[ Dodano: Pon Lis 25, 2013 09:30 ]
No w koncu miałem czas przez weekend sciagnac przy swietle dziennym obudowe paska na pompie, pierwszy raz w zyciu nie ucieszyłem się jak zobaczyłem że takie cos jest całe tak więc skoro pasek cały, czujnik też wygląda w porzo to jednak będzie pompa, na dniach scholuje do mechanika celem odczytania błędu ale nie obstawiam nic innego jak pompę .
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 09:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:18
Rzeczywiscie dziwne, w pierwszym iDT poszła w pi... pompa to tak jak mówisz już nie odpalił ani razu, środa rano do elektryka co ma kompa dobrego R idzie i się dowiemy czy trzeba pchac go ze skarpy czy tez nie . Będę miał info to dam znac co i jak.
Daj znać co i jak bo jestem ciekaw, najtańsze będzie przerobić na sd jak się okazę ze to pompa :-(
Dodam jeszcze tyle ze pracują angole nad pompą sd która jest złożona z kilka gratów sdi freelander , peugeot oraz vp30 większą móc jak w naszej gwarantowana ale ile dokładnie się w krotce dowieom najważniejsze z e wszystko mechaniczne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum