W Gostyniu hamownia wszystkim wypluwała jak powinna a tu wszystkim o ok 18-20KM za mało. Jak znam życie to cos nie tak miał poustawiane. Na forum BMW kiedyś czytałem ze mieli tak samo bo cos tam z ustawieniami pomieszał.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 01, 2019 11:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sknerko, Moim skromnym zdaniem, wina nie lezy w hamowni tylko w naszych autach Myślę, że Panowie z AGMY "wychodząc na przeciw użytkownikom " prędzej ustawili by hamownie tak aby pokazywała bardziej optymistyczne wyniki, niż zaniżone Wszak zależy przecież im na zadowolonych klientach. Auto Andrewsa wypluło serię, ZT Sintrama także, 177 ZTCP to zdrowa seria dla tego auta zważywszy na wiek Dlatego ja szukał bym problemu w samochodach, wiadomo że każdy chciał by żeby jego zabawka zadowoliła go właściwym wynikiem, cóż życie weryfikuje. R25 Xakariego wypluł 180 hp, z deklarowanych 270 ZTCP, i co chłop ma powiedzieć? Podszedł do sprawy właściwie i zaczął szukać problemu w aucie. I wam tez radze od tego zacząć. Nasze autka nie są nowe, różne rzeczy nie domagają, możemy sobie z tego nawet nie zdawać sprawy.
Niedawno pojechałem na myjnie i chciałem sobie zmyć owada z lampy.
Mój błąd, bo przybliżyłem pistolet bardzo blisko. A że miałem już odprysk od kamyka no to siła ciśnienia zdrapala mi lakier z lampy
Cóż... Trzeba będzie malować od nowa.
Cały czas główkuje nad wskazowkami podświetlanymi do moich zegarów. Zakupiłem po taniosci zegary od Jaguara s-Type i od laguny. Oczywiście od Jaguara za długie, od laguny zresztą też ale też inaczej zbudowane, no i mocowane na jakiś "spinkach" na bolcu silniczka, który to już odbiera wiele światła z ledow licznika. Postanowiłem trochę porzeźbić. Papier ścierny w rękę i wskazówki od Jaguara przeslifowałem tak aby podeszły do MGka. Z kolei czarne centralne czepki wziąłem od laguny.
O to efekty. Narazie testowany na tarczy z r75 i podświetlane od spodu latarką. Na spokojnie potem wypróbuję w MGku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jak będziesz cos potrzebować z ebay uk,wal jak w dym.Pomoge
Chyba będę sprzedawac Suzi na rzecz MG ZT.Cos mi tak chodzi po deklu.Ale w sedanie nie w kombiaczu
Takie na szybko przemyslenia
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
[ Dodano: Sob Lip 13, 2019 19:32 ]
Założyłem dzisiaj wskazówki do licznika.
Mogło być trochę mocniejsze oświetlenie, ale jest ok.
Może kiedyś pomyślę nad dodatkowymi diodami
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tommasino Czw Sie 29, 2019 23:34, w całości zmieniany 1 raz
IMHO 177 hp to zdrowa seria dla tego silnika Należy pamiętać ze on jako nowe nie generowały 190hp, tylko okolice 180 Wiec na miejscu właściciela byłbym mega zadowolony ze stanu silnika
Lampy poszly do ponownego lakierowania. Tym razem nie samemu tylko powierzyłem to zadanie lesmannowi. Efekt bardziej niz zadowalający
Niestety bedę musial jeszcze raz zdjąc lampy ponieważ jedną lampe rozklejałem aby przeciścić plasitk od wewnątrz no i teraz paruje
Kupiłem klej butylowy do lamp, więc niedługo zabiorę sie i za to
Kolejna rzecz to zmiana oleju. PMO 5w40 w moim wypadku sie nie sprawdził. Podczas wyjazdu na wakacje zrobilem 1600km no i zjadło mi około pół litra oleju. Na Valvoline nigdy tak nie mialem. Poszedłem za poradą Markzo i zalałem do niego Liqui Molly Mos2 10w40 no i będzie się kontrolować sytuację.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Hej marek501! Jak narazie 500km przejechane i olej poziom trzyma. Silnik ładnie pracuje. Przy odpalaniu cichutko
Powolutku, wręcz mozolnie trwają prace nad przygotowaniem auta na podwójny wydech.
Pierwszy etap polegał na dorwaniu ramki wydechu na prawą stronę. Dostępność niestety zerowa. A jeśli coś nawet by sie trafilo to kosztuje krocie.
Dlatego też musiałem coś pomodzić, bo bez ramki to ani rusz.
Kupilem lewą z myślą o przerobieniu jej na prawą. Wymagało to troche pracy, tj. cięcia, spawania i szlifowania, ale się udało i nawet jestem zadowolony z końcowego efetku.
Kolejny etap to szukanie odpowiednio małych tłumików końcowych, przede wszystkim takiego aby zmieścił się po prawej stronie. Komora koła zapasowego jest przesunięta własnie w lewa strone. Innym problemem był też pochłaniacz oparów paliwa, który dodatkowo zabierał wolną przestrzeń.
Postanowilem przenieśc go trochę w bok pomiędzy blotnik a podłużnicę. jednak do tego potrzebny był uchwyt. Wykorzystałem do tego uchwyt rynnowy. Dośc sztywny i dający się dogiąć. Przewody wychodzące z pochłaniacza również musiałem przedłużyć. Kupiłem do tego przewody silikonowe zbrojone, odporne na wyższe temperatury.
Problem z pochłaniaczem rozwiązany
Następnie zakupiłem na szrocie aluminiowe osłony termiczne. Nie mam zielonego pojecia od jakiego to auta.
Zanim zacząłem modzić z osłoną zabezpieczyłem dodatkowo pochłaniacz i przewody rękawem termicznym
I na to poszła aluminiowa osłona. Nawet Fajnie siadła
Jeśli chodzi o poszukiwania tłumików to tutaj miałem i nadal mam zagwozdkę. Zależy mi na tym aby nie były one głośne. Wszystkie seryjne tłumiki okazały się za duże. Myslałem nad zakupem jakiś nierdzewek od audi 1.8t, ale po pierwsze ceny wysokie. Po drugie też nie wiadomo w jakim stanie.
Rozglądałem się za RM motors. Podobno badzo dobrze wyciszone i gabarytowo wchodziły pod auto - cena tez niestety wysoka. Kolega Danny namówił mnie na to aby kupić tłumiki środkowe od TurboWorks. Podobno jedne z najlepiej tłumiących tłumików przelotowych. Miejmy nadzieje, że nie będzie warczeć. Lub tez będe musiał pomyśleć nad czyms innym. Przyszłość pokaże.
Przyszły końcóweczki 2x76 i pierwsza przymiarka
No i stresujący moment cięcia zderzkaa i motnowania ramki. Poszło doskonale
Także, wszystko praktycznie przygotowane. Jeszcze nie wiem kiedy tłumiki zostaną zamontowane. Nie spieszy mi się.
Jak narazie jeżdże tak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A brzmienie..... jestem mega zadowolony. Po wielkim strachu co usłyszę po montażu wydechu jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
Wydech jest cichy. Wiadomo, że jest lekkie mruczenie, ale nie jest to darcie. Przy 3 tys obrotach słychać tylko pracę silnika.
Misek mi powiedział, żeby dołożyć jeszcze dwa gary
[ Dodano: Czw Sty 23, 2020 18:53 ]
Dzisiaj wziąłem się wreszcie za rzecz, która ciągnie się za mną od kilku miesięcy, a na którą czekałem w sumie rok
Dziękuję Marcin. Misek, za uchwyt na gaśnicę !
Wreszcie gaśnica znalazła swoje miejsce
Montaż prosty, wszystkie dziury pod uchwyt w fotelu fabryczne
[ Dodano: Wto Mar 17, 2020 14:48 ]
Podczas powrotu z gór na wąskiej drodze mój MGik doznał bliskiego kontkatu z nadjeżdżajacym z naprzeciwka Fordem i stukneliśmy się lusterkami. U mnie zwierciadło stłukło się, a w Fordzie kompletnie wypadlo na asfalt. Jako, że trudno stwierdzić było kogo wina rozstaliśmy sie w pokoju
obudowa nietknięta, ale szkło do wymiany
Nowe używane już jest na miejscu
[ Dodano: Czw Mar 19, 2020 08:36 ]
Zauważyłem, że zebrało się coś płynu w catch oil po zimie.
Po zlaniu jakies 50ml. Przez zimę zrobilem jakies 3-3.5tyś. kilometrów. Głównie długie trasy 300-500km, więc myśle, że nie miało nawet szans zebrać sie więcej.
[ Dodano: Sob Maj 23, 2020 19:21 ]
Nadszedł czas na wymianę oleju, ale tym razem postanowiłem, że zrobię płukankę silnika.
Jest dużo osób za i tyle samo przeciw takim zabiegom. Ja szczerze mówiąc decydując się na płukankę miałem obawy czy oby faktycznie mogą wyniknąć z tego jakieś niepowołane efekty. Dzisiaj jestem już po płukance i najbliższy czas pokaże jej efekty.
Głównym celem płukania silnika w moim przypadku to przede wszystkim pozbycie się w jakimś stopniu nagaru, zmniejszenie ilości spalanego oleju, wyciszenie stukających popychaczu podczas odpalania auta, a przede wszystkim ciekawość ile syfu z niego wyjedzie
Kupiłem taki zestaw:
[url=https://postimg.cc/d7fqwbC7[/url]
Myślałem o wykorzystaniu trzech płukanek Liqui moly. Pierwsza na starym oleju i dwie kolejne na świeżym. Aczkolwiek wykorzystałem dwie. Za trzecim razem wlałem tylko świeży olej i przejechałem się z 10 km, po czym wymieniłem już na ten właściwy.
Przed pierwszą płukanką spuściłem trochę oleju aby zbadać w jakim jest stanie i w sumie wyglądał na świeży. Na zdjęciu olej jest szary i może wydawać się mocno przepalony, ale Liqui Moly mos2 właśnie taki szlamowy kolor ma :
Druga płukanka na eko oleju koloru żółtego była już o wiele jaśniejsza od pierwszej. Ostatnia płukanka na samym oleju po spuszczeniu była praktycznie przezroczysta:
Poniżej na kartce papieru olej wylany z filtrów po płukankach:
[ Dodano: Sro Cze 03, 2020 11:46 ]
Dzisiaj smerf był na przeglądzie gazowni. Już 21 tysięcy przejechane
Myślę ze instalacja już dwa razy się zwróciła
[ Dodano: Sob Cze 27, 2020 03:45 ]
To leci, z kolejnymi updatami związanych z MGkiem
Do instalacji LPG wpadł taki czyścik:
Udało mi się dorwać trochę gratów na podmianę lub też na zapas. Zaciski i stabilizator tylni od 190 już w posiadaniu Adam_26, jak równiez i dywaniki. Paletki i lampy pewnie pójda na sprzedaż
Więc też przy pierwszej możliwości czasowej wziąłem się za wymianę panelu deski.
Jak to w większości ZT MK1 panele deski potrafią pękać. Ja również takie pęknięcie posiadałem.
Teraz deska praktycznie jest wolna od wad
Pozostając w temacie deski rozdzielczej zamontowałem również uchwyt na kubek na lewą stronę:
Następnie wymiana cypelka w tylnich drzwiach za kierowcą ponieważ ułamał mi się:
Wreszcie założyłem plastikowy uchwyt, którego brakowało w rolecie bagażnika. Zamiast uchwytu miałem jakiś zwinięty pasek:
Dorwałem cała roletę, więc szybka podmiana uchwytu na ta właściwą:
W kwietniu udało mi się zakupić drewnianą kierownicę z R75. Od dawna myślałem nad dopasowanie takiej kierownicy do mojego Mgka przemalowując drewno pod kolor deski.
Z drewna należało ściągnąć stary spękany lakier. Kilka godzin pracy, ale udało się.
Następnie spękane miejsca pokryłem szpachlą do drewna i wyszlifowałem. Na to poszedł podkład, baza - szary lakier dobrany do deski (co najciekawsze według komputera znalazło kolor z palety Landrovera) i bezbarwny lakier MASTON 2K (mnóóóóstwo warstw):
Teraz czas na obszywanie. Na alledrogo zakupiłem skrawki skóry perforowanej za 15 zeta. Pewnie resztki z fabryki produkującej tapicerkę samochodową
Wykorzystałem stare skóry z kierownicy jako szablon do wycięcia nowych:
Trzeba było sie wspomagać pineskami
no i efekt końocwy
Kierownica kosztowała mnie dużo pracy i stalowych nerwów ponieważ nigdy wcześniej nie obszywałem czegokolwiek. Mimo to przyznać muszę, że z końcowego efektu jestem mega zadowolony. Kolejne moje zboczenie co do upiększania auta zaliczone
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez tommasino Sob Cze 27, 2020 07:07, w całości zmieniany 1 raz
no ładnie, ładnie. Powiedz ten przedni panel deski wchodzi w całości na wcisk? Tez go mam pękniętego i kiedyś przy probie zdjęcia pęk w drugim miejscu i odpuściłem demontaż
[ Dodano: Sob Cze 27, 2020 06:21 ]
aa i zrobiłbyś foto z ta nowa roleta jak jest zasunięta siatka - ciekaw jestem jak to wygląda
dawidd, tak,panel jest wciśnięty. Tzn. od góry ma on blaszki zapierające, a od dołu właśnie jest wciśnięty. Demontaż trzeba zaczynać właśnie od dolnej linii panela równo i powoli odchylać. najlepiej mieć coś plastikowego aby podważyć. Jak już wyskoczy to trzeba odłączyć kostkę od zegarka oraz linkę z suwaka od dopływu świeżego powietrza.
Gorzej jest jednak z zamontowaniem, ponieważ panel zawadza o tunel. Niektórzy preferują demontaż najpierw tunelu. Mnie udało się bez.
Roleta ciągle jest stara, tylko uchwyt przełożyłem Przy najbliższej okazji zrobię i wstawię fotkę z rozłożoną siatką.
pozdrawiam!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum