Witam.
Rozkminiam ostatnio wymiane kilku gum na poliuretan bo znalazłem kilka gumek które mi sie nie podobaja...
Ale gdzieś wyczytałem, że poli w sumie to shit.. ze np. gdy jest mocno gorąco to "guma" robi sie miekka a zaś gdy jest zimno np. w zime to poliuretan betonieje i to odczuwalnie... do tego jakieś piszczenia skrzypienia itd..
jak to jest u was - posiadaczy poliuretanu ? Z czasem polecacie ? Kupilibyscie drugi raz ?
Ja założyłem poli do freelandera (poprzedniego co miałem) i były to najlepiej wydane pieniądze na to auto, nie dość, że auto przestało się kłaść w zakrętach to jeszcze ucichło, nie przenosiło hałasu na budę. Żadnych zmian w związku z temperaturą ani innych skutków ubocznych. Nie było żadnych minusów a zrobiłem na poli ponad 80kkm
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Obecnie poli mam na razie tylko na stabilizatorze ale jak gumy padną to wjedzie poli
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam poli w obu autach nie pojedyncze tylko całe zawieszenia. Według mnie najlepsza opcja jeśli chodzi o naprawę zawieszenia.
Coś tam skrzypi przy podnoszeniu auta ale podczas jazdy jest cisza.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Miałem w kilku autach i złego słowa nie powiem. Skrzypienie pojawiało się czasami latem w Lancii Lybra. W innych samochodach taka przypadłość nie wystąpiła.
Ja miałem cały zawias z Olkusza ale nie z Deutera tylko z tej drugiej firmy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam poli w miniaku, mialem w r400 w r200 kabrio, teraz wlozylem w saaba
Nawet przy standardowym amorze i sprezynie auto mega zyskuje na prowadzeniu - kazde
Zawsze polecalem i polecam
I jestem zwolennikiem wyrobow made in poland ( bikopur, deuter i inne mniejsze ) sa odczuwalnie lepszej jakosci niz odpowiedniki z UK USA czy z innych rewirow
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
mam poliuretany na wahaczach i w "8", czyli łapie silnika. O ile te na wahaczach mocno poprawiły prowadzenie, sztywność itp, to ta w łapie silnika powoduje drgania budy na jałowych obrotach Dobrze, że trudno ją zniszczyć, to przynajmniej dłużej wytrzyma niż zamiennik gumowy
Witam,
Właśnie u mnie nadeszła pora na wymianę tulei. W poniedziałek zamówiłem poliuretanowe tuleje wahaczy i łapy silnika z deuteru. Do posiadaczy mam pytanie. Czy smar jaki używaliście to zwykły silikonowy, który dołączają gratis do przesyłki z olkusza? Na kilku forach widziałem, że ponoć ten silikonowy szybko schodzi i potem tuleje lekko skrzeczą. Zalecają miedziowy albo molibdenowy. Jaki wy używaliście, jeśli po trzech latach nadal jest cisza?
Pozdrawiam
u mnie na ich silikonowym przejechał ponad 80tys km
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum