Witam wszystkich, jako że wszyscy się chwalą swoimi zdobyczami to i czas na mnie.
Wcześniej miałem u siebie Rover'a 620 diesel, kolor biały w sumie rzadki w ogóle w Polsce w przypadku tego modelu ale poszedł pod młotek i tak oto co nastąpiło:
Rover 75, wersja sedan
Kolor złoty, większość rzeczy na pokładzie oprócz rolety tylnej z wyposażenia
Silnik 2.5 v6, skrzynia automat
Co do dzisiaj zrobione?
- Wymiana opon letnich przód - stare były za małe oraz takie trochę sparciałe - 400 zł
- Zamontowany gaz na prawie dzień dobry, w tym wypadku Stag 300 Qmax plus, wtryski HANA oraz ACW01. Niestety na dzień dobry również, jak się okazało po przyjechaniu do Olsztyna gaz padł, tak więc droga powrotna na śląsk była ciut droższa, choć i tak moje zdziwienie na spalanie 8,5l w trasie było dosyć duże.
- Nowe ksenony - 150 zł kompelcik z Bosmy
Co planuję zrobić?
- świeci się ABS oraz check engine - co tydzień coś nowego się robi także na czasie pewnie zapodam kilka informacji czy coś ruszyło
- Zainstalować jakieś ciekawe 2 din - może i GMS ale nie wiem jaki model oraz jaki budżet na to przeznaczę. Teraz jest fabryczna navi no ale jakoś nie do końca to działa.
Póki co na tyle, narazie wszystko gra buczy i huczy a co dalej będzie no to zobaczymy. Samochód ogółem klubowy, jednak miał dosyć szeroką przeszłość.
Silniki był robiony, wymieniony cały, a jeszcze wcześniej prawdopodobnie malowny tył + któraś szyba, chyba tył strzelona więc musiał coś większego przebić. Ale jest zrobione na cyk i działa, tak więc nie ma problemu.
Ogółem dobrze wiedzieć, że jeździ taki samochód niedaleko w razie czego. Masz jakieś swoje foty odnośnie samochodu? Ciekawe czy widziałem.
Cóż nie będę skromny bo nie mam się czego wstydzić .
rozrząd złożony na Twoich blokadach .
A tu udało mi się znaleźć trochę dokumentacji fotograficznej z zakresu prac włożonych w jednostkę napędową tego pojazdu .
https://plus.google.com/103506435768473611399/posts/ApUzg5djoBz
Wszystko prócz szlifów zrobione w moim garażu .
Może dlatego opory toczenia w silniku tak małe ,że udało się zejść do takich wartości .
Po kilku epizodach związanych z praca w dużych serwisach z renomą szybkich i tanich wymian stanowczo zalecam przeprowadzać naprawy w małych zakładach gdzie zazwyczaj właściciel sam angażuje się w pracę
Ps , mam nadzieję ,że właścićel wozu nie pogniewa się ,że w jego wątku wklejam autopromocję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum