I dlatego nie widzę sensu, z mojego punktu widzenia - wywalać 2000 zł na stacje do auta wartego 10000, które jest przestarzałe (braki ESP, DSTC, 6 lub więcej biegów, poduch itp).
Dlatego my nie proponujemy radia z ALiexpress ani takiego za 2 tysie tylko stację za ok 1000 lub taniej jak bez navi z przyzwoitym dźwiękiem. Co ma zestaw dodatków w aucie do tego jakie radio chcesz wsadzić? swoją drogą dla mnie okularnika nawigacja na takim gównianym małym wyświetlaczu jak ma ten blaupunkt była by katorgą a o asystencie pasa ruchu już nawet nie wspominam. No i oczywiście nowiutkie mapy polski są do blaupunkta? jakość dźwięku GMS może nie rzuca na kolana ale jest wystarczająca dla większości użytkowników choć kolega co ma 6321 mówi że jakieś tam szumy są na moim 6401 nie zauważyłem ale ja tam już wszystkiego nie słyszę to może coś jest.
[ Dodano: Pią Mar 25, 2016 09:54 ]
Swoją drogą jak poszukasz dokładnie to znajdziesz że GMS to kopia Blaupunkta
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 25, 2016 09:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zrobiłem Roverami 75 CDT 600 tyś km, zawsze miałem dobre 1DIN z pasującym podświetleniem i oryginalną ramkę. Jak skomponuje się dobry zestaw to wizualnie wygląda ok.
Wole dobre markowe 1DIN niż stację z aliexpress za 300-500 dolarów, która ma bajery, ale audio jest słabe.
a które 1DIN pasuje ? Bo ja wlasnie takiego nie moge znalezc.
Panowie uda mi sie w sobote odblokowac takie radyjko ?
Bo ze szwagrem byśmy pojechali, wsadzili, dolutowali kabel AUX i troche sie pobawili, ale nie wiem czy znajde gdzieś w internecie kalkulator do takiego - z tego co widze to czasem jest to niemozliwe i te 8$ trzeba wydać. W domu będe mieć śrubokręt i młotek, żadnych czytników kości pamięci ani nic
Pojechalismy, radyjko ku mojej radosci mialo na obudowie zapisany kod zamontowalismy, dziala chociaz dwa razy sie zawiesilo - pewnie wilgoc.
Po tym jak juz wsadzilismy nie dziala multifunkcja. Wiazka w moim aucie wyglada tak ze sa kable ktore dochodza do takiej wtyczki ze slizgami. Z niej wychodzi przejsciowka ktora rozdwaja sie na dwa i wchodzi do radia. Dodatkowo jest jeden kabel ktory omija ta pierwsza wtyczke i jest wlutowany w przejsciowke. Usa mi sie teraz jakos domowym sposobem te dwa piny dodac? Czy sa jakies przejsciowki ktore beda dzialac plug and play?
musiałbys wrzucić fotki tej twojej instalacji bo nie bardzo rozumiem o czym mówisz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
czyli masz na kostce info o telefonie podłączonym do zestawu. Oj coś masz namieszane w instalacji
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
górna kwadratowa kostka i te dwie mniejsze, brazowa i czarna to ta sama przejściówka. Dolna kostka wychodzi z wiązki z auta. Dwie czerwone kostki koło tej dużej z wiązki to rozgałęzienia, które potem prowadzą tutaj:
ostatnie kostki, żółta i zielona, można wpiąć w radio, przy czym do kostki żółtej nie idą żadne piny.
Multifunkcja nie działa (jakbym nie ustawił tych trzech zworek na module), a radio jak jadę co chwila przerywa granie i wypluwa komunikat phone mute, a potem wraca do grania - i tak non stop
nic nie widać żadnej fotki a z opisu nic a nic mi się nie zgadza
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 18:57 ]
Ok już widzę. biała kostka jest do niczego nie potrzebna tak jak i moduł.
z czarnej z okrągłymi pinami(BMW) powinno iśc na dwie kostki iso u ciebie czarna i brązowa i one wpiąć w radio. Na te kostki żółta, zielona, niebieska której nie masz idą dodatkowe rzeczy np. zmieniarka(niebieska), w zielona powinien wchodzić kabel żółto-biało-czerwony od K-bus
Ty oczywiście nie masz niebieskiej wcale ale jak nie ma zmieniarki to jest zbędna.
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 18:57 ]
Aha sterowanie z kiery wchodzi w jedna z tych dwóch co idą z kostki BMW
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 18:58 ]
wrzuć fotke tak żeby było widać przewody w wtykach ISO
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 19:01 ]
dopatrzyłem ze na kablach od sterowania z kiery masz te czerwone rozgałęźniki na moduł. Moduł jest zbędny możesz go odpiąć zupełnie
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 19:02 ]
K-bus odpowiada tylko za automatyczną zmianę głośności zależną od prędkości
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tak to wyglada. moduł wywalilismy (skąd tam sie wzial ?), probowalismy papierem zaslepic jeden z pinów na kostce BMW (3ci, bo tak internet mówił że jest odpowiedzialny za phone mute) ale albo sie nie udalo albo nie zadzialalo. Radio dalej niestety jest bezużytyczne, cały czas phone mute. Po wrzuceniu biegu i jak się jedzie to non stop, na postoju jest z 5min przerwy.
Dziekuje, czyli mielismy racje ale balem sie troche przeciac
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 21:50 ]
Panowie przecielismy pin 1 i pin 3 podpisany na oryginalnej wtyczce bmw. Nic sie nie zmienilo w graniu radia, phone mute nadal jest....
edit
no więc aktualizuje sytuację, radyjko huczy i gra Okazało się ze w mojej przejsciowce piny z kostki bmw idą zupelnie inaczej, więc przecielismy dwa kable od glosnikow. Metodą prób i błędów znalezlismy ten odpowiedzialny za phone mute i juz wszystko gra. Teraz szukam aux in. No i chwilowo tak strasznie podoba mi się deska rozdzielcza ze z gms pasuje . Pozdrawiam i dziękuje bardzo wszystkim za pomoc !
Musiałbys zobaczyć i posłuchac GMS na żywo ja już bym nie wrócił do alpne symphony
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W kostce BMW (tej dużej czarnej kwadratowej) z wiązki auta są to piny 17 oraz 10. Pin 10 idzie do pinu 2 w radiu, pin 17 do 4 - jestem prawie pewien że tak a nie na odwrót.
Wystarczy odpalić i działa.
A jeśli radio cały czas przechodzi w tryb "phone mute", należy przeciąć pin 1 w przejściówce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum