Forum Klubu ROVERki.pl :: [Mg ZR] 160 custom by Smolar
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Mg ZR] 160 custom by Smolar
Autor Wiadomość
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 22:29   

zacekpl napisał/a:
Nie widze sensu dmuchania K-serii, szczegolnie VVC, gdzie można z niego wycisnąć jakies 180-190 KM bez wiekszych modyfikacji.
Czyli jak dokładnie? Jak dla mnie 180 konna k seria będzie awaryjna jak wuj :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 22:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Kwi 18, 2015 23:36   

A czemu miałaby być awaryjna ? Co się zepsuje ? Jeśli weźmiemy jako bazę 160tkę to mamy z głowy problem pękających tłoków, bo reszta przyjmuje 200KM na klatę.
A recepta na 185-190KM w 160tce jest prosta, dobry porting głowicy, porządny wydech z długim 4-2-1, ITB i strojenie... :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 07:33   

MultecFSO napisał/a:
A czemu miałaby być awaryjna ? Co się zepsuje ? Jeśli weźmiemy jako bazę 160tkę to mamy z głowy problem pękających tłoków, bo reszta przyjmuje 200KM na klatę.
A recepta na 185-190KM w 160tce jest prosta, dobry porting głowicy, porządny wydech z długim 4-2-1, ITB i strojenie...

a mógłbyś pokazać takie vvc? jakiś wykresik z Polskiej hamowni, fotki auta itp ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 08:03   

Ja bym sie bardziej skupił na głowicy i zaworach, tam drzemie największy potencjał ;)
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 10:53   

a gdyby polaczyc głowice 1.8 vvc z dolem od 1.8 turbo
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 11:03   

Harry napisał/a:
a gdyby polaczyc głowice 1.8 vvc z dolem od 1.8 turbo

w przypadku NA odprężysz silnik - spadek osiągów. Przy turbo powinno być lepiej, jednak trzeba stroić ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 13:23   

wiadomo,ze strojenie obowiazkowe
 
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Kwi 19, 2015 19:50   

Markzo napisał/a:
a mógłbyś pokazać takie vvc? jakiś wykresik z Polskiej hamowni, fotki auta itp


Niebawem zrobie wydeszek na cacy w moim 200vi to wykresik wrzuce ;) 180 km to to nie bedzie, ale wiecej nic seria z pewnoscia.

K seria nie jest jakos bardzo awaryjna, po prostu nie jest debiloodporna.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink