Wysłany: Wto Lip 27, 2010 16:14 [R75] Woda w aucie
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Mam takowy problem, pełno wody w samochodzie po stronie kierowcy i z tyłu za fotelem kierowcy, cała wyściółka nasiąknięta wodą.
Prawdopodobnie były zatkane kanaliki do odprowadzania wody pod maską co widać na zdjęciu umieszczonym oraz pokazuje gdzie mi sie jeszze woda wlała i stoi nie spływa nigdzie
Pytanie jest takie:
Jak pozbyc sie tej wody czy jest tam jeszcze jakies ujście zatkane?? czy musze ją jakoś ręcznie wypompować i czy własnie przez to mam pełno wody w samochodzie
Z góry dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 14:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 16:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ok
Znalazłęm te rurki od spodu auta i teraz czym je przepchać jakimś drutem czy czym
bo z góry nie znalazłęm tych wlotów
I czy ja bede coś od spodu pchał to wyjdzie z góry tak żeby było to widać??
Jeśli nie widzisz wlotów u góry, to niezależnie czy wyjdzie nimi coś , czy nie to mała pociecha bo i tak tego nie zobaczysz. Spróbuj czyścić lekko zakrzywionym drutem tak by wyciągać brudy do dołu. Niektórzy odcinali spłaszczoną część rurek odpływów by się nie zapychały.
wpychałem tam prosty drut jakieś 40cm w głąb auta podem juz nie dałem rady ale jak bede miał taki giętki to powinien on wyjść z drugiej strony auta od góry tak??
Boo nie chce czegoś przebić bądź uszkodzić
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 20:30
marsjaningn napisał/a:
wpychałem tam prosty drut jakieś 40cm w głąb auta podem juz nie dałem rady ale jak bede miał taki giętki to powinien on wyjść z drugiej strony auta od góry tak??
Boo nie chce czegoś przebić bądź uszkodzić
Jeżeli masz zdjęte podszybie to będzie go widać w grodzi pomiędzy silnikiem, a kabiną. Pierwszy otwór wyjdzie gdzieś na środku filtra kabinowego, a drugi pod serwem. Ja przepychałem od góry kijkiem drewnianym. Poświeć latarką w otwory od góry albo od dołu i będziesz widzieć czy są drożne. Te w grodzi mają ok 10cm długości. Natomiast otwory przy błotnikach przepychałem wodą pod ciśnieniem.
witam
mam taki problem miałem zatkane wyloty wody pod maską i niestety nalało mi wody do auta
Przeczyściłem 4 wyloty wody w miare osuszyłem środek na ile sie dało ale z tyłu pod nogami pasażera nadal chlupoce strasznie
Jak wypompować tą wode bo nie mam pojęcia zdzierać tapicerke
czy są jakieś wyloty pod autem??
prosze o pomoc
wyczyściłem te otwory wszytkie cztery i woda spływa bardzo ładnie ale dalej mam problem woda wciąż spływa do środka w czasie deszczu nawet krótkiego z tego co zauważyłem to prawdopodobnie gdzieś w okolicy otwierania przedniej klapy albo troche wyżej ostatnio postawiłem auto na górce i po krótkim deszczy z tyłu za siedzeniem kierowcy było pełno wody jak wsadze ręke pod wylot powietrza pod siedzeniem to normalnie stoi woda
co robić POMOCY !
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sie 06, 2010 15:48
marsjaningn napisał/a:
gdzieś w okolicy otwierania przedniej klapy albo troche wyżej ostatnio postawiłem auto na górce
1. Osłony otworu w grodzi dla zębnika przekładni kierowniczej który wchodzi do kabiny i łączy się z kolumną kierowniczą. Jedna guma jest od strony przekładni, a druga od strony kabiny.
2. Uszczelka otwór w grodzi dla przewodu pompki sprzęgła. Często po wymianie wypada uszczelka.
Oba miejsca możliwego przecieku zaznaczyłem na zdjęciach i są widoczne po odkręceniu osłony nad nogami kierowcy.
marsjaningn napisał/a:
z tyłu za siedzeniem kierowcy było pełno wody jak wsadze ręke pod wylot powietrza pod siedzeniem to normalnie stoi woda
Zauwazyłem jeszcze ze od strony kierowcy w pierwszym wylocie wodu nie mam tej gumy co jest z lewej strony ten lejek, moze to jest problem wlewającej sie wody??
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sie 06, 2010 16:10
marsjaningn napisał/a:
Zauwazyłem jeszcze ze od strony kierowcy w pierwszym wylocie wodu nie mam tej gumy co jest z lewej strony ten lejek, moze to jest problem wlewającej sie wody??
Nie wiem jak jest dokładnie zbudowane dno grodzi. Jeżeli jest podwójne dno, to oczywiście że może być wina braku rurki odpływu. W wyniku tego woda wpada pomiędzy pierwszą, a drugą "podłogę" i nie mając dalej prostego ujścia wchodzi do kabiny między blachami. Posprawdzaj nad nogami kierowcy czy na łączeniu blach nie widać rdzy.
zlokalizowałem źródło przecieku widoczne na zdjęciu jest pod sprzęgłem
teraz powiedzcie jak je zlikwidować
czy moge nawalić tam silikonu i zakleić całą dziurę?? czy jak to zrobić??
A może jest to uszczelka pompki sprzegła jak pisał wyżej kolega apples??
jak to sprawdzić i ewentualnie naprawić boo nie mam pojęcia jak dojść do tej uszczelki
[ Dodano: Sob Sie 21, 2010 14:59 ]
Prosze o jakąś pomoc w tej sprawie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sie 21, 2010 10:44, w całości zmieniany 1 raz
Witam! Mam a właściwie myśle że miałem ten sam problem. Wody w kabinie było około 11 litrów podejrzewam że jeszcze troche i bym mógł pływać. Skąd tyle? Po czyszczeniu odpływów mogłoby się wydawać że problem jest rozwiązywany ale byliśmy błędzie! Mnie ukruszyły się 2 wężyki od strony kierowcy i woda wlewałą się do kabiny. To 1 sprawa którą warto sprawić a 2 sprawa to taka iż w moim zamochodzie była robiona konserwacja podwozia i niemieckie majstry zrobiły głupote totalną. Otóż, z tyłu pod nogami pasazerów znajdują się odpływy wody tak samo było w dużym fiacie i jak tam się zatkało lub ktoś jak u mnie zakreił to to ewentualna wodą nie miała jak uciec z auta, stąd masakryczna ilość wody. Jeżeli ktoś chce to wrzuce zdjęcia otworów gdzie się znajdują i jak wyglądają jeżeli ktoś ma je też zaklejone.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum