Wysłany: Wto Paź 18, 2016 10:27 [MG ZT] Brak iskry na wszystkich świecach
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam,
Panowie na forum jestem już jakiś czas ale pierwszy raz mam problem z samochodem więc szukam pomocy. Proszę o wyrozumiałość ponieważ nie wiem gdzie i jak szuka się tutaj pomocy
mg ztt 2.5 v6 rok 2002 jechałem i samochód zgasł.
Brak iskry na wszystkich świecach, czujnik wału wymieniony na używkę ( czy i jak można go sprawdzić???) ale iskra nie wróciła, bezpieczniki sprawdzone.
Gdzie jeszcze szukać????
Dziękuje za pomoc
_________________ MG ZTT 190
Ostatnio zmieniony przez batyrhan Wto Paź 18, 2016 14:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 10:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak masz laptopa/tablet na Windowsie to najsensowniej ściągnąć TOAFa i kupić kabel (30-40 zł). Mając na tacy podane błędy w ECU trochę łatwiej o pomoc a koszt mniejszy jak jechać do mechanika na komputer.
Witam
Sprawdzałem innym programem i wyszło tylko uszkodzenie czujnika wałka rozrządu ale mam problem bo nie moge dostać nsc 100 610 m niby są dostępne o nr NSC100930, NSC100931, NSC100932 i inne niby do 2.5 6v aie nr inny więc nie wiem czy będzie działać może kolega pomoże...
i jeszcze jedno pytanie czy czujnik wałka może odłączyć iskrę???
batyrhan, jak pokazuje czujnik rozrządu, to go wymień, kup uzywke i będzie latać. W sumie na początek, wyjmij go i sprawdź przewody, u mnie były pęknięte
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
w poniedziałek ma przyjść czujnik tylko o innym nr NSC ale słyszałem że ta nr to co roku była inna a czujnik taki sam ( mam nadzieje że tak zaiste jest ) jak podłącze to dam znać czy iskra wróciła.
Dziękuje za pomoc
[ Dodano: Pią Sty 27, 2017 20:36 ]
Panowie PROSZĘ BŁAGAM Pomóżcie. cały czas walcze z brakiem iskry m moim mg zt 190...
Podsumuje wszystko co zrobiłem wymiemiłem wszystkie czyjniki wału wałka sprawdziłem cewki świece podmieniałem komputery i immo i dalej nie mam iskry na wszystkich świecach na kompie pokazuje mi uszkodzony czujnik wałka rozrządu już wymieniłem 4 te czujniki więc na 100% są ok. wałek rozrządu się kręci co jeszcze zostaje????? tylko instalacje elektryczna silnika(Cała wiązka) ale nigdzie nie moge dostać z taką wtyczką (żeby było tyle podpiętych kabli, chodzi mi o te okrągłe wkręcane czarne kostki koło skrzynki bezpieczników są 2 w 1 wszystkie piny mają kable w 2 tak samo a w mojej instalacji jest tylko 6 pinów z kablami, nigdzie takiej mie moge dostać jak ktoś ma to kupie bo już koncepcji mi brakuje co jest!!!!)
Panowie raz jeszcze prosze o pomoc moj tel 791196068
[ Dodano: Pią Sty 27, 2017 20:41 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy jak pasek rozrządu przeskoczy to czy może odciąć iskre????( bo rozjeżdżają się sygnały z czujników wału i wałka) taka moja hipoteza bo już myśle o wszystkim nawet o zemście kosmitów bo pomysłów mi brakuje!!!
Sprawdź najprostszą rzecz. Jak pokazuje błąd czujnika nawet po wymianie to weź zwykły miernik/multimetr w rękę i sprawdź czy dochodzi do niego napięcie.
Witam
Więc tak napięcie do czujnika normalnie dochodzi i czujnik jest sprawny normalnie rozłącza,
jeśli chodzi o bezpieczniki są wszystkie sprawne.
Panowie już mi koncepcji brakuje gdzie szukac????
Hmm,
Czyli dalej nic nie wiadomo, tylko mam taki problem że nie wiem nawet gdzie szukać...
Jeszcze wymiana wiązki została tylko nigdzie nie moge kupić może ktoś ma???? albo może ktoś wie na jakich pinach przy kompie podawany jest minus na cewki???
Samochód stoi Między Tarnowem a Brzeskiem może ktoś z wiedzą chciałby pomóc/zarobić bo kocham to auto ale.../#^%$!!!!!
mam 3 zestawy startowe i na każdym jest to samo, czyli brak iskry i ten sam komunikat o błędnym sygnale z czujnika wałka roz. zostało mi całą wiązke silnika przedzwonić jak to nie pomoże to już koniec. może mi ktoś powiedzieć do cewek dochodzą 3 kable które za co odpowiadają???
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Sty 30, 2017 17:43
batyrhan, nagłe zatrzymanie silnika nie było spowodowane przez czujnik wałka bo on jest potrzebny tylko do uruchomienia, podczas jazdy można go odpiąć.Na początku sprawdziłbym kostkę stacyjki i mocowanie w niej przewodów , kostkę na alternatorze oraz przekaźnik główny R4 , czy po włączeniu zapłonu pracuje pompa paliwa ?.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum