W końcu znalazłem chwilę czasu na zdjęcia i nie tylko
Nowy grill jak obiecałem
Tutaj lampa przed polerką
A tutaj druga już po
Wydaje mi się, że różnice widać. Do polerki używałem środka "K2 ULTRA CUT"
Niestety lampa prawa (patrząc z auta) nie dała się spolerować za pomocą owego środka i z pomocą przyszła szorstka ścierka (u mnie coś takiego jest w motoryzacyjnym po 4zł za jedną i spokojnie wystarczy na lampę) oraz pasta do zębów. Efekt dodam jutro, ale powiem otwarcie, że sam jestem zaskoczony bardzo pozytywnie. Polecam taki zestaw do spolerowania lamp - ja gorszą polerowałem około 2 godziny, jednak cierpliwość za efekt jak najbardziej uzasadniona.
Pozdrawiam.
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
Powiem ci Harry, że to i tak jest tylko na jakiś czas. Odbłyśnik już w nienajlepszej kondycji i trzeba będzie i tak wymienić. Póki co to odwlekam ile się da, no ale w końcu będę musiał.
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
Khonju, nie widzę różnicy. Polerowałem lampy w R75, wyszły idealnie przejrzyste, choć robiłem to na chwilę - bez zabezpieczenia.
Najlepiej jest zrobić to G3 lub T2, bo są to pasty ścierne. Wykończenie ewentualnie T5 i wychodzi szkło. Na stałe - matowisz to papierami wodnymi aż do jakiejś absurdalnie drobnej gradacji i pryskasz lakierem bezbarwnym. Nie wiem tylko, czy to ten sam, co na nadwoziu jeździ, czy jakiś odporny na temperatury. W ten sposób zabezpieczasz lampy na lata, a dolewając np. odrobinę czarnej farby możesz minimalnie przyciemnić szkło. Dzięki temu świat zacznie się ładniej odbijać w samym szkle, co dodatkowo wzmocni wrażenie "to właśnie z fabryki wyjechało". Na YT są filmiki - pół godziny i po robocie.
Powiem ci, że to co mówisz ma sens. Tylko jest małe ale, bo u mnie jedna lampa jest spękana na kloszu, a druga ma nadkruszone mocowanie, więc siła rzeczy i tak wyjadą.
BTW. Puściłem temat na CA w związku z zabudową wnęki zapasu. Niestety, ale z dwoma córkami już bagażnika na suby nie będzie, a szkoda rezygnować.
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
zadaj suba pod siedzenie często to lepszy efekt jak 3x mocniejszy w bagażniku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przyszła nagła zmiana w rozwoju auta i postanowiłem trochę za namową mojej Pani, że przerobie sobie auto na ZR, który jakkolwiek mojej pani spodobał się na zdjęciach, lecz woli co by przód pozostał z dwusetki. Taki misz masz troche.
Wracając do bagażnika to zabudowa została wykonana:
Skrzynia z płyty wiórowej 18mm w kwadracie 44 na 44 i 17,5cm wysokości.
Płyta przykrywająca to OSB 18mm dopasowana na wytłoczenia bagażnika.
Wszystko poklejone Patex'em do drewna niemieckiej produkcji (uważać na polskie, kupę słabsze - miałem okazję porównać). Całość zwieńczają wkręty 45x1,5 dodatkowo sklejane klejem na główkach (częściowo zapobiega to odkręcaniu się wkrętów.
W samej skrzyni jest głośnik, który grał mi w tubie, czyl BP GT series. Odsłuchowo mam wrażenie, że gra lepiej. Tak samo skrzynia jest BR jak i tuba. Litrażowo zabudowa ma około 32 litry objętości, natomiast tuba 29.
Uprzedzam, że jest to pierwsza wersja zabudowy, drugą mam zamiar zrobić na ośmiokącie.
Co do montażu to podkład steropianowo-gąbkowy izolujący rezonans, jak i gąbką pod wiekiem. Zmontowane na oryginalną śrubę zapasu od dału i poklejone do blachy silikonem i butaprenem. Cała skrzynia z wiekiem waży około 17 kilogramów.
Drugą sprawą jest duża lotka z MG ZR, która jest już u mnie. Dosłownie przed chwilą została pomalowana na czarny mat. W domyśle była jasno zielona i kolor ni jak mi nie pasował, a że ori lotka jest czarnym plastkiem, to postawiłem na podkład-strukture i matową czerń. Czekam, aż wyschnie i montuje. Zdjęcia być może wieczorem, bo pogoda u nas dzisiaj nie za ciekawa.
Prawdopodobnie do piątku będę mieć już fotele z kanapą od ZR'a, Trochę zmęczone, ale za 250zł sadzę, że cena jest w miarę okazyjna.. Jest tylko mankament, że fotel kierowcy ma trochę wydarty boczek oparcia, ale to już mam obgadane i rezygnuje ze skóry na styl sportowych kubłów, czyli zamsz z przeszyciami.
Pozdrawiam i czekam na wasze pomysły.
[ Dodano: Czw Maj 11, 2017 21:05 ]
Przyszedł czas na decyzję, która musiała nastąpić. Obecne 1.4 kończy już żywot, a nie opłaca mi się go naprawiać - czytaj wał do zmiany.
Dzwoniłem już do zaprzyjaźnionej kasacji pojazdów - czeka nas ciężki okres, a może zapowiedź czegoś nowego...
[ Dodano: Wto Wrz 19, 2017 09:59 ] AKTUALIZACJA
Z racji tego, że 1,4 zakończył żywota (wykruszył się zawór wydechu), a napatoczył się dawca, to oznajmiam, że następuję mała zmiana.
Mała zajawka na dyskusję
_________________ Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum