Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Alternatywa dla VNT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Alternatywa dla VNT
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 16:38   [L-series] Alternatywa dla VNT

Witam,

A wiec tak myślałem nad alternatywa dla VNT i jest kilka fajnych opcji od strony Wastegate :wink:
Podstawa będzie tak samo żeby sobie zrobić sobie najpierw hybrydy wtryski od IDT :wink:

Kandydatów jakich znalazłem z fajne pieniądze to:

od Saaba GT1752, jest od benzyny wiec trzeba by tez podłączyć chłodzenie woda:




od Iveco 2.8 GT1752, można je nawet nowe kupić za 1.200zl :P





od Land Rovera TD5 Gt2052



Sa tez jakieś z rodziny GT2056 z transporterów Renault lub Opla na Wastegate :razz:

Jest tez opcja jeszcze z Land Rovera TD4 ale niestety trochę lagowaty jest w porównaniu do GT1752 z Saaba :wink:

Osobiście mnie nachodzi na takiego GT1752 z Iveco dla R25 na probe :P


Montaż tych Turb może ie obejść bez przerabiana spływu oleju do miski ;-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 16:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:42   

U mnie wstępnie na minimum tak jak Ci mówiłem z lr gt2052
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:48   

tuners, TD5 jest dobra Turbinka z tego co się teraz naczytałem :D Kroci mnie na coś nowego znowu haha :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 07:05   

No pisze Ci remi że z land rovera :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 12, 2014 11:21   

Nic innego nie twierdzę :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 16, 2014 08:11   

Jak dużo jest rzeźbienia przy poszczególnych exemplarzach?
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 16, 2014 21:42   

Zależy każda turbina jest inna i wszystko trzeba robić na miejscu jak wychodzi :)

Trzeba sobie kupić i potem próbować wsadzić.

Ja myślę że jak się uda zostawić oryginalny spływ oleju bez płytki adaptacyjnej to jest to robią pół dnia na spokojnie :)

Inaczej max dwa dni.

Najlepiej mieć drugi silnik wyjęty na przymiarki :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 16:01   

Drugi silnik drugą budę i drugi taki sam model z już wsadzoną żeby nic nie pomylić xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 18, 2014 17:42   

Oj tam. Szkoda ze nas Nie ma więcej chętnych na montaż większych turbin :(

Temat by bardziej ruszył.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tomi_zog 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 156
Skąd: Lędziny



Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 09:40   

nic ino kupic na bula jakiegos zlomka i zaczac kombinowac :P
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 10:56   

Remigiusz, ktoś to musi zacząć. Firq coś modził, Ty coś modzisz. Zacznijcie coś działać i będzie dobrze.

Zobacz jak było ze swapami 2.0T. Najpierw Marka, później mój, Pyros, Darek a i jeszcze coś na pewno będzie.

Diesli jest dużo, sporo osób coś działa więc jakaś alternatywa jest że jak ktoś coś zrobi to później inni będą też coś myśleli w tym temacie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 11:45   

greg-si, Wiem ze tak działa, żałuje tylko, ze jedyni co się tego podjęli już jakoś nie wiele wnoszą w temat :-|

Firqu sprzedaj swoja maszynę wiec rozumiem, choć było tam jeszcze wiele ciekawostek to rozgryzienia :P

Kolega naki17 nie wiem czy jemu to wybuchło czy coś :wink: Cisza :P

Ja coś tam jeszcze kolo tematu VNT kręcę i staram się opisywacz i robić relacje jak się tylko coś nowego dowiem :wink: Mam jeszcze teraz 25 i myślę do niej pakować alternatywę dla VNT po prostu z ciekawości :wink:

Kolega Raptile no utknął przez wypadek by coś było ciekawego lub może będzie jeszcze w przyszłości jak zabierze się za 220 SDI :mrgreen:

Myślę ze najprędzej kolega Tuners coś fajnego wykreuje jeszcze z nie VNT tylko Wastegate wiec jestem ciekaw na prawdę.

A tak to jakoś nie widzę ze coś ruszało :roll: A szkoda bo wielu zamiast się decydować na inne Turbo jak swoje już szwankuje to pakują się dalej w serie a koszty wychodzą takie same i na dodatek ma się potem tylko banana na twarzy.

Ja wiem jedno ze nigdy więcej nic seryjnego bo to tylko ustawione jest na emisje i nic więcej, zero frajdy z jazdy :)

Dodam jeszcze ze wiele osób tez np nie wiem ze można za nie wielka kasę jak się swoje sprawne Turbo oddaje np do zakładów co regenerują Turba dostać za mala kwotę inne Turbo jakie się tylko chce :wink:

Ja się zawsze staram te projekty trzymać low budżet ale bez utraty jakości :wink: I jak widać się to da w Polsce ogarnąć.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 17:30   

Remi u mnie coś większego będzie siadać pod koniec roku dopiero do zlotu chce zapiać pełen zawias skrzynie hample itd jutro składam reszte zawieszenia i hamulce wyjazd na myjnie i do garażu ściągać skrzynie
Niestety trochę sie wszystko przesuneło bo klatki nie dam rady już do zlotu wsadzić a po zlocie audi dupowóz trzeba porobić bo już się ledwie toczy

Plany na duże turbo wchodzi sporo czasu i niestety pieniędzy
Turbina
Wtryski będą jeszcze przed zlotem
Większa chłodnica
Dodatkowa chłodnica oleju
Dodatkowa elektryczna pompa wody
Większe wentylatory
Inny termostat
Przeróbka fmic na nierdzewkę 57mm
Komplet zegarów z przebudowaną deską i osadzonym tabletem
I sporo innych gratów które wpadną po drodze
Ten plus że mam czas zeby samochód stał tak jak teraz od zlotu jesiennego nie zrobił nawet kilometra ale mało czasu na dłubanie a jak najwięcej chcę ogarnąć sam jednye co ktoś musi zrobić na koniec to
Ogarnięty na max możliwości program

Żywotność ma małe znaczenie przy przebiegach kilku tyś km rocznie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 17:40   

tuners, Ja i tak czekam na ta mega Turbinę jak to będzie się zachowywać w stylu jazdy miejskiej :)

Kto w ogolę w KRK by ogarniał Chip Tuning bo ja już pomału na Podkarpaciu tracę możliwość zrobienia tego. Same cwaniaki i jak nie ma gotowców to nie chętnie się ktoś podejmuje albo duże oczy jak chodzi o Rovera :-|

V-tech z KRK mi jeszcze nie odpisał niestety, tak to była kiedyś fabryka mocy ale już nie robią nic w RZ tylko Lublin :neutral:

Myślę jeszcze nad Kingsoftem w Nowym Saczu :wink:

Mina święta może dostane odpowiedzi więcej :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 19:17   

W Krakowie są 2 firmy zajmujące się konkretnym mapowaniem customowych pojazdów
Godula motorsport
Oraz TTC
Niestety koszta są spore około 1500-2000zl dlatego to już na sam koniec
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 19:40   

tuners, Widze ze ceny lekko chore :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 20:36   

Może i chore ale w ttc. Sama hamownia obciążeniowa MAHA 600 zł wjazd
Kwestia właśnie kto kroi z gotowca a kto siedzi kilka dni w aucie dopracowując szczegóły i robiąc pragram całkowicie indywidualny

Możliwości np TTC właściciela samochód opel calibra ... 2.0 Tdi ponad 250km
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 20:49   

tuners, Dźwinę ceny, Fabryka mocy w Lublinie tez ma Maha i nawet traktory robią i kosztuje 150-200zl hamownia :P

Zaluje ze się wycofali już z Rzeszowa :mad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 20:56   

Krakow miasto królewskie , ceny królewskie :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 01:19   

tuners, hehe.. muszę coś poszukać tańszego :) Bo jakoś szkoda 1/4 wartości auta na jakieś mapki wydawać :P

GT2260V z Iveco w R 25 :mrgreen:







Fajny temat z biało rusi :P
http://rover-club.by/foru...r=asc&start=570

Chce z tego co wiem 250KM uciągnąć :-| :mrgreen: Mody wysoko budżetowe :wink:

[ Dodano: Pon Kwi 21, 2014 02:19 ]
Ohhh chłopcy widzę tez jada z GT1752 z Iveco :D

http://www.rover-club.by/...der=asc&start=0





Fajne porównanie GT1549 z GT1752 :D Widać różnice chyba widać :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 21:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 15:50
Remigiusz
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 12:11
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink