Dziś byłem na przeglądzie i tłumik wydmuchał mi 107dB, cały układ to pełen przelot z kwasówki, nie powiem na trasie trochę przeszkadza dlatego chciał bym wstawić dodatkowy tłumik środkowy i teraz pytanko który będzie lepszy PROEX czy RM MOTORS z dodatkowym przetłoczeniem (dodam że cały układ byl robiony w rm motors przez poprzedniego właściciela)
Proex specjalizuje się mocno w Hondach, ale za to mam bardzo dobre opinie, podobno robią tłumiki przelotowe końcowe z kwasówki które są najcichsze na rynku... ile w tym prawdy nie mam pojęcia ale na forach Hondy maja bardzo dobrą opinię i ceną nie zabijają
Chociaż co do cen RM i jakości wykonania też nie ma złych opinii, z osobistego doświadczenia mogę powiedzieć iż RM wyceniło mi najtaniej wykonanie customowego tłumika końcowego-przelotowego do diesla z wszystkich znanych firma na rynku
No i stało się, policja zabrała mi dowód teraz już muszę koniecznie wstawić dodatkowy tłumik środkowy... mam jeszcze pytanie odnośnie proexa o co chodzi że jest z ,,zabudowanym sercem"? i czy lepiej będzie wstawic tylko jeden tłumik proexa ten duży czy próbować upchnąć 2? jeden jest RM motors ten co mam martwię się że się 2 nie zmieszczą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum