maniaq, a kupiłbyś chińskiego saaba z niewiadomym silnikiem elektrycznym chinskiego MG tez bys chyba nie kupił volvo to inna bajka bo tam akurat chinczycy tylko $ dali i dlatego się sprzedaje. Choc mniej niż dawniej .
Gdyby bylo $ to bym pewnie subarakiem upalal, a na codzien astonem sie wozil gdyby Dzis MG technologicznie sa po prostu przestarzale, z sabem nie ma az takiego problemu. Saab mial kilka bardzo waznych patentow w rekawie i to powoduje ze ta marka bedzie miala wartosc ze wzgledu na technoogie. Maja pojsc w elektryczne auta, bo maja w tym wiedze.
Czas pokaze... ja tam wolalem powiazanie saba z lotnictwem niz z elektrycznymi wynalazkami, ale ... ekologia i inne puste slogany
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maniaq, wiec sam widzisz że wskrzeszone w ten sposób marki to nic innego jak odgrzanie kotleta i nie ma sensu moim zdaniem o tym nawet wspominac... jakby zrobili saba niczym Tesle ok, ale wątpię w to i to bardzo .
MG kupic ad 2014 z silnikiem i technologia ad 2005, albo i starzy, to dla mnie jest problem. Z sabbem nie ma takiego duzego problemu, bo mial podloge vectry, moze nie najnowsza, ale.. silniki benzyny calkiem calkiem + np bdb jtd od gupy fiata
Mg w porownaniem z Saabem jest slabszy technologicznie i wizualnie, bo nowe MG wcale nie zachwycaja stylistyka, a saab zawsze robil auta inne , moze to problem, ze nastawiajac sie na maly target, nei mozna liczyc na zyski, a nie ma zyskow nie ma firmy... trzeba byc artysta i robic w naprawde limitowanej kolekcji dziela sztuki, wtedy to warte miliony
troche zartuje, ale cos jest na rzeczy. Bo alf tez nie sprzedaje sie tyle co opli. Ale mam nadzieje, ze i saab i alfa beda mialy sie dobrze, a nie tylko opel i VW
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniaq, płyta podłogowa vectry powodowała że było to auto do jazdy na wprost, na dodatek wykończenie jakościowo(opinia uzytkownika saaba kupionego z salonu) gorsze niż vectra a cena wyższa, poza tym vectry już nie ma a saab wciąż na jej płycie .
IMHO troche to taka nasza piesn, za tym co bylo kiedys, bo ZR przed liftem mi sie bardziej podobal, srodek ladniejszy, lepsze materialy, a po lifcie twardo, trzeszczaco i tandetnie...
Postep to sie nazywa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a raczej inaczej - saab był z wyższej półki cenowej - więc powinien być lepiej chociaż wykończony niż vectra z niższej - nie chodzi tu o różne w czasie okresy ale o ten sam okres w którym można było nabyć równocześnie obydwa auta produkowane z salonu .
Tutaj jest problem z okresleniem pojecia jakosc, masa ludu kupuje audi, bo to premium lepiej wykonczone, a ja wsiadajac z ZR ad2004 do A4 ad 2003 , to plastik byl gorszy w audi, skory nie bylo... takze, to kwestia tego czego kto szuka
nie ukrywajmy, MG i R tez w koncu pordukcji szukaly oszczednosci, wiec i ostatnie saaby nie sa popisem mozliwosci. Niestety tak to jest ze sprzedajac 1 mln aut nie mozna sie rownac z kims kto sprzedaje ich 10 mln, bo ta druga firma wynegocjuje lepsze ceny na kazdym etapie produckji... Saaba i R to pograzylo, ze byly niszowymi markami, majacymi swoich zwolennikow, ale... nie byly autami popularnymi.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum