Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 21:42
Może koledze pomerdało się z matą grzejną siedzenia?
kolin17_71, W R400 nie było poduszek siedzeń, więc nie ma kostek pod siedzeniami. (te wszystkie żółte w aucie odpowiadają za instalację SRS)
Co do kostek, może masz podgrzewane fotele?
W R400 Nie da się odłączyć poduszki pasażera (celem przewozu dziecka z przodu na przykład).
kolin17_71 napisał/a:
(podkreślę że mam 2 airbagi )
Całą pirotechnikę w Twoim roverku tworzą 2 poduszki i 2 pirotechniczne napinacze pasów w słupkach.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 21:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W R400 nie było poduszek siedzeń, więc nie ma kostek pod siedzeniami
tu nie chodzi o poduszki siedzeń, 200 ma kostki pod siedzeniami a też nie ma poduszek w fotelach, kostki są jak masz napinacze pirotechniczne tu gdzie pasy zapinasz
prawda
ale chciałem ci wytłumaczyć jak to jest z tymi kostkami na przykładzie 200, bo żeś tak wyskoczył z tymi poduszkami siedzeń, tak 400 ma w słupkach i kostek nie ma, ale nie dlatego że nie ma poduszek w fotelach, jakby miała przy zapięciach jak 200 to kostki by były
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 09:00
Wie ja wiem jak działa cały ten układ i z czym się to je
Chodziło mi to, że autor pisał cały czas o "matach" (grzejnych?) w siedzeniach i chciałem mu objaśnić mniej więcej o co w tym chodzi.
Notabene, w R200 jest lepsze rozwiązanie z napinaczem przy zamku pasa. Dlatego, że podczas wypadku napinane są jednakowo odcinki lędźwiowy i barkowy. Natomiast w takim R400 napinany jest głównie odcinek barkowy, a lędźwiowy jedynie pośrednio.
Pozdrawiam
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
chodziło mi o matę rezystancyjną która wykrywa obecność pasażera nie o matę grzewczą. W większości samochodów w taki sposób rozwiązane jest wyłączenie poduszki pasażera. A pytanie zadałem tylko dlatego że przeglądałem ostatnio tematy związane z srs w R400 i bardzo często spotykałem wzmianki o zółtej kostce pod fotelem jak się idzie domyśleć do maty rezystancyjnej
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 07:32
kolin17_71 napisał/a:
chodziło mi o matę rezystancyjną która wykrywa obecność pasażera nie o matę grzewczą. W większości samochodów w taki sposób rozwiązane jest wyłączenie poduszki pasażera.
Nie słyszałem, żeby w większości samochodów tak było rozwiązane odłączanie poduszki pasażera...
Natomiast w znakomitej większości masz albo gdzieś w schowku, albo na konsoli od drzwi pasażera taki ładnie opisany i oznaczony przełącznik, do którego najczęściej pasuje kluczyk. I to właśnie nim się poduszkę wyłącza.
Jak pisze szoso, W R400 nie ma możliwości jej odłączenia. W R200 raczej też nie.
Dlaczego chcesz odłączyć poduszkę?
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie słyszałem, żeby w większości samochodów tak było rozwiązane odłączanie poduszki pasażera...
gdyby w wiekszosci samochodow bylo takie rozwiazanie to jaki sens by miala taka poduszka. dziala jak nie ma kogo chronic a jak jest pasazer to nie dziala????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum