Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SD 98'] POMOCY !!! NIE MOGE ODPALIC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:31
[R 220 SD 98'] POMOCY !!! NIE MOGE ODPALIC

PILNE !
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 12:26   

PopaY napisał/a:
Na popych? Diesla????????


Jako ostania możliwość to zostanie najpierw będę próbował z kablami nowymi :mrgreen: Teraz tylko pozostaje czekać na kumpla i będę dalej co radził :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 12:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
orobra 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 69
Skąd: LUBLIN



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 16:44   (R620 DI 95R)

Podłączam się pod temat ,od kilku dni miałem dziwne objawy,mianowicie po odpaleniu samochód pochodził chwilkę i gasł tak kilka razy później już było dobrze ,wczoraj założyłem nowy filtr paliwa jadę sobie spokojnie silnik był już rozgrzany zapaliły się kontrolki i samochód zgasł ,poczekałem chwilkę i odpaliłem tak dojechałem do parkingu.Wyczyściłem stary filtr i dziś założyłem i znowu to samo pochodził chwilkę i gaśnie ,sprawdzałem paliwo dochodzi do pompy mam pytanie czy to możliwe że w pompie zebrała się parafina i stąd te problemy dodam jeszcze że dziś dolałem benzyny i uszlachetniacz ,tylko teraz nawet już na chwilę nie zapalił .Samochód stoi pod chmurką i nie mam możliwości wjechać do ciepłego garażu,zastanawiam sie czy nie można polać ciepłą wodą po pompie .Może ktoś miał już taki przypadek ,nie bardzo wiem co mam zrobić .Pozdrawiam
 
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 16:52   

ja w zeszłą środę zostawiłem auto na światłach, po pracy zonk, aku wyładowane do zera, otworzyłem drzwi kluczykiem, wypchnąłem go, podłączyliśmy go na kable do astry III kumpla i zostawiliśmy na pół godziny. (wtedy przynajmniej mogłem otworzyć resztą drzwi z pilota) myślałem że wszystko będzie ok, ale niestety nie. Rozrusznik nie zrobił nawet obrotu. Kumpel wyjął swój aku, zamontowaliśmy go do mnie i też nic (nie kapnąłem się że mój aku ma 670A a jego tylko 300) tak że rozrusznik nie chciał w ogóle zagadać. Wziąłem aku do domu, podpiąłem pod prostownik ładowałem 36h i jest jak nowy. Zapomniałem dodać, że na popych z dość dużej górki też nie zagadał.
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 21:55   

36h ładowania ale mam nadzieje ,ze nie bez przerwy ?
Pamiętajcie ,żeby nie ładować zbyt długo aku ! 2-3 godzinki i przerwa godzinna ( dobre do tego używać najtańszegowyłącznika czasowego żeby w nocy nie musieć wstawać )
Jeśli aku dobry tylko się rozładował z jakiś przyczyn zewnętrznych jak światła nie wyłączone to szkoda go katować. A uwierzcie mi szybko można aku dobić długim czasem ładowania.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:09   

proponuje załozyc jakis w miare podładowany aku (ewent pozyczyc od kogos tyle co do odpalenia ) bowiem jak juz wspomniano podłaczenie czyjegosc aku równolegle i tak na nic sie nie zda jesli nasz siedzi(chyba ze jego silnik by troche pochodził i alternator podładował go)
tak samo kiedys i ja miałem gdy dukaciak nie chcial zapalic mimo iz rozrzusznik krecił ale niestety za wolno ,po podłaczeniu prostownika na 5min zagadał od razu.
Po za tym mozna równiez pobudzic akumulator przed rozruchem włączajac na chwile kilka odbioników (swiatla itp) bowiem jak akumuator przebywa dosc długo na zimnym to gestosc elektrolitu zwieksza sie,a niska temperatura negatwynie na niego wpływa zmniejszajac jego pojemnosc
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Nie Sty 24, 2010 09:48   

chudson napisał/a:
36h ładowania ale mam nadzieje ,ze nie bez przerwy ?
z przerwami, ale w sumie około 36h żeby naładować na full
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 10:05   

majac aerometr warto sprawdzic gestosc elektrolitu
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:16   

Z prawie ostatniej chwili ;) Remi odpalił auto na nowych kablach, ale pod Krakowem paliwo "zamarzło" i miał spore problemy z jazdą ... dopiero dolanie benzyny poprawiło sytuację, na tyle, że dotarł do domu nad ranem ... trasa Kraków - Rzeszów trwała jakieś 7h ... pewnie jak wstanie, to coś napisze ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Nie Sty 24, 2010 15:56   

grunt ze udało mu się dojechać :)
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 24, 2010 20:24   

Czy ma ktoś z Was doświadczenia z takimi gadżetami? http://allegro.pl/item898...o_auta_12v.html
Może w takich warunkach byłoby pomocne o ile nie zrobi się korek w przewodach.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 02:16   

Witam,

Wróciłem z powrotem do Wiednia :razz:

JESZCEZ RAZ WIELKI DZIEKI dla Markzo i Brt :mrgreen: Co ja bym bez was zrobił. Jazda była koszmar już myślałem ze mi pompa padła albo coś. :wink:

Opisze krotko co było, w sobotę przyjechał kumpel swoja skoda i na nowych kablach 25mm² udało sie bez większych problemów autko juz odpalić. Przejechałem się kawałek i aku cały gorący był od lądowania się :wink: Mam całej akcji filmik bo kolega nagrywał ale muszę na YouTube dać jeszcze :razz:

Tak ze wyjechałem ok 17.30 dopiero z Wiednia zanim się ogarnąłem i na 22.00 bylem na granicy w Zwardoń, zrobilem sobie dłuższy postój i potem zaczęły się koszmary kolo Krakowa :neutral: Bylem jakieś o 30km przed KRK az tu nagle zero reakcji na gaz auto słabe jak cos i pod górkę nagle CHECK ENGINE sie zaświecił i mi auto zgasło :/

Bo długim kręceniu na raty auto odpaliło ale po 2km to samo i spanikowałem, wiec tel do Marka i mi dal tel do Brt :razz: Wiec mnie koledzy uświadomili ze jest ponad -26C i się i po prostu parafina wydzieliła i filtr zapchało.

Zanim się do 1. stacji Orlen doczołgam chyba pond 20x mi zgasło auto :/ Kupiłem STP wlałem cala butelkę a bak już prawie pusty miałem bo poniżej 1. kreski było i dodałem jakieś 10l VERVA ON :wink: Niestety przy płaceniu nie dało rady moja karta zapłacić a miałem tylko 20PLN przy sobie i EURO i dobrze ze pani była tak mila za akceptować od mnie euro bo bym nie mógł zapłacić nawet tego co zatankowałem :shock: :mrgreen:

Wiec to pomogło na jakieś 20km w czym jeszcze źle sobie pojechałem i wylądowałem prawie w Rabce Zdrój :evil: Tak ze się wróciłem i gdzieś przed Bochnia znów to samo. Jakos bo wielu godzina i ponad 100x odpalania i takiego tempa dojechałem jakoś za Tarnów i potem na jakiejś stacji co był kantor czynny kupiłem dopiero Benzynę i wlałem ok 5l i od razu ładnie puściło mi i tak dojechałem na do Strzyżowa i bylem coś ok 7:00 w domu :/ ALe TIR'ow stalo na A4 tez dużo oraz kilka osobówek :shock: I potem jak mi ktoś powiedział ze jest -27C to masakra :???:

Teraz leje na pełny bak z 4l benzyny, bo tego nikomu nie rzeczy co musiałem przeżyć. :/ Dobrze ze jeszcze palił bo chwili bo jak bym mi tak siadł to bym chyba zamarzł w aucie :shock:

Niedziele cala przespałem do 16.00 :mrgreen: A ze kompa nie mam w Polsce to nic nie napisałem :neutral:


W Poniedziałek bylem na przeglądzie, wszystko ładnie wyszło az tu nagle zonk :shock: Patrzymy a tutaj i z obu przednich cylinderków oraz na jednym tylnim kole leje sie płyn. Bedzie mnie teraz znów kosztowała regeneracja wszystkich zacisków w aucie :/ Plynu ubyło gdzieś na polowe zbiornika ale nie wiem kiedy to zaczęło się dziać wiec na razie dolarem płyn i wróciłem do Wiednia :sad: W środę znowu jadę do polski wiec będę to musiał oddać gdzieś, wiec może ktos zna w Rzeszowie gdzie robią regeneracje zacisków. :?: :?: :?:
Jet tut na forum jak to zrobić samemu ale przy tych temp. na zewnątrz robić raczej nie mozliwe :/

Same problemy z Roverkiem :wink: I Bat. nowej tez nie kupiłem, bo chciałem kupić Centre Future 77Ah i w Strzyżowie nie dostane. Twierdza ze badziestwo jest i nie sprzedaja, a jednym sklepie można było na zamówienie dostać ale 450zl :shock: chcą za nia. Na allegro w Krk w sklepie można za 340zl dostać :wink: chyba ze w Rzeszowie gdzieś taniej dostane tylko nie wiem gdzie :wink:

Tak ze to na razie tyle, ide spać bo jestem zmęczony to jazdą :wink: 1.200km sie nabilo i wymiana oleju za 800km mnie czeka jeszcze tez :lol: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wilkxt 



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 72
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 08:23   

Witam
Wczoraj spotkała mnie podobna sytuacja, auto(620Di) jechało najpierw max 110, a pozniej to juz tylko 80, na szczęście nie gasł i dało się jakoś jechać, przyczyna to pewnie zamarzający filtr bo skusiłem się na biodiesla z bliskiej(bo staniaj o 60gr, oj ja naiwny ;-)) . Normalnie w ziemie biodiesla nie kupuję bo auto przy mrozach dużo gorzej pali, teraz sie skusilem bo mialem trase do przejechania i stwierdzilem że wszystko wypale, szkoda tylko że do wypalanie potrwało dłuzej niż zakładałem. W baku zostało mi jakies 10 L, mam nadzieje ze jak kupie jakięs STP i doleje do pełna zwykłej ON to odpuści.
_________________
pozdrawiam
Tomek
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 08:56   

Remi polecam się na przyszłość :D porozglądam się za jakimś mechanikiem w Rzeszowie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 09:14   

Remi55 napisał/a:

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 23:31 ]
Jak bym miał benzyniaka to bym na pych próbował a Dieselka tak nie odpali :(


I tu jest błąd. Dieselka odpali jeszcze szybciej w ten właśnie sposób. bo aw dieslu zapłon zależy jedynie od dobrego sprężenia mieszanki. Z drugiej strony strach o paski ale jak mus to mus.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 22:35   

iwan00, Na pych do paliłem jak jechałem z Krakowa jak mi z górki jechał i zgasł to znów 4 bieg i lekko sprzęgło puszczałem i zapalił mi znów bo mi szkoda było rozrusznika :mrgreen:

Markzo, Będę dzwonił do ciebie w czwartek :razz: Najlepiej by była jakaś firma co robi taka usługę, jak regeneracja tych zacisków hamulcowych. Zawiozę im to najwyżej maluchem jak mi moi mechanicy wykręca :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 23:02   

spoko, jutro coś bede wiedział ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 23:32   

:mrgreen: Thx :wink: Teraz jak będę jechał leje 5l benzyny do baku, dość głupot :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 11:35   

Remi55 napisał/a:
Same problemy z Roverkiem :wink: I Bat. nowej tez nie kupiłem, bo chciałem kupić Centre Future 77Ah i w Strzyżowie nie dostane. Twierdza ze badziestwo jest i nie sprzedaja, a jednym sklepie można było na zamówienie dostać ale 450zl :shock: chcą za nia. Na allegro w Krk w sklepie można za 340zl dostać :wink: chyba ze w Rzeszowie gdzieś taniej dostane tylko nie wiem gdzie :wink:

W Racławówce aku kupisz za ok 390zł :) firma sie zwie "Ogniwo plus" ;)
 
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 12:37   

W Realu mają całe półki Centrami zawalone zajedź do pierwszego lepszego po drodze. Ja Centre Plus 74Ah kupiłem za 320,-
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 27, 2010 13:05   

iwan00, Ale che miec Future :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Sty 27, 2010 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 25]Nie moge odpalic R25
pawel90 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Lip 25, 2012 20:29
pawel90
Brak nowych postów [r216 Si 98] nie mogę odpalić - immobilizer
krzysiekszm Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Sie 12, 2008 15:08
krzysiekszm
Brak nowych postów [ Rover 200 ] Nie mogę odpalić silnika
m166 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Lip 30, 2014 11:03
m166
Brak nowych postów [R200] Nie moge odpalic auta
keraj83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sty 23, 2009 23:30
keraj83
Brak nowych postów SOLVED [R214 8V] nie moge odpalić samochodu
DIL Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 44 Sob Lis 10, 2007 01:19
paff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink