Nowe te same co wcześniej tzn te firmy denso. Kopułka już była wymieniana. Narazie po wymianie świec jest dobrze. A poprzednie świece miały 2 miesiące. Jeszcze zostaje do naprawy czujnik gazu. Był wymieniany 2tyg temu gdzieś i ostatnio pokazywał 2 diody czyli koło pół butli gazu i zonk nie chciał jechać a na benzynę mi sam nie przerzuci jak gazu niema. Na postoju chciałem przegazować na gazie ale dochodziło 5tys obrotów i się dławil. Zatankowalem za parę groszy i było dobrze. Zatankuje do pełna i zobaczę czy była pusta czy nie
[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 20:12 ]
Jeszcze pytanie czy da radę to zrobić żeby sam przerzucał na benzynę jak gaz się skończy? I co sądzicie z tym czujnikiem gazu? Czujnik zły założyli czy jak? Oglądałem go i taki jest jak stary. A instalacja zwykła BRC
Denso Ci padły i kupiłeś te same dla czego ?
Nie lepiej np. NGK V-LINE 28 / BKR6E sam używam.
Jak przełączasz na gaz ? Czekasz aż się rozgrzeje czy przygazówka (od obrotów) ?
Czujnik gazu tzn. masz na myśli czujnik ciśnienia gazu ? Jeśli jest uszkodzony lub źle dobrany to może dawać błędny sygnał że butla jest pusta a w rzeczywistości możesz jeszcze mieć w niej gaz.
Na koniec muszę dodać to co myślę. W takim aucie z silnikiem 1.4 16V powinna być sekwencyjna instalacja z szybkimi wtryskami reg fast lub hana i wtedy to będzie śmigać a nie zwykła BRC.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
[ Dodano: Czw Sty 16, 2014 20:12 ]
Jeszcze pytanie czy da radę to zrobić żeby sam przerzucał na benzynę jak gaz się skończy? I co sądzicie z tym czujnikiem gazu? Czujnik zły założyli czy jak? Oglądałem go i taki jest jak stary. A instalacja zwykła BRC
Kolego myślę że idzie takie coś zrobić zakładałem istalację i już mam taki przełącznik przełącza się na LPG jak auto się zagrzeje a jak mam pusto w zbiorniku gazu dostaje 3 sygnały dzwiekowe i przełącza się na PB
_________________ Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
Na gaz przełączam sam albo przegazuje i sam zmieni. no niestety kupiłem juz z ta instalacja zwykłą BRC a teraz nie warto mi zmieniac na sekwencje wczoraj tankowałem i sie okazało ze był pusty jak bęben a diody pokazywały jeszcze pół zbiornika (2 diody) zatankowałem i wlazło 40litrów musze cos z tym czujnikiem zrobic zeby pokazywał normalnie
Na gaz przełączam sam albo przegazuje i sam zmieni. no niestety kupiłem juz z ta instalacja zwykłą BRC a teraz nie warto mi zmieniac na sekwencje wczoraj tankowałem i sie okazało ze był pusty jak bęben a diody pokazywały jeszcze pół zbiornika (2 diody) zatankowałem i wlazło 40litrów musze cos z tym czujnikiem zrobic zeby pokazywał normalnie
Musisz jechać do jakiegoś kumetego gazownika na ustawienie (skalibrowanie ) tak to chyba się nazywało czujnika on ci to ustawi .
_________________ Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z
siebie emocje, stać się prawdziwym sobą...
Powiedzcie jeszcze co może być przyczyną słabego nagrzewania? Auto tak do 10-15 dopiero łapie temperaturę ale powietrze lech takie letnie. Po dłuższej jeździe już w miarę ciepłe. Czy to termostat czy nagrzewnica?
Poziom płynu w normie ?
Termostat możesz sprawdzić w następujący sposób.
Obserwuj wskaźnik temperatury. Na postoju temperatura będzie rosła, podczas jazdy spadała. Jeśli termostat jest otwarty to w taką pogodę jak teraz -5 silny wiatr wskazówka spadnie Ci prawie na sam dół.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
temp czy na postoju czy w jezdzie normalnie wzrasta do 90stopni (płynw normie) ale dzis zauwazyłem ze pokrętło od nadmuchu sie kręci czasami jak wezme na zimne leci ciepłe a jak na ciepłe zimne tak jakby w pokrętle wyrobiły sie te tryby czy cos tam dzis jakos tak ustawiłem wracajac z pracy ze leciało nawet dosc gorące powietrze ale tylko z lewej strony wydmuchu od kierowcy i pierwsza kratka na srodku było ok, druga kratka po srodku letnie i prawa kratka zimne i to ledwo
pierwsza kratka na srodku było ok, druga kratka po srodku letnie
Prawa i lewa kratka po środku ma ten sam wylot powietrza dla tego niemożliwe jest żeby leciało z nich powietrze o różnej temperaturze. Można tylko zamknąć prawą lub lewą.
Wydaje mi się że problem leży w lince która steruje ciepło/zimno ale nie rozbierałem tego więc nie pomogę więcej.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Byłem ostatnio u gazownika i mi skubany przekrecil taka duża plastikową nakrętke na reduktorze i jak zwalniam przy światłach czy przy skręcaniu to auto gaśnie. Jak to ustawić żeby było ok? Bo mamkjedna śrube metalową od mieszanki gazu chyba a ta od czego by była?
Jeśli czujesz w środku gaz to znaczy że masz nieszczelność pod maską.
Taka nieszczelność + dyskoteka pod maską = BOOM
Kręcić to tak nie za bardzo możesz bo nie wiemy dokładnie czym kręcisz.
Jedź do gazownika bo zdrowie i życie droższe od pieniędzy.
Jeśli się uprzesz i nie pojedziesz to zlikwiduj chociaż ten wyciek gazu z pod maski.
Rozrób trochę wody z mydłem w butelce ze spryskiwaczem takim na przykład od płynu do mycia okien i popsikaj na elementy układu gazowego, węże, uszczelki, parownik, filtr, nie zaszkodzi to niczemu. Obserwuj, tam gdzie pojawią się bąbelki, jest wyciek gazu. Ot taka tania domowa metoda.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum