Forum Klubu ROVERki.pl :: Chcę kupić[ MG ZT] .Ktokolwiek widział,ktokolwiek wie:)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Chcę kupić[ MG ZT] .Ktokolwiek widział,ktokolwiek wie:)
Autor Wiadomość
wojtas_77 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 54
Skąd: Wrocław

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 08:51   Chcę kupić[ MG ZT] .Ktokolwiek widział,ktokolwiek wie:)

Witam po sześcioletniej przygodzie z moim 620 TI,dojrzałem do zmiany autka na coś nowszego ale również z charakterem .Tutaj zwracam się z prośbą do kolegów o ocenę Dwóch MG ZT,które upatrzyłem(nie biorę pod uwagę byłego autka Emesa bo wiem,że tam jest wszystko git).Podaje linki do aukcji.
Pierwszy jest z Nysy i Pan próbuje go sprzedać od roku zaczął od 24000 co było najwyższą ceną za jaką ktos wtedy wystawiał MG.Twierdzi,że kupił go jak miało autko 5000 przejechane co o nim sadzicie?

Drugi to 1.8 turbo z Ciechanowa

Z góry dziękuje i pozdrawiam.Sorki ale nie chca mi wejśc załaczniki .Obydwa sa na allegro.Jeden za 17900 drugi za 15299
_________________
Wojtas 77
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 19, 2015 08:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 09:22   

jak niebieskie mg z ciechanowa to pewnie AdaskoC :D
_________________
75 Red Edition
 
 
wojtas_77 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 54
Skąd: Wrocław

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 09:44   

Mozesz cos o nim napisać?
_________________
Wojtas 77
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 10:03   

https://forum.roverki.eu/privmsg.php?mode=post&u=39790

najlepiej sam zapytaj
_________________
75 Red Edition
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Mar 19, 2015 10:49   

Juz z kolega gadaliśmy przez Tel :-) ale ja osobiście na Twoim miejscu bym bral cos w gazie i raczej wystrzegal się manuala w tym aucie. Najlepiej V6 w automacie.
 
 
Przemas666 




Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 19

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 22:17   

Wystrzegał manuala? Niby dlaczego?
"Morris ZAWSZE do rozgrzania silnika użytkowany tylko do ok. 2000/Obr" jak Ty ruszałeś np. na skrzyżowaniu jak do takich obrotów ten samochód nie jedzie? Czerwone - pomaranczowe - zielone iiiii..... zdążyło tylko przejechać MG :P I tak w ogóle turbiny się nie chłodzi a zwalnia obroty gdyż po zgaszeniu silnika pompa oleju nie pracuje i pracujące z ogromną prędkością łopatki turbiny powoli się zacierają aż turbo padnie, cieknie, nie pompuje itp. itd.
Ogólnie polecam MG ZT 1.8 Turbo :)

EDIT: Ładowanie butli z gazem w taki samochód (jak i każdy inny z zacięciem sportowym) to dla mnie bluźnierstwo :twisted:
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Mar 19, 2015 22:35   

Przemas666 napisał/a:
Wystrzegał manuala? Niby dlaczego?


Bo siedzę w tym już kupę czasu i jest o wiele więcej problemów przy manualu niż z automatem. O ile kupimy zadbany automat.

Przemas666 napisał/a:
"Morris ZAWSZE do rozgrzania silnika użytkowany tylko do ok. 2000/Obr" jak Ty ruszałeś np. na skrzyżowaniu jak do takich obrotów ten samochód nie jedzie? Czerwone - pomaranczowe - zielone iiiii..... zdążyło tylko przejechać MG


Mówimy o stałej jeździe, nie o ruszaniu. Z resztą nie ruszasz chyba z 3 tyś.

Przemas666 napisał/a:
I tak w ogóle turbiny się nie chłodzi a zwalnia obroty gdyż po zgaszeniu silnika pompa oleju nie pracuje i pracujące z ogromną prędkością łopatki turbiny powoli się zacierają aż turbo padnie, cieknie, nie pompuje itp. itd.


Chłodzenie turbiny w moim i wielu osób rozumowaniu to przy dojeżdzaniu do celu jazda na mniejszych obrotach i przed zgaszeniem silnika troche pracuje

Przemas666 napisał/a:
Ogólnie polecam MG ZT 1.8 Turbo


Ja też. Ale V6 jest dynamiczniejszym silnikiem . Jeździłem już każdym silnikiem jaki był montowany w 75/ZT jakieś tam porównanie mam. I nie były to jednorazowe przejażdżki :)
 
 
Przemas666 




Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 19

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 22:56   

Jak widać co samochód to inna historia. Jedyna przygoda ze skrzynią to była wymiana wysprzęglika, od tamtej pory jest luzik (na chroboczącym i głośno pracującym nawet na luzie przejeździłem pół roku i dalej pewnie by jeździł gdyby nie wyjazd w trase i ot tak dla pewności wymiana) :) Druga sprawa jest taka, że turbo ma też chłodzenie cieczą więc ochładza się tak jak i silnik ;)
Tak w ogóle to masz racje, V6 ładnie brzmi, troszkę lepiej się zbiera (1.8 turbo po profesjonalnej hamowni jednak go bije na głowe w osiągach) ale za to więcej pali, problemy z VIS, rozrząd droższy itp. Ale jeśli nie straszne wydawanie Ci pieniędzy na paliwo i jakieś tam naprawy silnika to bierz V6 a najlepiej V8 (załatwie Ci takie V8, gościu chciał ode mnie jedynie 8 tysi funtów) :)
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Mar 19, 2015 23:18   

Fakt, mając teraz jednocześnie 2.5 i 1.8T to mogę przyznać że 1.8T się bardzo dobrze zbiera, ale to tak wyżej trochę, a V6 zbiera się już od samego dołu. Koszty utrzymania V6 są wieksze, ale rozrządu tez nie wymieniamy co rok czy dwa.

8 tyś za V8 nie jest rewelacyjną ceną, jeśli miałeś na myśli tą cenę jaką niską. Te auto spokojnie po ok 5 tyś można przyprowadzić. Rozglądam się w UK za V8 ale ciężko znaleźć interesującego. Mają problemy z cieknącymi mostami itp. Warto go kupić do ok 80-90 tyś mil, jest szansa że jeszcze pojeździ bezawaryjnie wtedy trochę. Ale takie egzemplarze spoko kosztują.
 
 
Przemas666 




Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 19

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 19, 2015 23:32   

Widziałem egzemplarz i za 9299 tysięcy więc 8 nie jest źle. Zgadza się, są i za 5 tysi ale w takim stanie jak mówisz, porażka dosłownie. Jak chcesz MG V8 w bardzo dobrym stanie to przy dobrej gadce za 7 tysięcy wyrwiesz :)

EDIT: Dla przykładu http://www.autotrader.co..../1500?logcode=p
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 09:05   

Przemas666 napisał/a:
EDIT: Dla przykładu http://www.autotrader.co..../1500?logcode=p

Kolejne potencjalne narzędzie niedoszłego zabójcy na naszych drogach. No ale za dobrą kasę i to jest najważniejsze. Nie zauważyłeś, że to auto ma kierownicę po niewłaściwej stronie? Do GB, Australii albo innej egzotyki z nim.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 09:16   

nie rozumiem dlaczego przekładka kierownicy, jest uznawana za cos złego...

Jeśli jest zrobiona zgodnie ze sztuką, bez druciarstwa to jest to pełnoprawny samochód, to tak jakby magiel zaczął przeciekać i sie go wyciąga i naprawia po czym montuje do samochodu.
_________________
75 Red Edition
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 09:28   

longer86 napisał/a:
nie rozumiem dlaczego przekładka kierownicy, jest uznawana za cos złego...

Jeśli jest zrobiona zgodnie ze sztuką, bez druciarstwa to jest to pełnoprawny samochód, to tak jakby magiel zaczął przeciekać i sie go wyciąga i naprawia po czym montuje do samochodu.

Profesjonalnie wykonana nie dyskwalifikuje auta, ale.... tak czy inaczej jest to ingerencja w jego fabryczną konstrukcję. Tu akurat miałem na myśli auta użytkowane bez przekładki. Profesjonalna przekładka nie jest tania i znacząco ogranicza "atrakcyjność" ceny. Niezależnie od obowiązujących (kretyńskich według mnie) przepisów, umiejscowienie kierownicy po prawej lub lewej stronie nie jest dziełem przypadku i pełnej dowolności.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 09:55   

longer86 napisał/a:
nie rozumiem dlaczego przekładka kierownicy, jest uznawana za cos złego...


Ja też, ale jest pełno kretynów którzy robią ją na handel nie znając się na robocie i takie auto jest niebezpieczne dla kierowcy i otoczenia
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 10:09   

HarryVip napisał/a:
u akurat miałem na myśli auta użytkowane bez przekładki


No to fakt jeździłem miesiąc angolem po naszych drogach to żadna przyjemność... siedząc po stronie skraju drogi jakoś tak sam sobie nie ufałem że komuś nie przydzwonię czołowo
_________________
75 Red Edition
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 11:05   

ale takim nawet przełożonym (dobrze przełożonym!) v8 z Anglii chętnie bym się poturlał :)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 12:25   

pelson91 napisał/a:
ale takim nawet przełożonym (dobrze przełożonym!) v8 z Anglii chętnie bym się poturlał


Taaa i to w gazie bo płacz by był jakby trzeba było lać do baku .
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 12:29   

szpynior, przestań wylewać swoje smutki lub jakieś kompleksy. Napisałem, że bym się turlał, to bym się turlał, a moje tankowanie nie musisz się martwić.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pią Mar 20, 2015 12:46   

pelson91 napisał/a:
zpynior, przestań wylewać swoje smutki lub jakieś kompleksy.

Akurtat takowych problemów ze sobą nie mam :) I kończę zaczęty offtop w temacie zakupu :)
 
 
encor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 168
Skąd: tbg

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 20, 2015 17:00   

Po co sprowadzać takiego MG V8 z UK i je przerabiać? Nie lepiej już sprowadzić z kierownicą po właściwej stronie?

np. http://www.autoscout24.pl...0000000&asrc=st|fs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Chcę kupić ROVERka"
piter34 Chcę kupić ROVERka 3 Pią Lut 08, 2008 14:51
Brt
Brak nowych postów Chce kupić MG ZR 1.8 160 KM
Na co zwrócić uwage przy zakupie auta?
suzigs Chcę kupić ROVERka 3 Nie Kwi 25, 2010 13:26
suzigs
Brak nowych postów Chce kupic 75
proszę o poradę
maxbo Chcę kupić ROVERka 15 Sob Kwi 17, 2010 17:12
apples
Brak nowych postów Chcę kupić R75 V6
kowalski_jan Chcę kupić ROVERka 3 Czw Kwi 14, 2016 14:33
robsonw
Brak nowych postów [R75]chce kupic r25
grota10 Chcę kupić ROVERka 1 Sob Sie 26, 2017 09:42
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink