Właśnie to robię...
Mi brakuje już pomysłów dlatego zwróciłem się o pomoc do forumowiczów. Tu jest tylu użytkowników, że może ktoś już przerabiał coś takiego.
Jutro znowu zaczynam mękę i mam nadzieję, że to będzie już ostatni dzień
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 11, 2017 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wygląda aby właśnie tam była nieszczelność.
Na dziś plan jest taki, aby układ paliwowy podzielić na pół... wepnę się tuż przed pompą grodziową z zasilaniem - dostanie paliwo z kanistra i powrót także będzie do kanistra...
Oczywiście dam znać z wyników przeprowadzonej operacji
[ Dodano: Czw Cze 15, 2017 02:25 ]
Przepraszam, że po takim czasie, ale zabiegany byłem...
Nie doszedłem do tego gdzie się zapowietrza, ale zapobiegłem cofaniu się paliwa do zbiornika. Podłączyłem przy zbiorniku przezroczysty wąż z paliwem i po wyłączeniu silnika zauważyłem, że cofa się paliwo. Założyłem zawór zwrotny i już się nie cofa, a silnik pali jak dawniej. Tyle tylko, że uszkodziłem zawór zwrotny ten przy filtrze bo po uruchomieniu auta zauważyłem, że puszcza z boku " mgiełkę ". Zamówiłem już drugi i po jego zamontowaniu mam nadzieję, że już będzie wszystko ok
Dzięki za próby pomocy.
Następne co mnie czeka to uruchomienie czujników cofania...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum