Spokojnie polybushe wpadną wszędzie gdzie się da
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".
Zobaczymy jeszcze jak to siądzie na moim rozwiązaniu na chwilę czyli amor seria + spring mts -40
to jak chcesz poprawić katy z tylu to zainwestuj w regulowane gorne wahaczyki ( te krociotkie ), jest w pl jest typo który robi bardzo ladne, jest oferta na allegro ( szukaj do hondy ), podlinkowalbym ci, ale aktualnie nie przerwa tech. na alle jest
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".
Mocowanie amortyzatora tylnego w tym zawieszeniu nie ma nic wspólnego z pochyleniem koła. Wysokość zawieszenia owszem ma znaczenie na pochylenie koła.
flapjck1, to co podałeś to lipa, tuleja szybko siada. Chyba że weźmiesz od razu wyślesz do Olkusza żeby wrzucili nowe tuleje. Ogólnie Camber Kit dobra rzecz z tyłu.
Jak go posadzisz niżej to będzie dobrze jeździł na 17' Chyba że będzie tarło
A MTS przy tym silniku wydaje mi się nieporozumieniem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
MTS to rozwiązanie chwilowe aczkolwiek znam kilka aut 300+ ktróre ostro targają na mts'ach.
Jeśli tylko ktoś będzie sprzedawał gwint od zr'ki to będzie gewinde
Na razie kompletuję zawieszenie, do zamówienia idą wahacze przednie, łaczniki stabilizatora, drążki, końcówki drążków, tylne dolne wahacze skunk2 i camber kit.
Jak wszystko przyjedzie pakuje to do auta i wiozę do olkusza żeby na wszystko założyli poli i na furę.
Ew. jeśli będzie lipa z kasą to całe zawiecho wyląduje na aucie a poli za jakiś czas
Skunki chcę założyć dlatego że przez minimalnie inny kształt mocowania amortyzatora trzeba obrócić jego dolne widełki i robi się minimalny negatyw a ten jest mi potrzebny bo nowe koła przez chyba et37 wyszły trochę za "prosto".
Mocowanie amortyzatora tylnego w tym zawieszeniu nie ma nic wspólnego z pochyleniem koła. Wysokość zawieszenia owszem ma znaczenie na pochylenie koła.
flapjck1, to co podałeś to lipa, tuleja szybko siada. Chyba że weźmiesz od razu wyślesz do Olkusza żeby wrzucili nowe tuleje. Ogólnie Camber Kit dobra rzecz z tyłu.
Jak go posadzisz niżej to będzie dobrze jeździł na 17' Chyba że będzie tarło
A MTS przy tym silniku wydaje mi się nieporozumieniem.
wiem ze ten chinol to lipa, ale ktoś w pl to robil sam na tulejach albo olkuszowych albo bikopurowych - i ten stuff chciałem polecic
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
MTS jest dobry do gleby, ostrej gleby, jako zawieszenie do sportu sprawdza się ekhem.. średnio, niemniej jednak kierowca ogarnięty, jest w stanie na takim zawieszeniu powalczyć z szybszymi od siebie ^^
Wahacze lca są o tyle fajne, że są lżejsze od seryjnych, fake'i, które zalały teraz cały internet są dobrym rozwiązaniem, ale wypadałoby wymienić w nich tulejki, olkusz ma je w ofercie (dorobił pod konkretny wymiar). Jeśli będziesz zmieniał amorki na inne to sprawdz długość widełek amortyzatora, które przykręcasz do wahacza poprzecznego (lca skunk2), może się okazać, że będą za krótkie..
Bardzo ładne auto, mam słabość do tego koloru i modelu
Póki co są ambitniejsze plany, poliuretany wstrzymane ale mam wahacze tylne Skunka, części jeśli chodzi o zawiecho przednie itd.
Czekam aż przyjedzie gwint na tył MTS'a od Hondy i przedni komplet FK Automotive od Golfa 4.
Tak więc zaczynam od gleby
Gleba + 17" daje pożądany negatyw i auto bardzo dobrze zaczyna się prowadzić. Zainwestuj w większe heble bo seria to totalna porażka. Dopóki nie włożyłem do swojego tomcata 300mm, też uważałem że seria nawet coś ogarnia, ale byłem w wieeelkim błędzie
Jest gwint przód Raceland od swetra (nigdy nie miałem niczego z tej firmy zobaczymy jak siądzie) gwint tył MTS V3 od Hondy, są wahacze tył S2, wahacze przód, drążki kierownicze i końcówki od Teknorota i łączniki stabilizatora od Delphi. Myślę że razem z zawiecho wpadnie wymiana termostatu i hamulców. Na początek wpadną 282 od pralki na klockach ate i tarczach bodajże mikody.
Całość będę zakładać jak najszybciej.
Jeśli wszystko pyknie gwint do tomcata można mieć (jak np w moim przypadku) za 900 zł, no chyba że sprzedam przód od civa i tył od golfa wtedy jeszcze taniej
to nie do szybkiego auta, ferodo lub mintex, na mintexie nie jeździłem ale ponoć super osobiście jeżdżę na ferodo, tarcze mikody jeśli już to nacinane nawiercane
o tak, są nowości po 1,5 roku stania, auto wreszcie wraca na drogi motor nie odpalał, było kilka dziwnych patentów - pierwszy sukces już jest jeździ o własnych siłach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum