Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 23:36
A czemu miałaby być awaryjna ? Co się zepsuje ? Jeśli weźmiemy jako bazę 160tkę to mamy z głowy problem pękających tłoków, bo reszta przyjmuje 200KM na klatę.
A recepta na 185-190KM w 160tce jest prosta, dobry porting głowicy, porządny wydech z długim 4-2-1, ITB i strojenie...
A czemu miałaby być awaryjna ? Co się zepsuje ? Jeśli weźmiemy jako bazę 160tkę to mamy z głowy problem pękających tłoków, bo reszta przyjmuje 200KM na klatę.
A recepta na 185-190KM w 160tce jest prosta, dobry porting głowicy, porządny wydech z długim 4-2-1, ITB i strojenie...
a mógłbyś pokazać takie vvc? jakiś wykresik z Polskiej hamowni, fotki auta itp
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum