Wysłany: Pią Kwi 15, 2022 18:24 [MG TF] czasami nie reaguje
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam mam taki problem z autem ostatnio raz na tydzień jakby traciło moc. Przychodzę do auta a tam zero reakcji na pilota. Otwieram kluczykiem wsiadam przekręcam w stacyjce i nic kontrolki nie świecą, radio nic, rozrusznik etc. Odłączam akumulator na chwilę i podpinam, wszystko działa . Innym razem po zamknięciu bagażnika auto załączylo i obyło się bez odpinania akumulatora. Akumulator wymieniany w lutym. Nie wiem czy ma to związek z pogodą bo deszczu nie było, ale solidna mgła. Ktoś może miał podobny problem? Na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 15, 2022 18:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pektron czy Lucas?Zmien baterie w pilocie.Czasem przy jajku wystarczy wyzej podniesc pilota przy stacyjce i lapie.Podeslij prosze fotki,moze znam auto i jego bolaczki.Szerokosci i Wesolych i spokojnych Swiat.
P.S MGF i TF kradna prad.Warto sie zaopatrzyc w cos co odcina prad z aku.Bo po 2ch tyg,akumulator do ladowania.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Pektron czy Lucas?Zmien baterie w pilocie.Czasem przy jajku wystarczy wyzej podniesc pilota przy stacyjce i lapie.Podeslij prosze fotki,moze znam auto i jego bolaczki.Szerokosci i Wesolych i spokojnych Swiat.
P.S MGF i TF kradna prad.Warto sie zaopatrzyc w cos co odcina prad z aku.Bo po 2ch tyg,akumulator do ladowania.
U mnie jest Lucas. Wymienię baterię w pilocie i spr stan napięcia w akumulatorze, aczkolwiek zdziwiło mnie bo rano jechałem zatankować było ok, a później w południe nic nie działało, a po klapnieciu bagażnikiem zatrybił. U mnie mg tf 160 z 2003. Nie zaszkodziłoby ograniczyć jakoś te pożeracze prądu
Alarmu etc nie wylaczysz,centalka i inne odbiorniki caly czas maja apetyt na prad.U siebie zastosowalem tzw hebel,czyli na klemie wylacznik pradu.Ladny kolorek i klamki w chromie.Hamulcownia AP i fele 16.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
MGFy kradną prąd?! Pierwsze słyszę. U mnie właśnie tendencja jest odwrotna- to mg jest autem które potrafi stać kilka tygodni i mam pewność że odpali, podczas gdy inne moje samochody poddają się już po ok 2 tyg nicnierobienia.
Co do problemu z głównego wątku to problemem jest prawdopodobnie przewód masowy- trochę wody, rdza, tlenki i odrazu zaczynają się problemy. Miałem to samo, MG było martwe póki nie pokręciłem przewodami od aku- wtedy dopiero łapało kontakt. Jeździłem tak kilka miesięcy i praktycznie przy każdym odpalaniu musiałem otwierać przednią machę i ruszać kablami. W końcu wymieniłem cały przewód masowy na nowy, wyczyściłem miejsce styku z budą i wszystkie problemy znikły.
Mam mgf 2002 i tf 2004,oba kradna prad.Nowe aku,max 3 tyg w stanie bezczynnosci.Wyjasnij prosze gdzie prad spimpala.Powiem w ten sposob,non stop alarm volu,i inne podzespoly.Przewody,wszystkie nowe.Od rozrusznika w gore.Te typy tak maja a mam bezdaszki od ponad 15 lat.I wybacz ale wiem o czym pisze.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum