Tak dla potomnych tez mających problemy z przepławkami opisze w skrócie moje doświadczenia dotychczasowe. Rover 45 iDT 2.0 101KM , była oryginalna przepływka BOSCHa o nr 0 280 218 012, niestety po odpaleniu obroty nie wchodziły od razu , po wciśnięciu pedału na postoju trzeba było odczekać kilka sekund, po czym obroty po dojściu do 2k z kopa ruszyły do góry i już niby było dobrze, wchodziły od razu obroty, a auto się zbierało ale spalanie w trybie miejskim przy spaleniu 20l ON nie mogło zmieścić się w przejechanych 200km. Kopałem tu forum i kombinowałem za każda radą , typu czyszczenie itp, ale bez owocnie. Padło na zakup nowego Pierbuburg-a dedykowanego 7.22701.09.0. Efekt pocieszający od poprzedniego auto zbierało sie bez problem. Sądziłem ze będzie OK, ale znów pomiar spalania i okazało się ze z 20l wyciągłem około 220km , i to starając się naprawdę delikatnie przyciskać pedał gazu. P0czułem że wydane 380zł poszło chyba w błoto. Z Allegro kupiłem przepływomierz opisywany jako pasujący , a mianowicie od Opla z silnikiem Isuzu 1.7. Numer na przepływomierzu na rurce Bosch 0 281 002 180. Niestety całkowita klapa. Auto od dołu miało cały czas mula od dołu do 2k obrotów. 90zł w błoto. Może to wina też ze wkład nie był oryginalny Bosch tylko jakieś n/n z numerami oryginału. Sprzedający dostał negatyw bo telefonicznie zapewniał mnie ze w środku na pewno jest oryginał. I teraz zbliżam się do finału a mianowicie kumpel mówi mi ze źle mu dobrano przepływomierz do Opla Vectry i kupił nowy a ten ma jako leżak więc mi pożyczy na sprawdzenie. Zamieniłem wkłady i tu mogę od razu polecić gdy komuś to wpadnie w ręce. Przepływomierz nr. kat. AMMQ19680 firmy Magneti Marelli. Co prawda nie dedykowany do Rovera , ale auto w końcu chodzi jak auto. Osiągi mnie nie interesują, ale kiedy trzeba to daje kopa. po mieście nie jeżdżę innym biegiem niż 4 bo od 40km/h nie ma problemu bujnąć go, a co ważne na tym biegu bez problemu wchodzi mi na każdą górkę jadąc za np. motorowerem. A teraz co najważniejsze, paliwo ecodiesel z Orlenu i na 20l nie miałem mniejszego przebiegu niż 270km. Jest to stale jazda do pracy i z powrotem pod górki 4km tam i z powrotem. Wypad za miasto i powrót z 1,5h staniem w kolejce w drodze powrotnej, przejechane 290km. Teraz mogę powiedzieć ze jestem zadowolony z tego autka.
Ps. 1)Pomiar może nie do końca miarodajny bo liczony nie na pełnym zbiorniku, ale do zapalenia się na stałe lampki paliwa, ale zawsze po zalaniu wskaźnik lądował mi na drugą kreskę, i każdy pomiar robiony po kilka razy i zawsze taki sam.
2)Kusi mnie by kupić dedykowany przez M/M przepływomierz. Ale na chwilą obecną gdzieś zaprzepaściłem nr katalogowy, a chciałem się tez i nim podzielić. Musze odszukać.
3) Jeśli ktoś chce kupić wkład przepływomierza Pierburga w/w w oryginalnym opakowaniu i z paragonem zakupu to proszę na PW. Przepływomierz nowy , używany tylko 1 tydzień
4) Przy okazji pytanie , Jeśli przy odpalaniu czy to zapłonu czy silnika nie pali mi się w ogóle kontrolka check egine, to muszę coś z tym zrobić czy może lepiej nie by mnie nie wkurzała ;) Taki już zakupiłem w czerwcu tego roku. Auto z Włoszech taka dla wiadomości.
Pozdrawiam
Pierburgh niestety nie działa dobrze jak sie nie ma MAFAM lub inaczej zwany wzmacniać sygnału. Ale teraz mamy mapki co można całkiem bez przeplywki smigac wiec w sumie ten temat o zakupie przeplywki staje się mniej wazny. Po drugie jest już nawet działaczy emulator sygnału przeplywki wiec przeplywka w naszym aucie staje się zbędna
Co do nie oryginalnego wkładu to tez bylo opisywane ze padnie po kilka miesiącach
Ja wiem tylko tyle ze mój przepływomierz za niedługo będę sprzedawał
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Lukasik,
Pokombinuję - korzystam z warsztatu, w którym nie pracują może geniusze i czasem coś się zdarzy, ale wiem, że mnie (laika) nie okantują, więc nie zmieniam mojego nASO.
Wymieniłem wszystkie 4 filtry na raz.
[ Dodano: Sro Paź 12, 2011 08:57 ] mirwin,
Mówiłem, że jestem blondynem? Nie... no to mówię.
Nie zwróciłem na to uwagi, bo wcześniej i w tym i w R75 odpinało się lekko.
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum