Wysłany: Czw Mar 27, 2014 15:54 [seria K] Tuleja cylindra problem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam wiem że temat już był ale mam pytanie co sie stało ze tuleja ostatniego cylindra obraca sie z oporem ale jednak .
1.Co teraz zrobić mogę
2.Czy to mogła być przyczyna hgf
Miałem płyn w oleju
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 15:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
musisz: rozebrać silnik, wyjac ta jedna tuleje, sprawdzić czy była osadzona na oring czy na klej
jeżeli na oring to go wymieniasz i tyle, jeżeli na klej to sprawdzasz czy po osadzeniu nie jest za nisko ( powinna wystawac 0,1 mm ponad plaszczyzne bloku ) i jak jest ok to ja wklejasz w blok ( po jego uprzednim oczyszczeniu ) na hylomar
jak najbardziej moglo ci przez to mieszac plyn z olejem ( i niekoniecznie winna była uszczelka jako taka )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Ale nie muszę wyciągać całego bloku
i czy da rade wyciągnąć cały tłok razem z tuleją cylindra żeby nie wyciągać tłoka z tulei
i chce uszczelnić wszystkie na nowo jak wyciągnąć te które jeszcze trzyma jest z tym jakiś duży problem
Mam 2 podnośniki + 2 koziołki dla pewności.
Musze dać rade tutaj nie mam warunków do wyjęcia silnika mam już głowice i cały osprzęt wyjęty teraz myślę ze odkręcę miskę magistrale korbowód tylko ciekawe jak trzyma ta tuleja tzn chce wszystkie wyciągnąć i ja wkleić na nowo
[ Dodano: Sob Mar 29, 2014 11:54 ]
który klej wybrać z oferty Loctite bo mam dostęp do takich klei tutaj
[ Dodano: Pon Mar 31, 2014 07:24 ]
Znów mam problem zabieram sie powoli do dalszej rozbiórki ale znalazłem takie zdjęcia z jakimiś pierścieniami czy też muszę je dokupić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum