Wysłany: Wto Maj 14, 2013 13:05 [R75] Różnica w mocy 2.5 a 2.0 V6 + pare innych pytań
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam jestem od niedawna posiadaczem Rovera 75 2.0 V6. Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy nie warto byłoby zmienić mojego Roverka na innego o nieco większej pojemności. Mam pytanie do tych, którzy mieli zasczyt prowadzić egzemplarz wyposazony w silnik 2.0 i 2.5.
Czy jest duża różnica w odczuwalnej mocy miedzy tymi dwoma silnikami? Byłbym ogromnie wdzięczny gdyby ktyoś mógł mi opisać wrazenia odnosnie jazdy i samej pracy obydwu jednostek napedowych.
Pare innych pytań:
1 Jaki jest koszt wymiany/naprawy progów, w przypadku kiedy jest on dosc mocno skorodowany? Czy taki "zabieg" jest dosc powszechny (tzn. czy wykonuja go w pierwszym lepszym zakladzie lakierniczym) ?
2 Który z powyższych silników byłby lepszy do "zagazowania" go? Czy ktos robil to w swoim samochodzie i jaki mniej wiecej jest koszt?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 14, 2013 13:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymiana progów to koszt od 1000 do 1500 zł. Jest to powszechny zabieg.
Oba silniki można zagazować i jest to bardzo opłacalne, o ile gazownik tego nie spiepszy. W Rudzie Śląskiej gaz jest po 2.25, wiec policz sobie jak bardzo się to opłaca
Koszt zagazowania zaczyna się od 2800 zł.
Nie wiem jak z odczuciem mocy w 2.5, ponieważ posiadam 2.0. Uważam jednak, że 150 KM wystarcza nawet przy całkowitym obciążeniu auta. A większy silnik to większe opłaty za ubezpieczenie plus większe spalanie.
W tamtym tygodniu gazowałem moje 2.5 V6
Dla mnie nie ma kompromisów, żadne stagi, hany i inne wynalazki. Wykosztowałem się, ale kupiłem konkretną kompletną instalację jednego producenta.
Instalacja Lovato Easy Fast obd II Super HP
Koszt 3600 zł
Różnica spalania 2.0 i 2.5 jest znikoma
A miałem poprzednie auto z silnikiem 2.0 150 koni i powiem, że w porównaniu z tamtym, mój rover to rakieta. Widocznie tamten silnik był w strasznym stanie i nie miał siły.
2 Który z powyższych silników byłby lepszy do "zagazowania" go? Czy ktos robil to w swoim samochodzie i jaki mniej wiecej jest koszt?
jeden i drugi gazu się nie boi
2.0 a 2.5 facet pożyczał ode mnie blokady i chciał się przejechać moim 2.5 jak zaczęliśmy przyśpieszać, to mówił ze różnica w mocy odczuwalna znacznie, ja jego niestety się nie przejechałem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum