Forum Klubu ROVERki.pl :: Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
Autor Wiadomość
nowy889 




Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 80



  Wysłany: Wto Cze 30, 2020 23:35   Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....

Witam
Kontaktowałem się z firmą SAWS Tuning z UK i robią remapy Mems2j i Mems1.9
Wymieniaja pemięc na programowalny odpowiednik w gnieździe, do tego mają gotowa mapę
z przesunięciem odcinki w VVC do 7500 i podniesieniem mocy w seryjnym silniku o 10km.
Na stronie facebookowej wrzucają wykresy, opinie maja bardzo dobre.
Z tego co rozmawiałem są w stanie wysłać sterownik przerobiony a kurierowi oddajemy swój.
Wywalają tez immo na życzenie co przy tym wieku autka może sie kiedyś przydać.
Ja sobie taki prezent zrobię na gwiazdkę :)

https://www.facebook.com/...f=page_internal
_________________
MGF 1.8 VVC , ratujemy klasyka
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=107915
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 30, 2020 23:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lip 01, 2020 05:41   

a jaki koszt takiej zabawy?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
nowy889 




Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 80



Wysłany: Sro Lip 01, 2020 10:17   

według mnie nie drogi , teraz mają promocje i robią remap za 190f jest to mniej jak strojenie u nas na miejscu
w innych pojazdach bo przy obecnym kursie to jakies 900zł + przesyłka. A ludzie z angi rozpisuja sie że przyjemna mapa , lepsza moc i moment w całym zakresie co widać po wykresach i wyżej ciągnie.
Choć wczoraj oglądałem stary odzinek klimek kontra duda, i jak duda robił mini to tam zapodał silnik z zr i na mems3 zrobili niby 192km :) a z tego co pamiętam to miał tylko wydech i dolot zrobiony ,
No i szpere od hondy vti która podeszła do pg1 tylko przeguby wewnętrzne z hondy trzeba zaadaptować :)
_________________
MGF 1.8 VVC , ratujemy klasyka
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=107915
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Sro Lip 01, 2020 13:40   

Jaki problem był wcześniej? Czy tam nie siedzi jakaś zwykły eeprom 46xxx albo podobny? Przeprogramowanie tego to może 50zł, max 100zł, tylko kopię wsadu by trzeba mieć.
nowy889 napisał/a:
Choć wczoraj oglądałem stary odzinek klimek kontra duda, i jak duda robił mini to tam zapodał silnik z zr i na mems3 zrobili niby 192km

Myślę że te cyferki to fejk jak cała reszta programu, bo w to że znaleźli gościa co opchnął za tysiaka zr vvc gdzie sam silnik albo same koła był więcej warte nie uwierzę :D
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lip 01, 2020 17:12   

nanab napisał/a:
Myślę że te cyferki to fejk jak cała reszta programu, bo w to że znaleźli gościa co opchnął za tysiaka zr vvc gdzie sam silnik albo same koła był więcej warte nie uwierzę

z tym to rożnie bywa, ja za swojego vcc dalem 3 tys, 2 komplety kol w tym jedne felgi aluminiowe 16" które kosztują 700zl - także tu bywa rożnie.
MG czy rover to jednak niechodliwe auta i nie trzymają ceny a dziś jak ktoś ma kasę to mu często wisi 2 tys w ta czy w druga stronę
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Czw Lip 02, 2020 17:24   

1000 a 3000 to trochę różnica, a i tak złapałeś okazję. Jakiś czas temu się rozglądałem za takim to poniżej 5000 nie było opcji kupić, no chyba że spalony albo zgnieciony wrak. Jakby nie patrzeć rower to jest klasa premium, nie to co jakiś szmelcwagen, bmw czy opel, no i nie często takiego widać na drogach.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 03, 2020 09:02   

nanab, Szanowny pan Duda z TVN, stawiał swoje VVC na emu ztcp, wiec tu nie ma co porównywać do memsa :D Inna sprawa ze ten program to jakiś kabaret, Duda to pajac, nic więcej... Klimek IMHO trochę poważniejszy, aczkolwiek miałem okazje oglądać tego jego mini elektryka i szczerze to jakaś kpina jest :D A pamiętam jeszcze jak Duda specjalnie rozbierał skrzynie żeby zobaczyć czy torsen tam siedzi :D

Wracając do tematu, Czy jest sens się bawić w te angielskie nie wiadomo jakie przeprogramowane memsy? Skoro mamy u siebie nadwornego tunera? Dodatkowo to co angole deklarują często ma niewiele wspólnego z rzeczywistością :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
nowy889 




Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 80



Wysłany: Pon Lip 06, 2020 20:16   

Jakiego tunera? Poza tym z tego co wiem to nikt w Polsce mems2j nie robi, a co do angielskiego programu to są wykresy na stronie z hamowni wraz z opisem modyfikacji.
_________________
MGF 1.8 VVC , ratujemy klasyka
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=107915
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 07, 2020 09:22   

nowy889, już mamy takie możliwości ;) sam mam odcinke VVC robioną na 7500 plus pops and bangs
poszukaj w dokładnie ostatnie posty a znajdziesz :D
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 07, 2020 13:13   

nowy889, Widać musisz nadrobić zaległości :D Skontaktuj się z kolega Markzo. Wracając do angoli, powtarzam już nie raz okazywało się ze ich wykresami to można sobie co najwyżej tyłek podetrzeć... Niestety.

Skontaktuj się z Markiem, on ci wszystko wytłumaczy. Gwarantuje, ze będziesz 100 razy bardziej zadowolony niż angole ze swoich wykresów :d Po krotce, przesiadasz się na memsa 3, który kosztuje tyle co 6pak browara z biedronki, być może jakieś kosmetyczne zmiany w wiązce, nie wiem na ile się różni wiązka w przypadku mems 2j, ale jest to jakaś kosmetyka jeśli w ogóle są różnice, to już Markzo będzie wiedział najlepiej :d i stroisz na memsie 3 w locie. Dowód masz w temacie Marka o jego eR25 turbo, w skrócie zaturbił rovera 25 vi, i wystroił na mems 3 wyszło ponad 200hp. Dodatkowo Marek jest w trakcie ciekawego projektu z mgtf w roli głównej, nie wiem czy mogę zdradzać szczegóły ale tam to się będzie działo, i znowu gwarantuje ze angolom oczy wyjdą na wierzch, szczeki opadną do gleby a ze wstydu zjedzą swoje wykresy, albo spalą żeby tych herezji świat nie widział :D

Na prawdę nie ma co się przejmować jakimis wizjami angoli.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Wto Lip 07, 2020 19:20   

Tu potwierdzam slowa Slaxa.Projekt MGF jest bardzo gruby :twisted: Angole nigdy by sie tego nie podjeli.Tu moge powiedziec,ze nikt,nigdy tyle w sterowniku nie pozmienial.Markzo mnie kusi paroma detalami ale.....Moze sie skusze :mrgreen:
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lip 08, 2020 07:24   

Cytat:
Projekt MGF jest bardzo gruby

O którym projekcie mowa? Jest to na forum do zobaczenia?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lip 08, 2020 08:59   

Cytat:
O którym projekcie mowa? Jest to na forum do zobaczenia?


Pytaj Markzo, bo nie wiem czy chłopaki chcą się już chwalić
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sro Lip 08, 2020 10:22   

Ktoś tu bardzo nie lubi Anglików... :mrgreen: ;-) Rzecz w tym, że jak ktoś ogarnia temat, to raczej się tym nie chwali, bo zaraz się zaczyna g-burza. Takie czasy nastały. Angole to nie same ma...ły, podobnie jak Polacy to nie sami złodzieje. :P Jeśli masz możliwość zrobienia strojenia u nas, to nie ma się co zastanawiać, przy okazji można większą przepustnice założyć, przy kolektorach grzebnąć. Z mojego skromnego doświadczenia, to jeszcze nie spotkałem się ani nie słyszałem, żeby wstępna mapa paliwa grała idealnie. Zawsze są jakieś delikatne różnice między silnikami. Więc zamawiając taki, z pały przeprogramowany sterownik... Poza tym wspierajmy naszych chłopaków, podziw, że komuś chciało się grzebać przy tym sterowniku :smile:
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 09, 2020 08:32   

luke27Oj tam zaraz nie lubi :D Zwyczajnie doświadczenie pokazuje ze oni się często mijają z prawda, ale nie twierdze ze nie ma u nich ogarniętych ludzi od tych aut.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 09, 2020 20:05   

Siema!
Bardzo dziękuje za miłe słowo, ale bez przesady... ja jestem tylko trybikiem maszyny, naszego Turbo Kolektywu. Brzmi tajemniczo? i dobrze :mrgreen:

Co do SAWS tuning... taaak sławna firma, kasują po 120 czy 140f za tuning memsa 1,9 polegający na zwiększeniu offsetu mapy zapłonu - co każdy może zrobić sam aplikacją na Androida z tego forum: MEMSDIAG :) co do profesjonalizmu, właściciel tej firmy, pan Stephen Abbott pisał do mnie jak zmusić sterownik MEMS 3 VVC do pracy z turbo ;) co ciekawe, bo ma w swojej ofercie mems 3 z 1,8 120KM przystosowany do turbo :D więc nie ma co tego komentować :D

Wracając do meritum - remap mems 1,9 jest NIEMOŻLIWY - możecie tylko zmienić offset mapy zapłonu i adaptacje krokowca, wolnych obrotów. To wszystko robi memsdiag ze sklepu play. Nic innego nie da rady zrobić, mapy są zapisane w pamięci procesora, który jest RAZ programowalny. Remap wiązałby się ze zmianą procka, co jest w zasadzie niewykonalne.

Mems 1.6 dla wersji 2,0T jest w pełni mapowalny - zapłon, paliwo, boost. Do 1b doładowania. Potem jest problem ze skalowaniem mapsensora.

Mems 2j również jest mapowalny, ale szczerze? Wrzucasz mems3, masz full diagnostykę po obd na bluetooth w telefonie, remap po kabelku, świeży i niezawodny sterownik, BA! nawet ktoś z forum caterhama czy lotus7 udostępnił soft podobny do galeciaka, pozwalający na zabawę w mapowanie ;) I do konwersji turbo jest to bardzo wygodne.

Poniżej jest temat o memsie3, więc nie będe Was tu zanudzał wykresami itp. Jak macie jakieś pytania o wcześniejsze memsy czyli 1.6 to śmiało ;)

Co do MGF... to nie jest tajemnica :) Swap z 1.8 na 1.8 VVC już ogarnąłem 2lata temu, teraz po wielu innych modach (poli w zawias, malowanie, hample AP racing, UKP) wkładamy już uturbiony silnik do auta ;) A czy to wyjątkowe... angole nie turbią VVC bez konwersji na solid camsy, nie wiem czemu panuje mit - vvc nie ogarnie więcej niz 180KM. Dumaliśmy nad tym z Johnym, skad VVC wie jaką ma moc? :D no bzdury :D mamy możliwość sterowania w sofcie samym mechanizmem VVC, jednak trzeba to robić na hamowni, bo ciężko coś ustrzelić na drodze - żeby było lepiej. Dlatego przy turbieniu VVC np: SAWS używa sterownika z 1,8 120KM i jest qtazzz - VVC ustawia się w bazowy setup i czasy otwarcia są gorsze niż na zwykłym wałku z 1.8 :P taka ciekawostka ;)

Pozdrawiam!

ps. małe spyphotoosss:

_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Czw Lip 09, 2020 20:26   

I tak trzymac :mrgreen: Kiedys mialem zwyklego MGF na walkach Pipera.Wyplulo 128 kucy na hamowni.Ale oni inaczej to licza wiec na nasze ciut wiecej :P Inna sprawa ze nigdy nie brali sie za vvc.Prosciej bylo wsadzic Honde czy KV6 2.5.I nie wiem czemu ale trzymali sie tego jak schematu.Tak samo ja sie trzymam w Redzie dolotu z 160 i wylotu z decatem z nierdzewki pod Daytone.Cos musialem miec porobione w sterowniku bo jak wracalem na nowym :mrgreen:
zawieszeniu od Sknerka,testowalem Reda do odcinki ktora nastepowala przy 8k....
Ale to i tak z czasem poprosze MR Guru Markza o weryfikacje :mrgreen:
3mam kciuki za projekt.
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
LilJohn 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 62



Wysłany: Czw Lip 09, 2020 22:14   

Jeszcze tylko dodam do tego co @Markzo pisze, według mnie SAWS kupił kilka mapek od KMaps, w końcu po długim czasie ogarnął tyle o ile podstawy i sprzedaje po niższej cenie. Niezły biznes ;)
Bo jeżeli gość twierdzi że potrafi wystroić zwykły sterownik 1.8 120 na turbo, a nie potrafi tego zrobić z 1.4 czy 1.8 VVC to na pewno nie ogarnął tego wszystkiego samemu bo to dokładnie taka sama modyfikacja jak wcześniej. No i ta bajka z MEMS1.9, chwalą się że pierwsi na świecie to robią, a ja już dawno temu aplikacją naszego rodaka MemsDiag te wartości modyfikowałem.
Tacy z nich eksperci od remapów.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 10, 2020 08:29   

A nie mówiłem :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
nowy889 




Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 80



Wysłany: Sob Lip 18, 2020 22:34   

No dobra , a co jest potrzebne do konwersji na mems3 z mems2j? Gdzieś wyczytałem że jest problem z klimą, i nie wiem czy to prawda.
_________________
MGF 1.8 VVC , ratujemy klasyka
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=107915
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] det 3 + mems2j
nowy889 Tuning mechaniczny 7 Wto Gru 08, 2020 21:12
nowy889
Brak nowych postów Mems2j Chiptuning zrób to sam
nowy889 Tuning mechaniczny 6 Wto Lut 08, 2022 11:03
nowy889
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Remigiusz Tuning mechaniczny 675 Pon Wrz 20, 2021 23:08
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink