Może tylko blok z numerem jest od 1.4 a reszta gratów od 1.8 i mamy już grubo więcej niż 103KM i zużycie paliwa wtedy będzie też odpowiednie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja nie moge wam nic wiecej powiedziec bo nie wiem poprzedni wlasciciel wogole nic nie wiedzial ze samochod ma silnik tuningowany jezdzila nim jego zona natomiast w dokumentach mam 1.4 si. Poprzedni wlasciciel mowil ze jest niski i twarrdy tylko to fakt tucze na prostej drodze juz. Jade dzisiaj na lotnisko to jak sie uda to nagram filmik ale niestety na razie u mnie w Pile leje na potege niestety moje opony 205, 45, 16 nie sa najlepsze na takie pogody, pamietam powrot z Dolaszewa od dziewczyny ruszanie nim bylo tragiczne odrazu zrywal przyczepnosc;/
Witam na lotnisku zostalem przyjety w niedziele do klubu pilskiego Yakuza honda i scigalem sie na pasie z honda 1.5 16v i na starcie go bralem i niestety potem juz mnie lykna przy 140km/h ale wyprzedzil mnie o pol samochodu byli zdziweini moj pierwszy wyscig i juz calkiem ladnie ale mowia ze napewno da sie z niego wiecej wydusic tylko jeszcze nie mam wprawy ale jak filmik sie pojawi na forum to wam dam link to sobie zobaczycie.
jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130
ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51
jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130
ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51
1. wątpliwe te 130 KM z tych modyfikacji
2. za 1000-1500zl kupujesz kompletny silnik 1.8 i masz 120KM na starcie
3. za 3000 masz 1.8 vvc i masz odrazu 160 KM
Mozna uznac ze jest seryjny i dac sobie spokoj mi to tam naprawde jest obojetne wazne ze wozi dupke i to sie liczy przegralme z tym od hondy ale jak sam mowil ze to duzo nie brakowalo mozliwe ze wina kierowcy (mnie ) poniewaz jestem nie doswiadczony jeszcze i nie potrafilem z neigo to wszyystko wycisnac, mowili ze zadlugo zmieniam biegi i przeciagam go a to nie ma sensu trace czas. Jezeli komus przeszkadza to moge poprawic na polskiejezdzie na 103km i bedzie git.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:42
Cytat:
Karcios
Ale co Ty taki zastraszony ? Nie musisz nas niemal, że przepraszać bo masz mocniejszy silnik. Tutaj wszyscy a przynajmniej większość na pewno się cieszy a nie zazdrości... tak że luz
1. wątpliwe te 130 KM z tych modyfikacji
2. za 1000-1500zl kupujesz kompletny silnik 1.8 i masz 120KM na starcie
3. za 3000 masz 1.8 vvc i masz odrazu 160 KM
1. myślę że spokojnie osiągniesz tego typu wynik
2. gdzie kupisz PORZĄDNY taki silnik z pełnym osprzętem za 1000zł? nie mówiąc, że przekładka swoje kosztuje
3. ceny tych silników kompletnych to minimum 5000zł + przekładka
jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130
ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51
2,5 cala słuszny rozmiar jak do 1,4
żeby sie zblizyc do tych 130km to na dobry poczatek warto podciagnac do serii
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum