Ceny tam podane są w funtach. I zapewne odnoszą się tylko do sedana.
Wg strony http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/ 1 funt w dniu publikacji (1 luty 1999) kosztował 6,1337 zł czyli najtańszy 1.8 classic kosztował ponad 111 tyś zł a najdroższy 2.5 V6 CONNOISSEUR SE ponad 156 tyś zł.
Byłem w tamtych czasach w salonie i najtańsza wersja kosztowała o ile dobrze pamiętam 99 tys. z hakiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Warranty
Every new MG comes with a standard three year/60,000 mile warranty,* whichever
comes first. (There is no limit to mileage in the first year after purchase). Included in
this package is MG Rover’s exclusive one year roadside assistance service.**Please
apply to your Distributor at the time of purchase for full details of the manufacturer’s
terms and conditions.
*Made up of a 12 month unlimited mileage warranty plus MG Rover’s 2nd and 3rd year 60,000 mile
Extended Warranty, subject to terms and conditions. The Extended Warranty will only apply to
the extent that the 12 month unlimited mileage warranty has not exceeded 60,000 miles.**This
can be extended to 3 years at a very competitive rate. Please ask your Distributor for details
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Sie 21, 2015 05:20
Obecnie cena V8 oscyluje w granicach 25 000€ ok 100 000zl za LHD, natomiast w przypadku RHD będzie to około 3 000 - 8 000£ czyli okolo 18 000 - 48 000zl.
Nie od końca z tymi V8 RHD i takimi niskimi cenami (poniżej 50k), jak już jest jakiś fajny wizualnie egzemplarz to i RHD potrafi powyżej 115k PLN kosztować, np.:
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Sie 23, 2015 05:37
Punx, cenę auta to dyktuje rynek, nie sprzedający. Z tymi cenami powyżej 100 000 pln to przegięcie, zwróć uwagę ile czasu próbują sprzedać te auta.
Fakt faktem ze nie wyprodukowano ich zbyt wiele i z roku na rok ich ubywa (złomowanie, rozbiórka na części). Wiec ceny mogą śpiewać różne. Tyle że nie jest to Jeszcze żadne kultowe auto, musi minąć trochę lat i Wisła musi kilka razy jeszcze wyschnąć nim zostanie docenione(choć nie wiem pod jakim względem skoro tak tragicznie się prowadzi)
Jak wiesz to od długiego czasu noszę się z zamiarem kupna tego wlasnie auta, ale albo wizualnie rupieć, albo silnik i układ napędowy do remontu. Niestety nie są to auta które były poszanowane przez właścicieli. A ja nie mam tyle czasu, chęci i pieniędzy, żeby odrestaurowywać 10letnie auto.
co do R75 to jeszcze czasu upłynie faktycznie za nim będzie to zabytek, ale np. w UK ZT już można ubezpieczać jako klasyk, bo nie było ich aż tak dużo, model 190 już jest na wyginięciu zostało ich pewnie koło 1k na cały świat
Jeśli to jest pytanie, to tak jedynie v8, chociaż była koncepcja 4x4 ale o ile mi wiadomo to nie było ich za wiele może nawet jeden nawet nie pamiętam z jakim silnikiem, podsumowując, tak jedynie v8 ma napęd na tył a na filmiku jest samochód z napędem na przód.
ps. właśnie sprzwadziłem, wersja z napędem na wszystkie koła to było MG ZT-T v8 nastepnie wymienili w nim silnik na 2.5 i dodali napęd z freelandera, mowa tu o zmianach w fabryce nie wiem czy ktoś to powtórzył na własną rękę.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:06
Strasznie beznadziejnie jeździ sie tym na miescie w ciasnych zakrętach, troszkę więcej gazu i tyl ucieka, to zjawisko nie występuje w dużo mocniejszych BMW czy mercedesach.
Co do 190 to mysle ze jest tego sporo więcej, nie jest to jakiś unikat. Dużo jest też 75 z silnikiem 190KM produkowanych seryjnie. Miedzy innymi ja mam takiego.
w UK zostało ich nie co ponad 700 i to można akurat sprawdzić, po za UK jest ich o wiele mniej, co do fabrycznego R75 190KM to nie moge polemizować bo dla mnie to nowość pierwszy raz o tym teraz czytam więc się nie wypowiem
Ostatnio zmieniony przez zedziczek Nie Sie 23, 2015 11:18, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Sie 23, 2015 11:14
No skoro polacy rozebrali ich tysiące to nie dziwota ze w UK jest ich Malo. Swojego czasu Bralem tez głównie 75/ZT z wysp, teraz ceny tych aut poszły tam w górę bo jest coraz mniej i funt tez znacząco zwiększył swoja wartość. Z Irlandii w euro jeszcze się opłaca, ale z Anglii juz nie bardzo. W Niemczech jest teraz o wiele taniej, tyle ze 12 letni 75/zt z Niemiec to padło w porównaniu z tym co za te same pieniądze jest w UK
Tak mój mial, ale zmienilem na mniejsze bym mogl zamontować kola 16"
https://www.howmanyleft.co.uk/ co do R75 z 190KM masz gdzieś o tym info że seryjnie takie występowały czy poprostu z tego co u siebie masz tak wnioskujesz ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum