Wysłany: Nie Mar 24, 2013 18:38 [R416] Szarpanie przy dodawaniu gazu
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam. Jestem nowym użytkownikiem, chciałbym prosić o radę. Otóż w moim pojeździe (416) pojawił się pewien problem. Auto strasznie szarpie podczas jazdy. Gdy jadę w trasie przy stałej prędkości jest ok, problemy zaczynają się w mieście. Podczas ruszania, gwałtownego naciskania na gaz auto jakby się "dławiło", szarpanie, strzelanie w tłumik pojawia się tylko na lpg, na benzie występuje samo szarpanie.
W aucie ostatnio zostało wymienione:
- uszczelka pod głowicą
- pompa wody
- kable do świec
- termostat
na świecach przejechałem ok 20 tyś po wymianie, wykręciłem wszystkie i wydają się ok.
Z góry dzięki za pomoc : )
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 24, 2013 18:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dławienie i szarpanie u mnie było spowodowane totalnie rozregulowaną instalacją gazową i złymi dyszami.
Napisz w profilu i w temacie że auto z LPG, bo ta informacja ma wpływ na to, co należy sprawdzić.
1) 20tys km dla swiec przy LPG to sporo
2) najpierw wymien swiece
3) wyczyść kopułke od srodka ( 4 styki)
4) nie zauwazyłeś tego czasem od momentu wymiany przewodow WN
na 90% przyczyna jest w ukł zapłonowym 8% LPG 2% pozostałe mozliwosci
_________________ ------> .... do 400 setek....
------
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 26, 2013 10:06
staffer napisał/a:
Dławienie i szarpanie u mnie było spowodowane totalnie rozregulowaną instalacją gazową i złymi dyszami.
Napisz w profilu i w temacie że auto z LPG, bo ta informacja ma wpływ na to, co należy sprawdzić.
Niby tak ale jesli takie same objawy na gazie jak i benie to raczej równiez obstawiałbym ukł zapłonowy
Więc tak - problem szarpania rozwiązałem - szarpanie ustało po wymianie palca i kopułki. Lecz pojawił się kolejny problem - układ chłodzenia. Wskaźnik temperatury jest ok, lecz w środku wieje zimne powietrze. Po odpowietrzeniu układu, 2 dni leci ciepłe, potem znów zimne. Ma ktoś jakieś pomysły? Mój mechanik twierdzi, że zapowietrza się pompa wody. Jeżeli tak, to jak temu zapobiec?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum