LC bez mądrzejszego sterownika skrzyni i asr raczej niewykonalny
Ale jaki sterownik skrzyni jak tu jest zwykła PG1 manualna? LC to po prostu alternatywny limiter obrotów działający poniżej pewnej prędkości auta i to już wykonałem, a z kontrolą trakcji to prawda w mocniejszych autach ale do VVC wystarcza tyle co jest z takiej elektroniki w aucie czyli nic
nanab napisał/a:
Dopiero teraz skojarzyłem ten biały rower z zaszpachlowaną wnęką na rejestrację z brdyujścia Mieszkałem chyba 300m dalej
A twój to ta zielona 200-tka co tam na trawie pod górkę zawsze stawała? Klapę już wymieniłem bo płakała rdzą, teraz czas na malowanie bo jest cały biało pomarańczowy
Szkoda że nie wpadłeś pogadać bo widziałem cię często jak przejeżdżałeś.
dawidd napisał/a:
LilJohn, pokazał bys gdzieś więcej zdjęć tego białego zr'a Zadko(albo właściwie wcale) widuje białe MG i chętne bym na nim oko zawiesił
W jego obecnym stanie raczej nie bardzo jest na czym zawiesić oko. No i biały nie zostaje Niedługo na naszym forum ma zawitać biały ZRek od @addb1
A twój to ta zielona 200-tka co tam na trawie pod górkę zawsze stawała? Klapę już wymieniłem bo płakała rdzą, teraz czas na malowanie bo jest cały biało pomarańczowy
Szkoda że nie wpadłeś pogadać bo widziałem cię często jak przejeżdżałeś.
Tak, to byłem ja, a wczoraj może nawet się widzieliśmy, na przerwie w pracy wpadłem do lidla i widziałem że zr stał na parkingu Może się kiedyś zgadamy jak będzie więcej czasu
Markzo napisał/a:
Hehe, poki co...vvc turbo shamowane
Elektryka się nie zmienia przy montowaniu sprężarki, map zostaje ten sam? Niedługo będę montować bardzo budżetowe turbo i kombinuję żeby jak najmniej modyfikacji zrobić.
EDIT!
No siema
Na forumie posucha a furrry się robią Chcę Wam pokazać auto Darka - MG ZS hatchback, polift, seryjnie 1,8. No a zrobione jest... pierwszy w PL ZS 1,8T
Fotostory:
Uturbiony motor ma tłoki i korby z 1,8T, kolektor ssący z VVC oraz seryjne turbo z 75tki. Całość złożona na nowych częściach, na razie się dociera niedługo mam nadzieję podbić boościka bo na razie jest lajtowe 0,45b
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Forum trochę umiera, a modyfikacje nie ustają Kilka fotek z najnowszego projektu: MGF 1,8 VVC Turbo
[url="https://postimg.cc/MfSZTvCC"][/url]
[url="https://postimg.cc/z3CXQFW8"][/url]
[url="https://postimg.cc/9rcFHwtT"][/url]
[url="https://postimg.cc/875pj8Yz"][/url]
[url="https://postimg.cc/xN3fb9Yc"][/url]
[url="https://postimg.cc/tZPCphMd"][/url]
[url="https://postimg.cc/Y4Tq5Xbq"][/url]
[url="https://postimg.cc/v4NQnqRL"][/url]
3 lata temu zrobiłem Marcinowi swapa na 1,8 VVC, był apetyt na więcej do seryjnego silnika doszła sprężarka TD04HL-15T, wodny intercooler z całym układem, szpera, przelotowy wydech z końcowym tłumikiem miltec, zmapowane ECU, cały nowy układ hamulcowy z przewodami w oplocie i 2 tłoczkowymi zaciskami z przodu. Na razie 0,5b boostu i tak wygląda start z miejsca
No paten zacny. Wodny intercooler to jest pomysł na 5.
Robiliście na 1,8 VVC 160 czy na starszym z MG F?
Zmienialiście wtryski? Czy fabryczne. To jest ten po swapie.
Czy podobne mody dało by się zrobić i wysterować na MG TF 135 on nie ma VVC ale ma przepustnicę większą i kolektor ten nowszy.
Pokazaliście, że się da szacun. Angole zawsze mają problem z temperaturą przy turbieniu F-a i TF-a. Patent z wodnym na pięć.
Kolektor spawaliście czy z 1,8T?
Odprężaliście motor?
Czy krótsze tłoki z 1,8T rovera?
Ta sprężarka to nie jest z saba?
Sterownik fabryczny?
Pytam bo zima długa, a apetyt rośnie
1) to jest silnik z ZR160, 2004r, czyli VVC 160,
2) wtryski 380 z 2,0T,
3) Kolektor masz taki sam jak tu, niczym się nie różni, przepustnice masz mniejszą tu siedzi z 2,0 57mm. Tak da się uturbić każdą Kserie, masz w tym wątku szarego ZSa 1,8 bez vvc
4) Oni też montują wodne IC, tyle, że armatura jest często w bagażniku. Tutaj bagażnik miał zostać seryjny i funkcjonalny,
5) kolektor z 1,8T,
6) nie, słupek jest seryjny,
7) nie ma krótszych tłoków, 75 1,8T miał krótsze korobowdy,
turbo to TD04Hl-15T z saaba 95 aero,
9) przeczytaj nazwę tematu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
1) to jest silnik z ZR160, 2004r, czyli VVC 160,
2) wtryski 380 z 2,0T,
3) Kolektor masz taki sam jak tu, niczym się nie różni, przepustnice masz mniejszą tu siedzi z 2,0 57mm. Tak da się uturbić każdą Kserie, masz w tym wątku szarego ZSa 1,8 bez vvc
4) Oni też montują wodne IC, tyle, że armatura jest często w bagażniku. Tutaj bagażnik miał zostać seryjny i funkcjonalny,
5) kolektor z 1,8T,
6) nie, słupek jest seryjny,
7) nie ma krótszych tłoków, 75 1,8T miał krótsze korobowdy,
turbo to TD04Hl-15T z saaba 95 aero,
9) przeczytaj nazwę tematu
Tak tak, że 160 to czytałem o swapie wątek też.
Źle się wyraziłem nie chodziło mi o tłoki tylko korbowody czy zmieniałeś czy jakoś odprężałeś ten 1,8 VVC?
Czytałem o ZS ale tam są częsci z 1,8 T myślałem o tym czy właśnie 1,8 t nie kupić.
Sprężarkę z saba już wygooglałem
Widziałem projekty z IC w bagażniku ale też chcę mieć bagażnik zachowany i tak przód będę częściowo otwierał do odpowietrzenia maski.
Czytałem cały wątek o zabawach z programowaniem sterownika i jak rozumiem to śmigasz na seryjnym sterowniku bo po 2000r możesz go programować?
Decydowałeś się na jakiś konkretny IC czy taki się trafił czy po prostu pasował gabarytem?
Przepustnicę mam chyba 52mm.
Pytał bym na prv ale może zostanie dla innych.
Ja rozglądam się za gratami ciekawi mnie jeszcze szpera bo pisałeś, że montowałeś.
Ori są drogie koło 6k można użyć z Cifa bo pasuje tu już lepiej wychodzi bo poniżej 2k zł ale Cif ma mniejsze przeguby i trzeba by dorabiać
1) to jest silnik z ZR160, 2004r, czyli VVC 160,
2) wtryski 380 z 2,0T,
3) Kolektor masz taki sam jak tu, niczym się nie różni, przepustnice masz mniejszą tu siedzi z 2,0 57mm. Tak da się uturbić każdą Kserie, masz w tym wątku szarego ZSa 1,8 bez vvc
4) Oni też montują wodne IC, tyle, że armatura jest często w bagażniku. Tutaj bagażnik miał zostać seryjny i funkcjonalny,
5) kolektor z 1,8T,
6) nie, słupek jest seryjny,
7) nie ma krótszych tłoków, 75 1,8T miał krótsze korobowdy,
turbo to TD04Hl-15T z saaba 95 aero,
9) przeczytaj nazwę tematu
Tak tak, że 160 to czytałem o swapie wątek też.
Źle się wyraziłem nie chodziło mi o tłoki tylko korbowody czy zmieniałeś czy jakoś odprężałeś ten 1,8 VVC?
Czytałem o ZS ale tam są częsci z 1,8 T myślałem o tym czy właśnie 1,8 t nie kupić.
Sprężarkę z saba już wygooglałem
Widziałem projekty z IC w bagażniku ale też chcę mieć bagażnik zachowany i tak przód będę częściowo otwierał do odpowietrzenia maski.
Czytałem cały wątek o zabawach z programowaniem sterownika i jak rozumiem to śmigasz na seryjnym sterowniku bo po 2000r możesz go programować?
Decydowałeś się na jakiś konkretny IC czy taki się trafił czy po prostu pasował gabarytem?
Przepustnicę mam chyba 52mm.
Pytał bym na prv ale może zostanie dla innych.
Ja rozglądam się za gratami ciekawi mnie jeszcze szpera bo pisałeś, że montowałeś.
Ori są drogie koło 6k można użyć z Cifa bo pasuje tu już lepiej wychodzi bo poniżej 2k zł ale Cif ma mniejsze przeguby i trzeba by dorabiać
2. Powtarzam - słupek jest seryjny , nie ruszany. Jak widać po moim temacie na seryjnym turbo i dużo gorszym IC wyszło 206KM i 295Nm.
3. Jeśli masz 135, to masz zwykłe 1.8 z lepszymi wałkami i kolektorami z VVC. Smiało możesz wziąć 1,8T, dołożyć swoje wałki i kolektor ssący z przepustnicą - bardzo fajnie to działa z turbo i ma dobre przepływy. Taki setup + turbo 19T generuje u Dzelo23 265KM i 375Nm przy 0,9b boostu.
4. Tutaj realnym problemem jest wyjście wodne na nagrzewnice, w tym F wyrzuciliśmy nagrzewnicę i rurki od niej. Da się ją zachować, ale wtedy trzeba zmodyfikować kolektor wydechowy. W jej miejsce w zimie wleci nagrzewnica elektryczna. Z przodu nie tracisz nic miejsca, bo pompa wody do IC jest koło zbiorniczka płynu do spryskiwaczy, chłodnica jest w miejscu chodnicy klimy ALE na upartego można byc zostawić klimę... byłaby walka z miejscem na węże pod podłogą. IC wybrałem taki bo jest bardzo wydajny, stosował go ziomek z racingforum w swoim oplu speedsterze z silnikiem 2,0t z saaba - przy 340KM wyrabiał spokojnie.
5. Każdy mems3 jest programowalny po kablu, do tego z Lil_Johnem ogarnęliśmy to tak, że auto działa normalnie w nadciśnieniu, jest w pełni funkcjonalne na codzień i dalej pali normalne ilości paliwa, mimo używania wtrysków 380 czy nawet 630
6. Szpera jest ori "Roverowska" czyli z skrzyń biegów montowanych przy sinikach 2.0T z 220 coupe turbo/620Ti itp. Torsen typ B, czyli ten łagodniej spinający ale bezobsługowy i pancerny.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dziękuję za info no to szukam R75 1,8T na części lub silnika w komplecie. Resztę skompletuje.
Chcę zachować nagrzewnicę i klimę. Chcę zachować oryginalność i funkcjonalność ale turbo mi się w tym aucie zawsze marzyło.
Kolektor najwyżej się przerobi no tam się robi ciasno przy ścianie grodziowej. Rurki na przód można puścić też po stronie przewodów od sprzęgła mam tam całość w oplocie to dużo nie zajmuje.
Z przodu ja nie wożę koła, zestaw naprawczy, a ze myślę od odpowietrzeniu chłodnic przez maskę to nie przejmuje się miejscem.
Wizja jest by nie przesadzić zachować funkcjonalność mobilność zostawić serię K, a nie kłaść hondy.
Ma być na wypady w weekend i na tor też ale na torze ma być fun, a nie najlepszy czas trackdaya.
Wątek o Twoim MG na zwykłym silniku czytałem wcześniej o tym, że na seryjnych wałkach wyszło lepiej niż na sportowych to się uśmiałem. Człowiek uczy się całe życie.
Z dorwaniem szpery to będzie problem ale się poszuka.
Myślę też dołożyć takie czerpaki na boczne wloty bo z jednej strony bym doprowadził dolot po zmianach może, a poprawa przypływu by się przydała.
Kurczę trafić teraz na części silnik coraz gorzej, a pasowało by kompletny bo był by z wyprowadzeniem olejowym, wtryskami no było by łatwiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum