Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompka sprzęgła, sprzęgło Ciekawostki ;]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompka sprzęgła, sprzęgło Ciekawostki ;]
Autor Wiadomość
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



Wysłany: Pon Maj 19, 2014 08:43   

Na dzisiaj po południu mam mień gotowe auto.
Mechanik wysyła mi raporty^^ na maila
"Witam,
brak mozliwosci bezpiecznej wymiany elementu na "odsunietej" skrzyni
nawet po demontazu jej osprzetu.
Konieczny jest demontaz sanek i czesci wezy ukladu chlodzenia i obwodu
doladowania.
Zamowiony wysprzeglik nie byl kompletny - brak kroca laczeniowego z
przewodami hyd. pojazdu - zastosowany zostal stary.
Przyczyna niesprawnosci bylo uszkodzenie mechaniczne obudowy
wysprzeglkia poprzez pierscien zabezpieczajacy lozyska ktore zatarlo sie
i rozsypalo. Dzwon skrzyni wewnatrz caly zalany i brudny. Sprzeglo jest
sprawne z niewielkim przebiegiem, bylo zmieniane." Czy to się trzyma kupy ??
Niech się ktoś odniesie,
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 19, 2014 08:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Pon Maj 19, 2014 10:17   

lagi napisał/a:
Konieczny jest demontaz sanek i czesci wezy ukladu chlodzenia i obwodu
doladowania.


chyba lubią se roboty dorobić u mnie wyjmowano skrzynie bez ingerencji w układ chłodzenia, sanki można opuścić na jedną stronę i skrzynia wyjdzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pingiel 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 144
Skąd: Rogowo /k.Żnina

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 19, 2014 10:58   

damiwr napisał/a:
ty mówisz od spodu patrząc czy ogólnie skrzynia jest zalana od góry ?


Od spodu w jednym miejscu wokoło plamy sucho więc jest to płyn dot 4 który wyciekł ze środka a nie który poleciał przy odpowietrzaniu.
_________________
"... a ty lowelku jedź"
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Pon Maj 19, 2014 11:15   

Pingiel napisał/a:
Od spodu w jednym miejscu wokoło plamy sucho więc jest to płyn dot 4 który wyciekł ze środka a nie który poleciał przy odpowietrzaniu.


No to ... yh rozbiórka.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pingiel 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 144
Skąd: Rogowo /k.Żnina

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 19, 2014 23:41   

damiwr napisał/a:
No to ... yh rozbiórka.


Nie inaczej,dlatego wertuje teraz forum jak to ugryźć bo jak mi mechanior krzyknął że 900 zł za robociznę to podziękowałem. Za te cenę zregeneruje dwumas i się jeszcze dobrze po robocie upier...le co by się wszystko kupy trzymało. :P
_________________
"... a ty lowelku jedź"
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Pon Maj 19, 2014 23:44   

Pingiel napisał/a:
900 zł


za co ? ja płaciłem 350 tak jak za wymianę sprzęgła.

8h jak nic w jedną osobę ;)

Tylko raczej samemu bym się nie brał by szarpać się ze skrzynią i potem ją wkładać na miejsce.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pingiel 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 144
Skąd: Rogowo /k.Żnina

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 20, 2014 00:39   

lagi napisał/a:
Zamowiony wysprzeglik nie byl kompletny - brak kroca laczeniowego z
przewodami hyd. pojazdu


no nie wiem dokładnie ale szukając dla siebie nie widziałem w internecie wysprzęglika bez przewodów hydraulicznych
_________________
"... a ty lowelku jedź"
 
 
Strike 



Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 15



Wysłany: Wto Maj 20, 2014 14:36   

Polecam wątek :)

LINK - pompa sprzęgła Forum Roverki
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Nie Cze 01, 2014 21:29   

Witam.
Przytrafiła mi się dziś przykra awaria układu wysprzęglania. Jadąc po prostej drodze, chcąc zmienic bieg, zaczynam wciskać sprzęgło, a tu jakiś mały stuk i pedał sprzęgła nie da się wcisnąć. Po bezpiecznym zatrzymaniu się przeszedłem do diagnozy. Co się okazało, doszło do rozpięcia się złączki pompka-wysprzęglik ( ten pod akumulatorem). Teraz pytanie - jakie mogą być tego przyczyny?
Pompka oryginał( czasami nie domaga ale dolanie płyny i odpowietrzenie pomaga na jakieś 2 tygodnie). Wyprzęgnik pewnie też oryginał. Tylko raz rozpinałem tą złączkę w swojej karierze( jakieś 2 lata temu ). Wszystko było dobrze. Dziś też, po połączeniu, odpowietrzeniu, działa wszystko normalnie, zrobiłem dziś prawie 200 km.
Wiec co się mogło stać ? czyżby złącze przy wysprzęgliku się wyrobiło ? Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Nie Cze 01, 2014 21:42   

wygląda na chwilowe za duże ciśnienie w układzie albo coś z wysprzęglikiem,

może też już uszczelka nie domagać w złączce w końcówce tej co idzie od pompki :)

pytanie do pierwszej propozycji jest czy masz cały grzybek,gumkę,condon w pompce i w jakim stanie jest wyprzęglik.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Nie Cze 01, 2014 21:53   

Co do pompki to jest kompletna, jest wszystko.
Wysprzęglik, chyba jest ok, z tego co namacałem to pod skrzynią jest suchu, wycieków brak.
Co do za dużego ciśnienia, też mi to chodziło po głowie ale z drugiej strony, jak skoro to właśnie przez pompkę mi płyn ucieka ?
I czy pompka jest w stanie wytworzyć aż takie ciśnienie by to rozłączyć ?
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
damiwr 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 575
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Nie Cze 01, 2014 22:10   

marcin.misek napisał/a:
jak skoro to właśnie przez pompkę mi płyn ucieka ?


to pompkę należało by wymienić :)

a za duże ciśnienie może być spowodowane tylko

1. Pompka
2. Wysprzęglik
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adammc 



Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: Żabno



Wysłany: Czw Paź 30, 2014 23:50   

Witam podlacze sie do tematu od jakiegos czasu mam problem ze sprzeglem. Mechanik twierdzi ze przewód sie przetarl i juz 2 razy probowali go połączyć. Obecnie sprzeglo twarde i czasem trzeba pompowania. Poszukuje rady lub naprawy w okolicach tarnowa za wszystko zaplace. Moj tel 880851674. Jak ktos z Was chce to naprawic profesjonalnie prosze o kontakt telefoniczny.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło, pompka sprzęgła
skiba0225 Rover serii 75, MG ZT 78 Nie Lis 25, 2012 19:16
piotrek250
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło, pompka sprzęgła, szybkozłaczka
piochu1 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Sie 31, 2015 09:11
pablo
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło - pompka, wysprzęglik, wymiana sprzęgła
Froncek55 Rover serii 75, MG ZT 54 Sob Lip 28, 2018 07:03
Ciastek0397
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło - szum po wciśnięciu sprzęgła, pompka sprzęgł
kris-tofer Rover serii 75, MG ZT 29 Pon Wrz 28, 2009 17:34
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Sprzęgło - pompka
solak11 Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Lip 10, 2012 10:44
solak11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink