Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620SDI] Swap z diesla na benzyne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620SDI] Swap z diesla na benzyne
Autor Wiadomość
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



  Wysłany: Wto Sie 16, 2016 04:59   [R620SDI] Swap z diesla na benzyne

Witam Serdecznie.Czy ktoś się orientuje ile może kosztować taka przekładka oraz co trzeba było by zmienić.Bardzo podoba mi sie mój roverek w sedanie tylko że nie widze możliwości rozwoju/tunigu tego ropniaka.a chodzi mi pogłowie fajny projekt właśnie na tej budzie :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 16, 2016 04:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 16, 2016 11:32   

Motor rovera czy cos innego?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 16, 2016 13:43   

Naprosciej w miejsce SDi wsadzi piec z Ti :)
A calosc dokladnie do bolu opisze Ci Marek hihi
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Wto Sie 16, 2016 18:58   

nad silnikiem jeszcze mysle ale nie bedzie to ani hondy ani bmw ani rovera.bardziej boxer albo jakaś vka
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:27   

to przemysl to.. bo wsadzenie innego silnika niz w/w moze byc klopotliwe..
wlozenie np. kv6 tez sie mija z celem.. no i wydane pieniadze + czesci kontra wartosc samochodu.. Bo rover 600 nigdy nie zdrozeje :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
strupek4444 



Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 9



Wysłany: Sro Sie 17, 2016 14:51   

drożeć nie musi.robie projekt dla siebie i dla własnej satysfakcji :) a jeśli pózniej wykrece takiego boxera na 350km+ to nawet z tą budą sie znajdą chetni na kupno :) gorzej tylko ze nie znalalzłem jeszcze zadnego pakietu obniżającego ani body kita ktory pasowal by do tego auta.chyba ze bedzie do hondy accord 5 to podejdzie
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 14:56   

twoje auto.. twoja kasa... ale wsadzenie boxera w to nadwozie moze sie totalnie nie udac.. to raz..
nawet jak wsadzisz to kwestia napędu, pol osi itd..

co do body kiczu.. obecny to juz 3ci rover 600.. na kompie mam chyba wszystkie dostepne wersje body do r600 wraz z customami i to nie jest auto do modow... modzic to mozna civica albo 316i ///M a nie r600..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Sie 17, 2016 17:16   

Nie wiesz jaki silnik chcesz ale pytasz się ile to będzie kosztować ;]

Pomyśl ile będzie cię kosztowało dorobienie gratów takich jak półosie, mocowania silnika i skrzyni. Szerokiego boxera nie wsadzisz z przodu bez cięcia budy. Raczej wątpię że twój samochód to wychuchane cacko, na 100% znajdą się słabe strony.
Czytając twoje posty raczej wątpię że sam sobie wszystko ogarniesz.
Większość takich samochodów sprzedaje się w cenie tylko tych części które jesteś w stanie kupić od ręki. Wszystkie części na zamówienie, twój czas i praca wtedy się nie liczą ze względu na większe ryzyko że może się popsuć coś co trzeba będzie później dorabiać.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 18:08   

strupek4444, kup ode mnie 62o ti i wtedy modź :d
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 20:06   

strupek4444 napisał/a:
gorzej tylko ze nie znalalzłem jeszcze zadnego pakietu obniżającego

Po tym zdaniu również myślę że lepiej żebyś się za to nie brał.
Lepiej jak slax napisał kupić 620Ti, tam można coś porobić i będzie przyjemnie w oryginale.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 21:49   

Dużo gada, mało robi-takie mam zdanie. Zaraz będą plany na wsadzenie silnika odrzutowego ale koniec końców z wymiany wyjdzie cały wuj-juz sporo takich tu było, wiekszość ,,świeżaków" pierwsze co rusza na forum to temat: mój rover 1.4 ma mało mocy, czy da się go uturbic............ i takie tam, szkoda gadania. Życzę powodzenia przy wkładaniu boksera, pięściarza czy innego silnika. :*
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 21:57   

to tyle na temat... :)

A tak jakby to nie bylo dziecinne gadanie tylko ktos byl nie swiadomy ...

j/w buda r600 nie nadaje sie na boxera... V6 moze jakies tam wciśniesz choc nie wiem z czego.. moze mondeło ? ale tak czy siak granica 250kM nie do zlamania bez uturbiania.. na turbo v6 nie ma tam miejsca po prostu.. a wiec znow wracamy do korzeni... r4 turbo... mozna wrzucic silnik z volvo lub saaba ktory bedzie mial fajne turbo itd ale tu sie odbijamy o problem przeniesienia napedu tj. schaby ani volveriny nie maja ori szpery a taka kosztuje prawie 2k + cena robocizny nie liczac kosztow przerobki pod bude tj. lapy pol osie i inne gowna.. sdi - prosty swap na ti.. wkladasz wieksze turbo, vossnery i mozesz szukac 300kM +...
i tu znow pytanie czy przerobka sdi na ti ma sens ? SDi warte 2-3k + silnik ti za 2-3k.. nie liczac wymiany przewodow paliwowych itd... taniej sprzeda SDi i kupic Ti od Slaxa czy ode mnie.. lub jakiegokolwiek innego ti z olx czy alledrogo..

do tego dochodzi twardosc karoserii, jego przystosowanie do planowanej przez Ciebie mocy itd... sory stary ale to sie nie uda..

mysle ze temat mozna zamknac bo jest bez sensu i tyle ;) Enjoy i powodzenia :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Zebroon 



Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 5



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 11:12   

Dzień dobry, odgrzebuje temat trochę. Mam rovera 416 Si 112 km (sedan, ale to vhyba bez znaczenia) z 1998 roku chciałbym wyciągnąć z niego silnik i włożyć go w polift 45 diesel 2.0 z 2004r , czu byłaby taka możliwość? Ile to może kosztować? Na co uważać, itd
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 12:13   

Mysle ze temat nie warty kosztow..
Wsadz chociaz 2.0 t16 n/a albo 2.0t..

K seria ma swoje bolaczki do tego mala moci koszty przelozenia w sumie calkowicie komory.. Wedlug mnie vez sensu
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
Zebroon 



Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 5



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 12:16   

Chodzi o to, że mam już rovera 1.6 tylko buda po gradobiciu i rdzewieje i mam możliwość kupna za bezcen (cena złomu) 45 diesel z uszkodzonym silnikiem, gdzie podobno remont się kompletnie nie opłaca.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 12:32   

Kup slupek diesla, kosztuje grosze i przeloz. Starego 416 zezlomuj, za kase ze zlomowania kupisz silnik 2.0 :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Zebroon 



Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 5



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 12:34   

I tu jest zgrzyt, nie chcę diesla
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 14:50   

Zebroon, swap za przeproszeniem z dupy , co niby zyskasz czymś takim ? Moc gorsza/bezawaryjność również/ spalanie też większe. Bezsens
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Zebroon 



Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 5



Wysłany: Sob Lip 14, 2018 15:41   

Nie chcę poprawiać osiągów, mam sprawny silnik 1.6 i wszystko do niego i dobrą bude z 45 z gównem pod maską, więc żadne z dupy itp... złożenie z dwóch aut jedno... Pytam czy jest to osiągalne i jakie byłyby tego koszty, na jakie problemy mogę się naciąć. Nie proszę o radę czy jest to sensowne, czy to mi coś tam da... Itd.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 14, 2018 15:47   

Ktory rok produkcji tej 416 i 45?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25] Tuning Diesla 2.0
Porady nowicjusza
kepa416 Tuning mechaniczny 13 Sob Cze 13, 2009 22:29
NITRO
Brak nowych postów Chip tuning Diesla
bosniak Tuning mechaniczny 29 Pon Sty 17, 2011 12:40
Pływak
Brak nowych postów tuning rovera diesla w niemczech
PHJOWI Tuning mechaniczny 13 Wto Kwi 17, 2007 12:48
Brt
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 21:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink