Rozmawiałem z tym gościem z tego forum i się jednak okazuje ze i tak trzeba robisz płytkę adaptacyjna i niestety przez to spływ nie wyjdź już do orig. dziury
Tak ze będzie potrzebna miska olejowa z spływem albo jak on mówił spawie sobie nowy kolektor wydechowy
Choć mi się coś wydaje ze on za grupa płytkę zrobił sobie i dlatego tak nisko to Turbo wyszło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Kolektor wydechowy z tego co był mierzony spokojnie na ponad 200km wytrzymuje On restrykcja nie jest akurat Nic na przeszkodzie nie stoi uspawac kolektor, rysunek flanszu kolektora akurat mam jako CAD jak by ktoś chciał.
Realna wytrzymałość jak na razie do 180km jest na dłuższa metę, dalej nie wiadomo co się będzie działo Na większa moc problem się staje już pompa wtryskowa a dorwanie pompy od John Deere jest trudne takiej VP30
u siebie akurat problemów nie widzę żadnych EMP jest w normie, EGT w skrajnych wypadkach dochodzi tylko do 720°C
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
taa jak spaliny najpierw walą w ściankę, a potem w siebie nawzajem. Coś z lepszym ukierunkowaniem spalin powinno dać lepszy efekt i spoola i mocy. Mówie o seryjnym kolektorze wydechowym, ten z fotek wcześniej tez szału nie robi, ale chyba odgrodzili od siebie cylidnry 12 i 34.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Było na przepływ liczone nasze oraz tez od Freelandera i przepływ wyszedł dobry a zysk zmianę jego a cokolwiek da będzie min. Po drugie jak się lepiej ukierunkuje to znów turbo się nie upcha
Zobaczymy na razie taki koszt na min zysk się nie opłaca.
[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 20:35 ]
Cena za taki spawany kolektor ręcznie koszt u nich jest 250$
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi ale wydechowy czy dolotowy bo dolotowy to już w połowie przygotowany mam na wyspawanie z nierdzewki a dolotowy z freelka i muszelka obok silnika i tylko otwory w masce żeby ślimak rogi wystawił:-)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Maj 12, 2014 12:14
Tomi wklejał ostatnio link do strony na fb gdzie modzą gotowy kit pod L-series mający oscylować w granicach 180-190 KM. Nowy dolot większe turbo i wszystko p&p z tym że nie mogę teraz trafić na ten link
Cena około 450-500 funtów.
Shrek wpychal ten Ic i to butem ja niewiem tych buraków w anglii nie stać na wstawienie IC obustronnego i wyciągnięcie go obok alternatora do góry ? Naprawde oni cieszą sie jak niewiem co bo im stuknie 180-190 koni których i tak na aswalt nie przekładają przez beznadziejną skrzynie ślizgające sprzęgło i opony od malucha
ech... czlowiek sam nie zrobi to kaplica
jak nie będzie do przyszlego roku 230kuca to wale w mur albo wstawiam r5 tdi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ladnie ładnie, więcej fot tylko bo mnie twój wydech interesuje jak to zrobiłeś bo wygląda ciekawie Jak używałeś starej gruszki Wastegate z GT15 zrób albo kup sobie MBC od razu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum