Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR-t] Szeroka fela jakie et?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR-t] Szeroka fela jakie et?
Autor Wiadomość
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 22, 2014 07:49   [MG ZR-t] Szeroka fela jakie et?

Siemacie

Zastanawiam się nad szeroką felą na tył typu 9j tylko nie wiem jakie ET dobrać żeby uzyskać mniej więcej coś takiego http://img7.imageshack.us/img7/7428/wheelgd.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn...335271998_n.jpg

wiadomo do tej szerokości będzie nachodzić naciąg oraz glebistiusz

a fele coś w tym stylu myślę http://tablica.pl/oferta/...html#20fa8869d5
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 22, 2014 07:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 09:11   

z et nie naszalejesz, jesli felga ma byc szeroka... ogolnie w zr ciezki temat, musisz cos przymierzyc, bez tego raczej nic nei wymyslisz :/ albo angoli pytaj ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 18:21   

Mogę zapytać po co szersza fela na tył?
Na przód ok będzie wyglądać kiepsko ale do trakcji lepsza ale na tył? Wygląd?
Poza tym że zmieni się charakterystyka prowadzenia to ogólnie zagłębienie się w temat szerszych felg z tyłu w fwd jest dość krytykowane coś ala cięcie sprężyn niektórzy to robią ale bardziej szkodzi niż pomaga a ma dawać tylko wygląd

Tutaj jeszcze fotka roverka zresztą z szerszą felą na przodzie jak widać wiadomo z jakich przyczyn a i twój samochód chyba bardziej nastawiony jest na moc niż na "cool"

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 18:56   

Z przodu i tak bedzie 7,5j na laczkach 215 wiec takcja sie nie zmieni a ze szeroka fela na tyle to na wyglad kto powiedzial ze jesli jest moc to ma nie wygladac dobrze to jest samochod na codzien i nir ganiam nim po 200 km/h caly czas, but do setki przeciez sie nie zmieni a na normalne uzytkowanie i czasami pokaranie poganinow nie widze przeciwskazan, i tak na gwincie jest twardo i duzo nie szaleje na naszych drogach pozatym nie pytam sie po co mi to na co mi to. Masz na cos ochote to robisz to.
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 19:14   

O właśnie o ten czas do setki bym zaczepił bo zwiększa się masa wirująca koła a mocny naciąg gwint i jazda właśnie na codzień nie jest zbyt dobrym połączeniem
Sam będę wstawiał szersze laczki niż obecne ale bardziej tak jak wsadziłeś pierwsze foto przód i tył taki sam
Jechałem r200 buda jajko z 2.0 turbo t serią z 7.5/9 obydwie opony 215 profil bodajże 40 prowadzenie pozostawie bez komentarza tam były r16 i napewno bez poszerzenia rantów z tyłu nie wejdą nawet z naciągiem najwyżej że na gwincie wykroczysz poza regulacje i zrobisz tzw. Koze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomi_zog 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 156
Skąd: Lędziny



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 19:51   

zawsze mozna poprosic o rade wujka

poszerzanie felg
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 23, 2014 19:59   

Egh poszerzenie felgi to zazwyczaj kwestia przecięcia i dospawania ale aluminiowe felgi ? Dobranie odpowiedniego stopu i dospawanie wyważenie itd. Mimo wszystko wolałbym nie jechać na takim wynalazku :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 24, 2014 05:56   

Ludzie... czytajcie to co pisze autor :) on NIE CHCE poszerzać felg, tylko pyta o ET felgi np: 9J, jakie powinno być, żeby nie tarło itp...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 24, 2014 06:27   

Markzo felga 9 j na jakimkolwiek et nie wejdzie bez tarcia jak nie poszerzy nadkoli

Seryjne 7j 17.78cm
9j. 22.86
Masz. 5.08 cm różnicy
Więc żeby wypośrodkować koło et musisz mieć
Et45 - 25 = et 20

Zwiększenie et może powodować tarcie od wewnątrz
Prawdopodobnie do 5 mm można się będzie przysunąć wewnatrz więc max et 25 minimum 10/15
Przy feldze 9j
Jak teraz masz 7j to przystaw metrówke do rantu felgi (przy naciagu on bedzie najdalej wysunięty)
I dolicz 2,5 cm to będzie miejsce rantu przy 9j
Jak masz możliwość sprawdzenia ile możesz się przysunąć do budy przy tylnej osi
1 cm np to wtedy et może być 35
Ale przy przedniej dochodzi skręt kół więc byś musiał mieć inne et przód inne tył
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Pon Mar 24, 2014 21:44   

Zacznijmy od tego czy jesteś w stanie tak dobrać przód i tył żeby ABS nie wariował ? Inne średnice na przedniej i tylnej ośi doprowadzą od błędu systemu ABS.
ZR z fotki poniżej:
przód 8J + dystanse 20mm
tył 9J bez dystansów - Jedyna przeróbka to zawiniecie rantu wewnętrznego do góry i ustawienie pochylenie kąta na -2.5 stopnia tzw camber - można kupić zestaw do zmiany na takie pochylenie za ok 35BGP

- Jak mi gość sprawdzi ET to Ci podeśle.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Wto Mar 25, 2014 18:37   

Obecnie posiadam 7,5j et 35 przod i tył

wewnątrz jeszcze jest sporo miejsca jutro postaram się sprecyzować ile
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 28, 2014 14:32   

I co z tym et tomi?

Ok już znalazłem film z tego projektu
Felgi rh zw1 przód 7,5j tył 9,5 j. Ale jak dla ciebie to podklepanie rantu to pozdro 600
Nadal utrzymuję że 9j nie wejdzie bez poszerzenia nadkoli
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Link do filmu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 00:55   

Tak modzicie silniki itd to bude też da się zmodzić:

Patent znany mi jeszcze zza czasów BMW:





Tylko radziłbym zrobić to na reparaturkach .
Po prostu jak zaczniemy ciągnąć blachę na aucie to szpary przy drzwiach itd. sie powiększą itd.. No wiadomo o co chodzi, ale można to zrobić tak jak to robił kumpel w E36.

Kupił reparaturke błotników, na mocny ściskach przykręcił do jakiś profili aby to nie uciekało (chyba nawet złapał jednym spawem taki na odpierdziel :P ) i na nazwijmy to stelażu wyciągnął sobie błotniki o tyle ile chciał a potem po prostu zmienił reparaturki bo jego i tak były do wymiany.

Także możesz kupić felgi pasujące do Twojej budy + dystanse i bezpiecznie to wszystko będzie to dajmy sobie tą różnice minimalnymi dystansami podregulujesz a możesz po prostu kupić szerokie felgi potem zrobić tak jak pisałem...

a tak ode mnie (oczywiście to Twoje auto i nie mam zamiaru Ci burzyć koncepcji auta bo mój pomysł R600 też się znajomi krzywią a mi się podoba i tak będzie :) ) ja bym zostawił te felgi co masz albo coś w tym stylu.
Auto poprzez swój charakter, kolor i silnik jest, że tak to nazwe typowym torowym kartem i według mnie inna felga niż jakaś w miare sportowa tak jak jest np. teraz, że czarna + dystans nie bedzie pasować... Bo na siłe robić auto stancowe na glebie i rancie to mija się z celem bo nie po to mamy w T serii 200kM ++ aby przy każdym progi zwalniać aby nas byle golf objeżdzał lub średniej wielkości dziury jak to w PL i masz te 200++ a jedziesz jak ostatnia ciapa bo Twoje auto zaraz starci zawias :) Pozdrawiam :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 06:30   

W krk firma poszerza takim ustrojstwem za 300zl komplet
Powiesz że taniej zrobić
Aczkolwiek dają gwarancję że robota będzie profi i do 1,5 cm bez lakierowania a jak masz w d.. lakier to do 3 cm
Więc odpada czas robienia i przerabiania + koszta zapasowych reparaturek

Tak czy siak temat się rozbijał jak bez poszerzania wejdzie felga 9j

A na marginesie ostatnio na autostradzie mijałem vw t4 golfa 5 na glebie z vr6 r36 czy jakoś tak (wnioskowałem po rejstracji) na glebie ze 3 cm nad ziemią fele z 10j opony chyba 195 więc naciąg mega jeszcze negatyw
I trąbię żeby się ruszył bo prawym jedzie niecałe 80 a on otwiera szybe, szybciej nie pudzie bo trze podwoziem bo nierówności są xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1160
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 31, 2014 15:47   

Ja dałem sposób made in home. Dobry blacharz czy tam firma też to zrobi tylko więcej sie zapłaci.


No dokładnie. I takie to są auta.. Znajomy ma golfa IV R36.. teraz trwa spowrotem wkładanie R32 + DSG i biturbo i co z tego jak ma tak niskie auto, że na lekkim podbiciu którego ja R nawet nie czuje to jego tak podbiło (tył auta) ze dobre 10m na przednich kołach przejechał i rozwalił dokładke od cupry..
Jest gdzieś ta granica której nie warto przekraczać :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25]Szeroka stal
maxwell96 Tuning wizualny 22 Czw Lut 26, 2015 20:05
kostekzmc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 214i] Fela ? Opinia ?
Boyka Tuning wizualny 1 Wto Paź 30, 2012 19:49
Adrian
Brak nowych postów Alu do Roverka 45, jakie?
Tuhad Tuning wizualny 28 Czw Sie 08, 2013 16:11
Tuhad
Brak nowych postów [R25] Jakie opony?
niuton Tuning wizualny 40 Wto Lip 15, 2008 10:40
Artur___
Brak nowych postów [MG ZR 105] jakie opony
szeryff Tuning wizualny 14 Nie Cze 22, 2008 18:11
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink