Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-seria] Spalanie a średnia prędkość podróżna
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-seria] Spalanie a średnia prędkość podróżna

OT z [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 17:14   

Pływak napisał/a:
Po za tym nie będe nawet komentował głupoty jaką jest jeżdzenie 90 po zabudowanym i chwalenie sie tym na ogólno dstępnym bo forum takie przypadki się często eliminują same ;]

Nic nie poradzimy ze w PL mało obwodnic i wiekszosc krajówek przechodzi przez tereny zabudowane gdzie nawierzchnia pozwala spokojnie na rozwijanie wiekszych predkosci niż owe ograniczenia.

Pływak napisał/a:
Jak widać stare prawie 20 letnie konstrukcje palą mniej niż nowoczesne :lol:

Tak juz sie przyjeło ze seryjne auto musi splac tyle i tyle ,(były patenty które ograniczały zuzycie paliwa niestety nie ujrzały swiatła dziennego)

Pływak napisał/a:
Ja mam popsutego diesla bo nie kopci dlatego spalanie przy 140 mam ponad 6l Ty też pisaleś, ze Ci nie kopci to pewnie przez to tyle pali :D

kwestia czy jest podwiazany bardziej czy mniej na pępku :mrgreen:

Pływak napisał/a:
ostosowujesz predkość do warunków powiadasz? Czyli fotoradary tez masz gdzieś i jeśli jest słonko dobra widoczność, fotoradar stoi na prostej to walisz 90km/h na ograniczeniu do 50 po czym odmawiasz przyjęcia mandatu i stwierdzasz, ze jechałeś z godnie z panującymi warunkami :lol:

Po to wlasnie sa CB i inne wynalazki umilajace jazde kierowcy :twisted:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 08, 2013 17:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 17:51   

kadzaf napisał/a:

Nic nie poradzimy ze w PL mało obwodnic i wiekszosc krajówek przechodzi przez tereny zabudowane gdzie nawierzchnia pozwala spokojnie na rozwijanie wiekszych predkosci niż owe ograniczenia.

Zgodze się, ze ograniczenia i przepisy w PL czasem bywają co najmniej dziwne ale NIKT mi nie wmówi, ze na 630 kilometrowej trasie wszystkie 50tki były postawione niesłusznie i spokojnie, bezpiecznie mozna było na nich jechać 90.

Cytat:

Tak juz sie przyjeło ze seryjne auto musi splac tyle i tyle ,(były patenty które ograniczały zuzycie paliwa niestety nie ujrzały swiatła dziennego)

Auto po czipie pali mniej tylko dlatego, że jest optymalniej dobrane parametry pracy silnika i ty nie musisz, aż tyle deptać na gaz. ktos kto chociaż raz zajrzał w modyfikowany soft wie o co chodzi. Jak auto jest podlane tak paliwem, że zamiast dymu z wydechu leci wegiel to znaczy, ze paliwa jest wiecej niż byc powinno, część jest marnowania i nieprzepalana. Dodatkowo non stop następowała zmiana prędkości, więc jak by tak jechać tym opisywanym autem ze stała prędkością 90km/h na piątce to pewnie by spaliło mniej niż 3 na sto. Przynajmniej u mnie miedzy jazdą 90 na godzinę, a 140 na godzinę jest spora różnca w spalaniu rzedu 2l no chyba, ze R jest tak zajebiście opływowy i ma skrzynie z tira, ze spalanie nie jest zalezne od predkości ;)

Cytat:
Po to wlasnie sa CB i inne wynalazki umilajace jazde kierowcy :twisted:

Ale co daje CB jak stoi fotoradar czy jest policja? I tak musisz zwolnic, a tutaj nie było mowy, ze trzeba było sie wlec 50... wszędzie tylko 110-140 i w zabudowanych 90. Chyba, ze to jakieś CB z NASA powodujące przy włączeniu efekt czapki niewidki. Jak już kolega bizon zauważył gdyby naprawdę wszędzie ciąć z takimi prędkościami to przyszło by skoro pocztówek z takiego wypadu.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 18:43   

Pływak napisał/a:
ze na 630 kilometrowej trasie wszystkie 50tki były postawione niesłusznie i spokojnie, bezpiecznie mozna było na nich jechać 90.

wszystkie nie ale wieksza połowa tak :twisted:
Kto wie ile trzeba poswiecic czasu aby przejechac regulaminowo trase Breslau-Warsaw. :mrgreen:
Pływak napisał/a:
Ale co daje CB jak stoi fotoradar czy jest policja? I tak musisz zwolnic, a tutaj nie było mowy, ze trzeba było sie wlec 50... wszędzie tylko 110-140 i w zabudowanych 90.

Wiekosc fotoradarów jest pusta,a natrafic na przenoske czy wideorejest trzeba miec naprawde szczescie ,w tym drugim tym bardziej.
Zwykle ci którzy duzo smigaja a w szczegolnosci zawodowo wiedza jak wszystko ominac,cb,ramki oraz porzadny antyradar i 99% skutecznosc.(znam kilka osob którzy smigaja busami po europie i musza sobie radzic z ,, niektórymi dziwnymi ograniczeniami'')

[ Dodano: Pią Mar 08, 2013 18:43 ]
Pływak napisał/a:
Jak już kolega bizon zauważył gdyby naprawdę wszędzie ciąć z takimi prędkościami to przyszło by skoro pocztówek z takiego wypadu.

Poczekajmy ok miesiac,wtedy moze kolega Torek86 pochwali sie widokówka w razie czego :twisted:
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 18:51   

kadzaf napisał/a:

wszystkie nie ale wieksza połowa tak :twisted:

Połowy są równe :p Po za tym nie zmienia to faktu, ze jednak są miejsca gdzie wypada zwolnic dla bezpieczenstwa nie tyle własnego co innych. Fajny patetnt jest w kilku miejscach w mojej okolicy czesto koło szkół. Stoi radar ale nie cyka fotek tylko jak jedziesz wiecej niż 50 zapala Ci się czerwone swiatło na przejsciu dla pieszych mimo, ze nikt nie idzie i sobie czekasz chwilkę :D

Pływak napisał/a:

Wiekosc fotoradarów jest pusta,a natrafic na przenoske czy wideorejest trzeba miec naprawde szczescie ,w tym drugim tym bardziej.
Zwykle ci którzy duzo smigaja a w szczegolnosci zawodowo wiedza jak wszystko ominac,cb,ramki oraz porzadny antyradar i 99% skutecznosc.(znam kilka osob którzy smigaja busami po europie i musza sobie radzic z ,, niektórymi dziwnymi ograniczeniami'')

Jak zaczniesz omijać bocznymi to nie zrobisz średniej 140, po za tym wszystko o czym piszesz czyli cb, antyradary itp nie powodują, ze nie musisz zwalniać i tak jak jest radar albo zwalniasz i co za tym idzie zrobienie sredniej 140 jest nierealne albo nastepną wypłate przeznaczasz na mandaty. Jak to było wcześniej wspomniane "matematyki nie oszukasz" :D

http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/ tutaj mapa radarów stacjonarnych, przenośnych i atrap ;]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 19:29   

Pływak napisał/a:
Stoi radar ale nie cyka fotek tylko jak jedziesz wiecej niż 50 zapala Ci się czerwone swiatło na przejsciu dla pieszych mimo, ze nikt nie idzie i sobie czekasz chwilkę :D

Jak dla mnie bezsens,jesli nikt nie przejchodzi... lepiej aby juz był aktywny radar i zwolnic do tych 50ciu niz całkowicie zatrzymywac sie (potem wez wpraw w ruch te 1tone nie wspominajac o wiekszych autach) :mrgreen:


Miałem na mysli ogolne podróżowanie po PL ,srednia 140 ciezko bedzie wyciagnac na naszych dróżkach ale jest do wykonania przy dobrym motocyklu czy aucie :twisted:
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:00   

kadzaf napisał/a:

Jak dla mnie bezsens,jesli nikt nie przejchodzi... lepiej aby juz był aktywny radar i zwolnic do tych 50ciu niz całkowicie zatrzymywac sie (potem wez wpraw w ruch te 1tone nie wspominajac o wiekszych autach) :mrgreen:

No ale jak zwolnisz do 50 to będzie zielone tylko jak będziesz leciał dużo więcej to już Ci się zapali czerwone. Chodzi o to aby pod szkoła gdzie jest długa prosta i jak to kolega torek86 napisał warunki pozwalają na wiele wiecej wiara nie zapieprzała, a jak amsz gdzieś ograniczenia to będziesz te ponad tone bujał znów od 0 ;]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:31   

To nie pozostaje nic tylko sypnac wiecej owsa aby zdarzyc przejechac na późnym żółtym :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:38   

W krakowie jest też kilka takich światel jak jedziesz za szybko to i 150m wczesniej wlaczy Ci czerwone dobrze widać to jak jedziesz sam :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 08, 2013 20:55   

Mi moj teraz na trasie, po wywaleniu gruszki bo blokowała nawet ta nowa przepływ paliwa wyszło po urodzinach w Krakowie i z powrotem do Wiednia równe 5,1litrow na sto, w czym prawie cały czas 140km/h leciałem po autostradzie :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:12   

kadzaf, tak jak pisze tuners nie przelecisz na zółtym bo pomiar jest na tyle wczesnie, ze na pewno załapiesz sie na czerwone :D

Remigiusz, słaboooo ostatnio cos wspominałes o 740km na połowie baku czyli wychodziło by 3,5l skąd ten nagły wzrost o 1,6l? :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:26   

przy równej jeździe z głową, wszystkim da się mało spalić ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:38   

Masz racje równa jazda z głową, a takowej nie zaobserwowałem po postach w tym temacie. Po za tym wszyscy mają te same skrzynie jednemu w trasie pali 5 ale przy 100km/h drugiemu 5 przy 140km/h wiec WTF? Kto kłamie? kadzaf oszust pewnie zawyża i inni posiadacze R pewnie tez zawyżają :D Mi na tempomacie czyli jazda równa ze stała predkościa do 110km/h spali kolo 5 powyżej 140 również na tempomacie pali już koło 6. Fizyki nie oszukasz, im większa prędkość tym większe obroty w dodatku większe opory wiec musi byc spora różnica w spalaniu miedzy jazdą 100, a 140. Tym co pali 5 przy 140 przy 90 powinno palić 3,5l. No ale w sumie remi cos ostatnio wlasnie wspominał o 3,5 wiec kto wie :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:45   

tydzień temu w piątek zrobiliśmy zs trase błażowa - bukowina tatrzańska. Jazda cały czas koło 100km/h, równo, bez szaleństw, pare razy mocniejsze depniecie z 2 czy 3 biegu. Zatankowałem go do pełna po powrocie i po 510km weszło 35l, ale to nie była jazda taka jak tu piszą - 140 itp, tylko tak jak kazdy ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:54   

No wlasnie i jak ktoś mi napisze, ze pali mu 5 przy rozsądnej spokojnej jeżdzie 100km/h to uwierzę, a jak ktos mi pisze, ze po drogach w Polsce leciał 140 i spaliło mu 5 to sorry ale wole bajki braci grim ;)

pozwole sobie zacytować post maniaq

maniaq napisał/a:
ZR idt
trasa w PL , srednia predkosc 78 km/h , zazwyczaj sporo wolno-szybko jak to w PL ;( spalanie 6,7

trasy w niemczech srednia kolo 118 km/h zazwyczaj predkosc kolo 130-140 km/h spalanie 6,3

trasa niemcy/holandia spokojniej srednia kolo 103 km/h zazwyczaj kolo 100-120 km/h spalanie 5,7


ładnie pokazuje jak sie kształtuje średnia prędkość na trasie. To o czym pisałem wcześniej też niby leciałem autostradą ponad 140 większość trasy, a i tak rzeczywista średnia wyszła 115km/h miedzy innymi dzięki temu, ze musiałem pokonać 160km polską krajówką.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 00:59   

ja mam długi 5bieg, przy 100km/h mam coś z 2,1/2,2k rpm, więc niskie obroty. Ale co by nie mówić, w polsce jak sie chce jechać z takimi predkościami, to nie ma co się nastawiać na równą jazde. Chyba, że gdzieś nad ranem, przy znikomym ruchu, ale to tak ryzyko - "polskie drogi sa tak zajebiste, że aż pękaja z dumy". Jadąć autostradami przez włochy, 75tką cały czas 140km/h spalanie oscylowało w okolicach 7,5l pb95 i koło 8,5-9l LPG. Ale tam rozpedzałem sie od stacji benzynowej i leciałem cały czas bez zadnych przyspieszen. Szkoda, ze u nas sie tak nie da ;/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Mar 09, 2013 09:26   

Pływak napisał/a:
adzaf, tak jak pisze tuners nie przelecisz na zółtym bo pomiar jest na tyle wczesnie, ze na pewno załapiesz sie na czerwone :D

Teraz juz wiem dlaczego własnie nie mam szczescia do przejsc dla pieszych przy których znajduja sie sygnalizacje . :razz:

Pływak napisał/a:
kadzaf oszust pewnie zawyża i inni posiadacze R pewnie tez zawyżają :D

No co poradzic ze moj R taki nałogowiec. :-| (moze przez to ze chodzi na oleju nie napedowym, na rzepaku tez ok 0,5-1l łykał wiecej)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 10:19   

Ciekawe jakie spalanie w 600kach jest, krótsza skrzynia o 10% wieksza masa
Dajmy na to 2000obr
Typowa skrzynia r25/200/45/400 89.6km/h
Skrzynia r600 81.3km/h
Skrzynia freelander. (Odpieta kątowa). 99.8km/h

Oczywiście +/- 1/2 km/h. Ze względu na średnice kola
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 12:55   

pŁywak, soryy ale jesteś albo głupi albo ograniczony. NIGDZIE NIE NAPISAŁEM ŻE ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ TO 140!!! napisałem że jechałem miedze 110-140.. czyli na prostych mogfłem sobie jechać max 140!!!! ja !@!$#.. jesteś jakiś ograniczony. rozmowa z tobą jest totalnie na pozimoie przedszkolaka.
Myślisz, że co napisąłem sobie 5,2 l/100 bo chciałem ci dopiec??? człowieku ogarnij się. Napisałem to w temacie o mapkach, bo już wcześniej parę osób pytało o to. zrobiłem taką trasę i tyle. A jak myślisz mój masterze, jak bym zwalniał, wszędzie, do tych !@!$# 50km/h, później się rozpędzał, to co, uważasz że bym miał mniejsze spalanie? to chyba logiczne że by więcej spalił.. a jednak, pod dystrybutorem zatankowałem 33l nie więcej i nie mniej.. a zrobiłem 634km.. a że nie jechałem na wakacje, i byłe ograniczony czasem więc nie mogłem jechać sobie 90km/h wg kodeksu drogowego.

Nienawidzę ludzi twojego pokroju, !@!$# hejterów, którzy prawią swe mądrości przed monitorem do czepiając się każdego. mędrkowie z koziej dupy.
kończę już z tobą ten temat bo widzę że jesteś uparty w swoich przekonaniach i lepiej wiesz wszystko. A to że twoja alfa więcej pali.. to miej pretensje do siebie a nie do całego świata, że starsze auto, z silnikiem starszej konstrukcji może być ekonomiczniejsze od nowszego.



P.s, przepraszam innych za wulgaryzmy.
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
Ostatnio zmieniony przez torek86 Sob Mar 09, 2013 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kadzaf 




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Mar 09, 2013 13:05   

A co to za róznica 5,6 czy 7l wazne aby był w miare komfort i było czym jechac.
A jak ktos chce miec ekonomiczne auto niech najpierw zacznie od tego co wlewa :mrgreen: od tego najwiecej zalezy jak tanio mozna podrózowac ;)
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 09, 2013 13:23   

torek86 napisał/a:
pŁywak, soryy ale jesteś albo głupi albo ograniczony. NIGDZIE NIE NAPISAŁEM ŻE ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ TO 140!!! napisałem że jechałem miedze 110-140.. czyli na prostych mogfłem sobie jechać max 140!!!! ja !@!$#.. jesteś jakiś ograniczony. rozmowa z tobą jest totalnie na pozimoie przedszkolaka.


Po pierwsze nie zaniżaj poziomu dyskusji i jak nie masz argumentów to nie obrażaj innych. Po drugie napisałeś, ze jechałeś z prędkością 110-140 to niech Ci będzie średnia z tego przedziału to 125km/h co nadal uważam za niewykonalne przy spalaniu 5l na polskich drogach. Poniosła Cie fantazja, a teraz się spinasz. Następnym razem podawaj rzeczywistą średnią prędkość, a nie jakieś dziwne przedziały, które tylko i wyłącznie Ty rozumiesz, a później tłumaczysz coś o prostych i, ze jednak czasem trzeba było zwolnić. Jak pisałem wcześniej na prostej na autostradzie w DE to ja przez chwile i 200km/h jechałem wiec w sumie też bym mógł napisać, ze w przedziale 140-200 pali mi 6l tylko, ze 99% trasy jechałem 140, a 1% 200 ale to nieistotny szczegół :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 01:12
AndrewS
Brak nowych postów Zbiorce zamowienie rozporki KV6/K-seria/L-seria
Remigiusz Offtopic 21 Sro Sty 22, 2014 21:15
AndrewS
Brak nowych postów Dojazdówka i prędkość
Mombrey Offtopic 3 Pon Cze 07, 2010 09:54
maciej
Brak nowych postów Prędkość - inne spojrzenie
maciej Offtopic 11 Nie Lip 31, 2011 13:29
kumilek23
Brak nowych postów Prędkość max waszego Rovera 400 sdi
niemas28 Offtopic 16 Nie Maj 25, 2008 11:17
Korczus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink