Mam samochód od miesiąca dlatego jeszcze nie byłem.
[ Dodano: Sro Mar 03, 2010 22:00 ]
Po wymianie filtra odmy dalej przy odpaleniu po dłuższym postoju dymi na biało-niebiesko jak mu dam na 3tys to po minucie przestaje. zapach jest tak jakby niespalonej do końca ropy musze go podłączyć do t4 bo program bo interfejs z bmw ,który pożyczyłem od kumpla nie chce się połączyć (program carsoft). moje pytanie jet następujące czy ktoś wie czy w Legionowie lub okolicach jest jakiś diagnosta który posiada t4 jak tak to gdzie?
Dzisiaj pojechałem na t4 kto obstawiał wtryski ten miał racje 2 padły teraz szukam wtryskiwaczy jeśli ktoś ma jakieś dobre sprawdzone żródło to będę wdzięczny.
t4 pokazał na pierwszym wtrysku 4,8mg na 3 wtrysku 8mg inaczej mówiąc padły jutro jade po drugie mam nadzieje że nie umoczę . A jak sie uporam z wtryskami to będę kombinował nad
sprzęgłem i pompką . jak dobrze pójdzie to na lato będzie z mojego roverka porządny samochód.
jak stuka to znaczy ze wtrysk do d d.... u mnie jest tak samo tyle ze padł całkowicie i bez wymiany nawet z podwórka nie mogę sie ruszyć a samochód idzie jak burza
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:32
Byłem ostatni na komputerze i nic mi nie mówił gość. Był może mało kumaty. Podjadę teraz i powiem że ma to sprawdzić.
W razie czego oddam do regeneracji aby wymienili końcówki, ale najpierw wyciągnę i wyczyszczę bo podobno lubią się zapychać. Może spróbuj u siebie.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Mar 06, 2010 21:33, w całości zmieniany 1 raz
mam podobny problem w nissanie cabstarze tm też są linki i puki sie nie rozgrzeje biegi prawie nie chcą wchodzić.ile takie linki do rovera mogą kosztować?
[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 21:44 ]
w takim razie pogrzebie w szukajce .
hej mi tez puszcza dyma niebieskiego ale tylko jak jest na wpół rozgrzany.
Jak zimny zero dymu, jak ciepły tez nie kopci, jak sredni to chmura non stop niebieski.
co to moze byc?
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 13:16
apples, można też poustwiać napięcia na wtryski. Tu jest jeszcze możliwość manewru, bo jak puszcza lekko, to da się większym napięciem to zniwelować. Ale jak już bardzo puszcza, dupa. Sprawdzanie samych błędów na kompie mija się z celem, trzeba posprawdzać zawsze ciśnienia i parametry jakie dają poszczególne czujniki. Najczęściej powinno przy podawanym parametrze pisać jaki jest margines, od ilu do ilu powinno podawać.
mapis79 napisał/a:
t4 pokazał na pierwszym wtrysku 4,8mg na 3 wtrysku 8mg
O ile jeszcze tego pierwszego próbowałbym dać większe napięcie, to ten trzeci już padło bardzo. Nie gaśnie Ci w czasie jazdy? Równo chodzi na wolnych obrotach?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 13:39
Rowan Dzięki. Muszę się tym zająć bo trochę mnie drażni ten dźwięk. Identyczny prawie do grających zaworów w polonezach i fiatach. Teraz pytanie: Czy to wtrysk, czy to popychacz hydrauliczny? Wymienię chyba najpierw olej i zobaczę co będzie. Może to wina tego p... Castrola. Czy zwiększenie napięcia tylko na T4? U mnie słychać stukanie na 1 od łańcucha.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum