W PSA ta skrzynia nazywa się MA z cyferką, ale jak dobrze patrzyłrm to różnią się dzwonami (mocowaniem do silnika) no i co ci da wymiana na tak samo słabą skrzynię
"Skrzynia aby dała rade to najlepiej założyć z 114GTi - skrzynia jest mocniejsza od innych R65. A ostatnio nawet dowiedziałem się ciekawej rzeczy - mianowicie zaopatrzona jest w (jak to Mariusz418 ujął) "mini torsen". "
A swoją drogą to faktycznie taka skrzynia jest mocniejsza niż standardowa R65. Jakie ma przełożenia?
To było w 2008 r nie pamiętam o co chodziło ale możesz zapytać Mariusza
Moim zdaniem jest mocniejsza. - Moje 1.8 hulało na R65 z GTi, Kamil z Wwa miał 1.8 VVC (160KM) które również miał na R65 z GTi.
A więc plan jest na teraz taki, żeby do R65 włożyć krótkie przełożenia z Puga (mam takie). Na ten moment projekt swapu na PG1 i szpera niestety idą do poczekalni.
Aby obecny plan wprowadzić w życie potrzebowałbym uszkodzonej skrzyni (potrzebna mi tylko obudowa) i jeżeli ktoś ma taką to chętnie bym przyjął za darmo (oczywiście zapłacę za wysyłkę), aby w imię nauki się z nią pobawić (i oczywiście poinformować na forum o rezultatach)
Peter
[ Dodano: Wto Lip 01, 2014 22:43 ]
Melduję, że krótkie przełożenie z Peugota pasuje do R65 . Mam teraz przełożenie główne 4,5 oraz krótszą trójkę (przełożony też wałek z Puga). Efekt wyraźnie odczuwalny - samochód lepiej się zbiera
Jako inną ciekawostkę dodam, że wymieniłem również wtryskiwacze na te z silnika 1,8 i również odczułem poprawę.
Podsumowując - zamiast cudować z silnikiem uważam, że zrobienie krótkiego przełożenia da dużo lepszy efekt dla kierowców z rajdową żyłką.
Peter
P.S. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany taką skrzynią to mam we Wrocławiu fachowca który to składa wraz z montażem.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lip 04, 2014 09:59
tuners, a jak rozkład prędkości względem biegów u Ciebie się prezentuje?
m35sie2, sorry za offtop, ale żeby do końca nie był offtop to Powiem Tobie że widziałem jak po trawie latasz na YT mogłeś założyc temat w dziale sportowym może by coś ożył w końcu ten dział
tuners, a jak rozkład prędkości względem biegów u Ciebie się prezentuje?
m35sie2, sorry za offtop, ale żeby do końca nie był offtop to Powiem Tobie że widziałem jak po trawie latasz na YT mogłeś założyc temat w dziale sportowym może by coś ożył w końcu ten dział
Nie mierzyłem jeszcze rozkladu prędkości (patrze bardziej na obroty , ale spojrzę w weekend.
Z wtryskiwaczami to zaproponował mi i założył Pan Gawin we Wro i jak rozumiem to te ktore mam teraz dają wiecej paliwa (trzy otwory zamiast jednego). Ale moze sie nie znam
Raz sie zdarzyło ze po trawie (ślisko bylo, a ja na slickach . A wlasnie podczas tych zawodów udało mi sie wygrać klasę
tuners, a jak rozkład prędkości względem biegów u Ciebie się prezentuje?
wszystkie biegi +11% dłuższe np 5ka 2000 obr 100km/h
5 ka 3000obr 150km/h
vmax sprawdzę dopiero jak zrobię chłodzenie itd ale skrzynia powinna zamknąć w okolicy 250
na wtryskach z defendera dość dobrze biegi się sprawują znacznie lepiej niż fabryczne bo przedtem po prostu były za krótkie teraz już 2ka 3 ka można fajnie pociągnąć a nie tylko mieszając
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tuners jesteś pewny że twój diesel będzie mial v max przy takich samych obrotach na 5 jak seria ? Wydaje mi się że jak mu dasz dłuższe biegi to będzie miał problem żeby się wkręcić
Sprawdziłem prędkości. Mam teraz przelozenie główne 4,5 (szukam jeszcze 13x64, ktore ma 4,9) i na 2 (7000 obrotów) 80km/h, na 3 120km/h i dla fanów autostrad na 5 przy 5000 obrotów 140 km/h.
Z linków to stare sa powyżej. Obecnie autko ma nowy design
http://youtu.be/0CU2jpy-O_0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum