Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam,
Poszukuję osoby, która podejmie się skompletowaniu i zainstalowaniu czego trzeba na moim komputerze (dostarczę) programu diagnostycznego (tyle ile się da bez T4) do mojego R75. Szlag mnie już trafia, za każdym razem mechanicy robią wszystko "na oko" bo jedyne do czego maja dostęp do dane z ABS. Z tego co czytałem na forum, to co model/rocznik/typ auta to inny kabel/program/sterownik, więc najszybsza i najpewniejsza opcja to pomoc innego użytkownika tego modelu...
Z góry dziękuje za odpowiedź!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 11, 2015 18:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do dobrej diagnostyki rovera 75 idealnie nadaje się interfejs Autocom.
http://allegro.pl/nowy-tc...5648090580.html
Bez problemu przeczytasz tym parametry silnika
Zrobisz pełną diagnostykę ABS z procedurami odpowietrzania układu
Zrobisz diagnostykę modułów wnętrza.
Za taką kasę nie znam nic lepszego.
A ponieważ to Autocom diagnozuje 80% aut na rynku i szybko zwróci się zakup tego.
Podepniesz sie kilku w okolicy po 50zł a sprzęt zostaje i zarabia na siebie.
Do dobrej diagnostyki rovera 75 idealnie nadaje się interfejs Autocom.
Tylko do diagnostyki
Jeżeli chcesz mieć jakąkolwiek możliwość kodowania zainteresuj się programem INPA oraz kablem : http://viaken.pl/pl/polsk...-najlepszy.html
Możesz zdiagnozować każdy układ w samochodzie w zasadzie...
Natomiast do odczytu bledów silnika (1.8) najpewniej podejdzie najprostszy ELM327.
Proponuje kabel od Viakena...niedlugo pojawi się program TOAF... który pozwoli Ci na diagnoze i kodowanie na tym właśnie kablu
Swoją drogą.. dziwi mnie że mechanikom udaje się dostać tylko do modułu ABS... przecież wiekszosc (LSM, IKE,PDC i inne) to kopia BMW, ale tak to jest jak ma sie progrma a nie ma sie pojecia co sie robi...
belialek napisał/a:
to co model/rocznik/typ auta to inny kabel/program/sterownik
Bzdura.. zmianie uległ jedynie modul SRS( poduchy) , reszta działa tak samo, sposob komunikacji jest taki sam w lifcie jak i w przedlifcie
Natomiast do odczytu bledów silnika (1.8) najpewniej podejdzie najprostszy ELM327.
W 99r mało prawdopodobne by ELM ugryzł temat
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Natomiast do odczytu bledów silnika (1.8) najpewniej podejdzie najprostszy ELM327.
W 99r mało prawdopodobne by ELM ugryzł temat
Dlatego też nie kombinuję na własną rękę - byłem juz podłączany pod wiele interfejsów u mechaników i niestety lipa. Świecą mi się poduchy, i tez chciałbym z tym zrobić porządek przy okazji a bez kompa nie mam jak.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sob Wrz 12, 2015 16:01
belialek napisał/a:
Świecą mi się poduchy, i tez chciałbym z tym zrobić porządek przy okazji a bez kompa nie mam jak.
Jak to nie. Jak masz wolny czas to sprawdź połączenie kostek pod fotelami, to najczęstrza przyczyna. Druga to czujniki uderzeń bocznych pod wykładziną przednich foteli, gniją od wilgoci. Później może być brak jakiejś poduszki lub błąd w module SRS. Sprawdź też czy któryś napinacz pasów nie jest wystrzelony.
Jak masz wolny czas to sprawdź połączenie kostek pod fotelami, to najczęstrza przyczyna
Potraktuj wtyczki kontaktem do styków, i zobacz co będzie sprawdź to co AdaskoC pisze wszystko o tym da się znaleźć na forum tylko użyć szukajki. Jak będziesz miał dobry interfejs będzie łatwiej bo będziesz wiedział który czujnik ja mam Autocoma mogę też ci go polecić, do wyboru masz też opcje tak jak chłopaki wyżej piszą
Wszystko fajnie ładnie ale....
1.8 i 1.8turbo mają sterowniki silnika Motoroli i nie wszystko co łączy się z dieslem i kv6 łączy się z 1.8 i 1.8t.
Bmw scaner silnika nie widzi, elm 327 też nie ale tego nie sprawdzałem.
Inpa widzi wszystko nawet jakimś cudem pokazywała temperaturę w komorze silnika
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Kostki spod foteli zostały wywalone i przewody zostały zalutowane "na sztywno", napinacze nieruszone - pewnie była jakaś przygoda. Podejrzewam, że sama wymiana poduszek (nawet w ciemno wszystkich) i tak nic nie da bez wykasowania błędów z komputera.
Komputer poduszek przy każdym uruchomieniu auta przeprowadza diagnostykę, jeżeli wszystko jest sprawne to kontrolka gaśnie i nie trzeba kasować nic przy użyciu urządzeń z zewnątrz.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
może być jeszcze brak styku na wtyku do modułu srs lub wogule wypięta ale do tego trzeba zrzucić tunel środkowy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
longer86 a co oprócz odczytania błędów chciałbyś robić w V6? No dobra można by diagnostykę VIS robić i wentylatora.....
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Generalnie na kablu od INPY mozna sie dostać do sterownika od KV6 jak i do 1.8, Kwestia oprogramowania, ale jeszcze troche mi zejdzie zanim je skoncze aczkolwiek na dzien dzisiejszy potrafie odczytac błędy z 1.8/V6 korzystając z kabla INPY.
Jeśli się uda to do końca tygodnia dam wam taką możliowść
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum