Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 11:52   

Może tylko blok z numerem jest od 1.4 a reszta gratów od 1.8 i mamy już grubo więcej niż 103KM i zużycie paliwa wtedy będzie też odpowiednie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 11:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 12:42   

Ja nie moge wam nic wiecej powiedziec bo nie wiem poprzedni wlasciciel wogole nic nie wiedzial ze samochod ma silnik tuningowany jezdzila nim jego zona natomiast w dokumentach mam 1.4 si. Poprzedni wlasciciel mowil ze jest niski i twarrdy tylko to fakt tucze na prostej drodze juz. Jade dzisiaj na lotnisko to jak sie uda to nagram filmik ale niestety na razie u mnie w Pile leje na potege ;/ niestety moje opony 205, 45, 16 nie sa najlepsze na takie pogody, pamietam powrot z Dolaszewa od dziewczyny ruszanie nim bylo tragiczne odrazu zrywal przyczepnosc;/
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 22:29   

Fajnie byłoby zobaczyć filmik/ fotki nie musi być z aparatu, podejrzewam, że masz i w telefonie. Wybredny nie jestem :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 22:34   

Stawiam, że jakiś swap był robiony ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:00   

Witam na lotnisku zostalem przyjety w niedziele do klubu pilskiego Yakuza honda i scigalem sie na pasie z honda 1.5 16v i na starcie go bralem i niestety potem juz mnie lykna przy 140km/h ale wyprzedzil mnie o pol samochodu byli zdziweini moj pierwszy wyscig i juz calkiem ladnie ale mowia ze napewno da sie z niego wiecej wydusic tylko jeszcze nie mam wprawy ale jak filmik sie pojawi na forum to wam dam link to sobie zobaczycie.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:12   

Cytat:
pasie z honda 1.5 16v


ej to bez emocji cale 90-114 KM :P w zaleznosci od rocznika i modelu silnika :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:00   

możliwe. hmm ale 1,4 przy ostroznej jeździe powinien łyknąć 7l to wszystko.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:03   

moj przy ostroznej jezdzie ponizej 8 w miescie nie zejdzie... dla mnie norma to 10l na miescie przy normalnej jezdzie a czasami i 13 potrafi zjesc :P .

W trasie rekord to 5,5 (dlugi odcinek autostrady przy 90 km/h) a srednio tak 7-8 w trasie.

Nie wiem co sie tak czepiacie chlopaka. Ma normalne 1.4 SI :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:03   

a mnie to wygląda na prowokacje :D
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:16   

Skoro normalne 1,4 Si na III zrywa przyczepnosc, to chyba czas pomyslec nad lepszymi oponami :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:19   

rodi_ napisał/a:
Skoro normalne 1,4 Si na III zrywa przyczepnosc, to chyba czas pomyslec nad lepszymi oponami :wink:
mialem zimowki 185/60/14 jakies chinskie, i nie bylo trudno zrywac na III biegu :P a po deszczu w zakretach to prawie jak na lodzie :)
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:26   

jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130

ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:45   

Ztego co mowili to Honda z 1.5 16v silnikiem 115km ale nie seria. Mial jakies tlumiki zmienione i pierdoly.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:46   

dudus87 napisał/a:
jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130

ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51

1. wątpliwe te 130 KM z tych modyfikacji
2. za 1000-1500zl kupujesz kompletny silnik 1.8 i masz 120KM na starcie :)
3. za 3000 masz 1.8 vvc i masz odrazu 160 KM :)
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:47   

dudus87 napisał/a:
fi 2,5
2,5 czego? zazwyczaj taki wymiar podaje sie w mm a 2,5mm srednicy rury...to by Ci pierdzial jak przez słomke do shake'a:D

Z tego co sie orientuje lzejsze wałki i odpowiednio zoptymalizowane lekkie kolo zamachowe daja spory przyrost mocy!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:07   

Mozna uznac ze jest seryjny i dac sobie spokoj mi to tam naprawde jest obojetne wazne ze wozi dupke i to sie liczy przegralme z tym od hondy ale jak sam mowil ze to duzo nie brakowalo mozliwe ze wina kierowcy (mnie ;/ ) poniewaz jestem nie doswiadczony jeszcze i nie potrafilem z neigo to wszyystko wycisnac, mowili ze zadlugo zmieniam biegi i przeciagam go a to nie ma sensu trace czas. Jezeli komus przeszkadza to moge poprawic na polskiejezdzie na 103km i bedzie git.

http://www.youtube.com/watch?v=D3Wf_RxCdMc
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:42   

Cytat:
Karcios


Ale co Ty taki zastraszony :) ? Nie musisz nas niemal, że przepraszać bo masz mocniejszy silnik. Tutaj wszyscy a przynajmniej większość na pewno się cieszy a nie zazdrości... tak że luz :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 22:47   

faecd, 2,5 cala :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 06:12   

michone napisał/a:

1. wątpliwe te 130 KM z tych modyfikacji
2. za 1000-1500zl kupujesz kompletny silnik 1.8 i masz 120KM na starcie :)
3. za 3000 masz 1.8 vvc i masz odrazu 160 KM :)


1. myślę że spokojnie osiągniesz tego typu wynik

2. gdzie kupisz PORZĄDNY taki silnik z pełnym osprzętem za 1000zł? nie mówiąc, że przekładka swoje kosztuje :)

3. ceny tych silników kompletnych to minimum 5000zł + przekładka
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 08, 2009 18:53   

dudus87 napisał/a:
jak już pisałem, wałki + kolo mogly dodać te 10km koszt tego to 1000 (700zł wałki Świątka + 300zł lekkie kolo) przerobienie + montaż wiec w 1500zł sie mieści, do tego wydech z kwasowki na fi 2,5 - 1000zł, dolot k&n Węglarski będzie kosztem 500zł czyli za 3tysia mamy ze 103km okolo 130

ceny i procentowy przyrost mocy biore z bylego Matiza kolegi przy tych przeróbkach wyszlo 75km z fabrycznych 51


2,5 cala słuszny rozmiar jak do 1,4 :rotfl:

żeby sie zblizyc do tych 130km to na dobry poczatek warto podciagnac do serii :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200 1.4 8v 97r] -more power:)
DIL Tuning mechaniczny 29 Pią Gru 28, 2007 21:54
michone
Brak nowych postów MG ZR a R200 SDI map sensor
Naki17 Tuning mechaniczny 9 Czw Lis 21, 2013 23:09
Firq
Brak nowych postów [R200] zawieszenie
gruby87 Tuning mechaniczny 1 Czw Maj 13, 2010 12:47
TomC
Brak nowych postów [R200 98r 1,4 v8] BLOW-OFF BOV
bula21 Tuning mechaniczny 4 Czw Wrz 06, 2007 12:41
Owsik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink