Forum Klubu ROVERki.pl :: tuners ~~ MG ZR ~~ Nazwa Projektu „Чорнобиль” Czarnobyl
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tuners ~~ MG ZR ~~ Nazwa Projektu „Чорнобиль” Czarnobyl
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 10:29   

tuners, czyli co, na zlot lawetą ?? :mrgreen:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 10:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 10:37   

a jak obniżysz to z bazy pod blok normalnie czy na około? ;)

srogie przeróbki ale skoro samochód tylko do zabawy to czemu nie :)

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2015 11:37 ]
a na tej turbinie nie będzie za dużej turbo dziury?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 11:21   

Kozik z bazy pod blok już musiałem na około a teraz z drugiej zrobili garba xd

Na zloty mam nadzieje na kołach ale ostrożnie trzeba jeździć hehe

co do turbo dziury, przy zastosowanych ostrorzejszych łopatkach powinna wstawć z okolo 2700 pełna moc 3500 i limiter podniesiony do 5500 wysokie wstawanie mi nie robi problemu bo i tak zawsze kręce wysoko xd
zresztą jałowy jest na 1600 obr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 14:43   

przeraża mnie ilość przeróbek ;|
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 14:52   

Odpal go czy odpali :D :mrgreen: Pomysłów sporo :wink:

Jakie wymiary ma ta chlodniczka w porównaniu z oryginalna ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 15:53   

Chlodnica nowa ma 52cm szerokosci stara 50
nowa ma 43cm wysokosci stara 32
i nowa ma wbudowany zbiorniczek wyrownawczy :)

Heh nie odpali bo pompa wtryskowa odpieta i filtr paliwa wyciety :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 17:25   

no turbawka konkret :wink: a z kolektorem cos bedziesz dzialał czy zostawisz serie
(32mm na wylocie troche malo)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 19:40   

Kolektor z freelka z wyliczeń które dostałem powinien wystarczyć do 250 niby lepszy niż ori zresztą mi też bardziej pasuje, być może lekki porting się uda zrobić (w uk ostatnio robil ktoś frez żeliwka), narazie dzisiaj poszlo okablowanie czyli kolejny dzień zabawy z wiązką i komputer wraz z bezpiecznikami od silnika wpada pod nogi pasażera
Jeszcze musze odkrecic kolumne kierowniczą i tamtędy przeciągnąć gdyż wtyczki nie przejdą.
no i przedłużanie kabli od absu i pompy wtryskowej.
Prawdopodobnie wiązki od czujników uda się puścić w komorze obok wejścia klimy więc obeszło by się bez przedłużania :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 20:28   

u mnie cos takiego pojdzie (zawsze troche wiecej )



_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 20:50   

Troche samozaparcia, kamień dremela mam wiec można będzie działać ale do tego jeszcze trochę czasu upłynie, narazie trzeba dokończyć tego clean looka którego już dawno bym żałował gdyby nie to że już fajnie wygląda :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 21:30   

tuners, wchłonąłem pierwszą stronę jak małe dziecko ;]
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:07   

co tu taka ciesza:D
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 08:17   

coś się dzieje czy sen zimowy ?
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 25, 2016 21:44   

Ok więc przyszedł czas na odkurzenie tematu bo troszku zarósł

Ok w związku z pytaniami w sprawie projektu kilka rzeczy informacyjnych

1.Projekt nie umarł anie nie ma takiego zamiaru
2.Samochód stoi rozebrany w powietrzu 70cm nad ziemią i solidnie za konserwowany
3.Do jazdy mam kilka innych samochodów w związku z czym nie mam zamiaru z niczym się śpieszyć
4.Zr od początku miał być zabawka do przeróbek i do nauki mojej i stawiania sobie nowych celów
5.Prowadzę firmę budowlaną oraz mimo młodego wieku założyłem już rodzinę wszystko wymaga zaangażowania i czasu, Czarnobyl jest pasją i daje mi przyjemność "tworzenia" nie mam tutaj jakiegoś naporu że muszę coś zrobić i ma jeździć koniec i kropka, będę miał czas i będą dobre warunki do pracy to będę działał i wstawiał nowinki
6.Z czasem, dochodzą ciągle nowe pomysły i rozwijam stare, ten przestój projektu ma być ostatnim więc chcę wszystko zrobić już w wersji finalnej i ostatecznej zostając przy starych założeniach tzn. w razie awarii silnika lub niemożliwości dalszego rozwoju (jeżeli nie będzie satysfakcjonujących wyników) wszystko będzie przygotowane żeby w możliwie najkrótszym czasie i przy nakładzie już niewielkich środków wstawić do tej budy inny silnik turbo (diesel/benzyna) a żeby układy chłodzenia, wydechowy, hamulcowy, smarowania wyrobiły spokojnie przy nowej jednostce.




Co do samych prac obecnie zatrzymały się na wiązce elektrycznej
ostatnie prace przy niej były w okolicy sierpnia
Elektrycznie co zostało zrobione
-Wszystkie kable wciągnięte do wnętrza
-Komputer silnika, skrzynka bezpieczników, map sensor trafiły pod nogi pasażera
-Wszystkie niemal wiązki zostały wydłużone żeby dały się ukryć pod maską i puszczone w miejscach niewidocznych w tym
wiązka pompy abs
wiązka pompy wtryskowej
wszystkie wiązki czujników
-zrobiona nowa skrzynka bezpieczników (nad nogami kierowcy) wraz z rozplątaniem i ułożeniem wszystkich kabli

z innych rzeczy które jeszcze wpadły do kolekcji w owym czasie

-Pompa hamulcowa 1" wraz z serwem z hondy legend
-Przeniesienie pompy abs na dolną belkę
-usunięcie zbiorniczka wyrównawczego
-przeniesienie potencjometra gazu pod lewy błotnik
-Termostat 82*C w aluminiowej budowie z Ursusa C360 ;d


W niedawnym czasie nabyłem też listwę kontrolek do deski która pochodzi z chryslera voyagera i zagości w nowej futurystecznej desce ;)
Obecnie trochę prac miałem przy Zt i przy tej okazji wpadł mi pomysł i okazja na hamulce
4 tłoczkowe zaciski brembo z mercedesa w163
pracowały oryginalnie na tarczy 340mmx32

problem pojawił się przy doborze tarcz głównie
ze względu na rozstaw, chciałem uniknąć nawiercania tarcz z 5ma otworami na 4x100

300mm ze scenica ii troszkę nie było satysfakcjonujące zwłaszcza ze względu na szerokość tarcz


i po wytypowaniu kilku modeli pozostały takie dywagacje
Citroen DS3/Peugeot 208
wersja oczywiście 1.6thp
średnica 323x28 4x108

Lancia delta III 1.8
330 x 28 4x98

w ostatecznosci
Abarth Grande Punto
305x28 4x100


po wstępnej przymiarce w mojej 17 powinno się zmieścić 330
występuje jeszcze tarcza z ds4 1.6thp 340mmx30 ale wtedy tylko 18ka min.










Obok 282 ;)

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 30, 2016 16:08   

kiedy może wyjechać?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 11:54   

Niestety wszystko tak naprawdę zależy od pogody i czasu

W budowlance zwłaszcza przy ziemnych robotach przestoje są tylko przy naprawdę złych warunkach
w zeszłym roku poza wyrwaniem się na zloty letni i jesienny nie miałem czasu na urlop. Prawie wszystkie soboty pracujące i jedynie kiedy można było coś działać to w nocy z piątku na soboty.

Tak naprawdę roboty na złożenie wszystkich zebranych gratów to w jedną osobę trzeba liczyć około 14 dni
Niestety ale licząc bez przerw bo po każdej dłuższej nieobecności dochodzi zabawy ze sprzątaniem odnajdywaniem gratów itd.

Z powodu ilości robót też są plusy nowa koparka , samochody ciężarowe i dostawcze
park maszyn ciągle się powiększai unowocześnia.

W tym roku miałem nabyć coś nowego do jazdy ale muszę jeszcze poczekać bo nie zrobili wersji dla mnie xD
Napewno projekt nie pójdzie na sell lub w zapomnienie, prędzej Zt pójdzie na wymianę
w każdym razie czekam na Renault Kadjar 1.2Tce z napędem na 4 gdyż nowe diesle odpadają jak dla mnie a napęd na 4 nieraz się przydaje zwłaszcza w tej branży.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrek1000 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 253

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 31, 2016 19:43   

O matko, chcesz zdradzić ZT na małe renault z silnikiem od kosiarki? :|
_________________
Był: Mercedes W124 300CE, Rover 75, 45,Jest Lexus ES330, Mitsubishi Pajero Pinin, Volvo V
50 t5
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 01, 2016 06:01   

Heh takie małe to ono nie jest ale kwestia tego że serce się kraja jak słyszę po zawieszeniu jak Zt dostaje po dupie, dlatego praktycznie nim nie jeżdże tylko Joanna go ujeżdźa.
Kraków ma to do siebie że drogi są w opłakanym stanie, większość czasu jeżdżę wołem roboczym czyli navarą z zeswapowanym silnikiem na niezniszczalny 2.7 z nissana terrano (2,7 litra około 100 koni, rozrząd na kołach zębatych)
aczkolwiek pasuje niebawem do luźniejszej jazdy kupić coś nowego a w którym nie będzie jazdy na sapera i szukania wyrw w jezdni :)

Co do silnika niestety nastała era downsizingu i niezbyt jest możliwość kupna czegoś normalnego
A silniki tce i tak wypadają znacznie lepiej niż vagińskie tsiiii
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
moras 



Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 2



Wysłany: Czw Sty 19, 2017 13:20   

konkretne auto :) super
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 01, 2018 17:20   

3 Lata mijają w dniu dzisiejszym od założenia tematu.

Od dłuższego czasu nic nie wstawiałem gdyż można powiedzieć że działo się niewiele jak i działo się dość dużo, to zależy o co pytamy.

Projekt czarnobyla dobrnął do moment przygotowań pod klatkę i niestety kilka składowych które wynikły dość późno zaważyły nad tym że karoseria czarnobyla więcej na drogę nie wyjedzie.

Dzięki zainteresowaniu Harrego udało mi się od niego sprowadzić już gołą karoserię z MG ZR 160 w miarę zdrową i nie bitą, 3 Drzwiowa jak czarnobyl ale już bez szyberdachu który stanowił jednen z kilku problemów w starym nadwoziu.

Karoseria została całkowicie oczyszczona z wszelkich wygłuszeń i przygotowana do obspawania i wstawienia klatki bezpieczeństwa.

Na dzień dzisiejszy z rzeczy zrobionych:


1. Wstawiona klatka bezpieczeństwa
2. Obspawana karoseria
3. Wstawione mocowania foteli zgodne z załącznikiem J
4. Usunięta wnęka na koło zapasowe
5. Skrócone i obspawane tylne nadkola ( pod pakiet streetwise)
6. Porobione naprawy blacharskie i wzmocnione progi
7. Ponownie oczyszczone i zakonserwowane podwozie.
8. Wstępnie spasowana deska rozdzielcza z hyundaia
9. Przygotowane zaciski czterotłoczkowe oraz adaptery na tarcze z citroena ds5 340mm
10. Przerobione piasty na rozstaw 4x108 oraz przetoczone z zewnatrz pod w/w tarcze
11. Przerobienie tylnej zwrotnicy pod podwójny zacisk (osobny układ hydraulicznego ręcznego.


Rzeczy do zrobienia w najbliższym czasie (styczeń /luty)

1. Odczyszczenie, zabezpieczenie i pomalowanie nadkoli i wnęk kielichów przód/tył oraz komory silnika.
2. Zrobienie mocowań i dopasowanie wnętrza ( fotele , deska itd.)
3. Zrobienie szyb z poliwęglanu
4. Odchudzenie drzwi do minimum
5. Piaskowanie zawieszenia i malowanie
6. Redukcja wiązek elektrycznych

[/u]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink