spalanie przy normalnej jeździe to jakieś 5,7l (70% trasa, 30% miasto).
Tak Ci pokazuje komputer pokładowy czy liczyłeś od tankowania do tankowania?
Przy podniesionej mocy i edycji map paliwowych komputer pokładowy ma prawo zaniżyć spalanie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Co do elektronicznych, cyfrowych BOXów typu POWER BOX od 399 - 799 zł - przestrzegam
Miałem taki i załatwiłem nim dwa komplety wtryskiwaczy. Nie wiem jaki to miało wpływ i czy nie było to zbiegiem okoliczności. Po usterce tego ustrojstwa, otworzyłem je i moim oczom ukazał się rezystor Te nowe, pewnie nie wiele się różnią - może budowa - bardziej nowoczesna Technologia SMD i jakieś tam użycie scalonych układów do stabilizacji napięcia i może sterowania rezystancją na wyjściu. Taki BOX nie robi nic innego jak zwiększa oporność i zmusza pompę wtryskową do zwiększenie ciśnienia na listwie. Zwiększa się za tym moc i moment. Można osiągnąć ok. 150 KM bez dymienia. Można próbować więcej, ale nie wytrzymuje tego dwumas i sprzęgło (ślizga się). Jeśli już chcieć skorzystać z takiego urządzenia to polecam dedykowany do R75/ZT diesel SYNERGY. Tylko, że on nie kosztuje tyle ile te popierdółki na allegro. Dodam jeszcze, że koszt zrobienia takiego allegrowego produktu to ok. 30-40 zł
W każdym razie świadoma ingernecja w ECU z dobrą modyfikacją da taki sam efekt, a czasami nawet lepszy niż BOX. Z perspektywy czasu mogę napisać, że modyfikując ECU nie ma takich problemów jak przy BOXie Chociaż, próbując uzyskać jak największy przyrost mocy i momentu udało mi się uwalić pompę, turbinę i wydech
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mareczku jak ty byś mi się przydał z tym kompem gdzieś bliżej Krakowa
Też bym sobie zmienił mapę na mocniejszą.
Ja narazie mam w aucie boxa z allegro i od roku daję radę, auto nie kopci, nie pali więcej a szybciej się zbiera.
Jak go ostatnio odłączyłem to nie dało się jechać, taki muł
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 13:37
Dawidovs, to sprawdź sobie jak wyglądają twoje wtryski Podejżewam iż nie będą one zgodne z normami testowałem boxa na swoim CDT i był tak przekombinowany iż wtryski po prostu lały Jak już chcesz porządnie zrobić kup kabelek Galetto 1260 zgraj mapę i pogadaj dobrze z Markiem:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum