzieczej:/
no fakt, może być i to, ale patrzyłem na tą linkę kilka razy bo sam myślałem że mogłem ją źle zatrzasnąć, ale jednak wszystko jest dobrze:/
[ Dodano: Pią Sty 18, 2013 14:05 ]
witam! co do biegów nagrzewnicy to kupiłem rezystory i zamontowałem ale po chwili grzeją się tak że nie da się ich dotknąć:( dlaczego tak się dzieje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum