Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Kielce
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 18:39
Remi55, u mnie wszystko jest na oryginalnych wężykach, zaworku i pompce i sika całkiem ładnie... Może spróbuj wymienić wężyki (mogą być zabrudzone od środka, ktoś wcześniej pisał, że po skróceniu wężyków zaczęło lać lepiej), ewentualnie zobacz czy jest jakaś różnica po zalaniu do pełna (z tego co zauważyłem jeszcze na starych spryskiwaczach jak było mało płynu, to sikało słabiej), jak nie, to może uda Ci się przełożyć pompkę od swojego starego R?
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 18:39 ]
Remi55 napisał/a:
te od C3 strasznie latają w masce
u mnie nic nie lata, mam bez podkładek. Jak wcześniej było s podkładkami, to strasznie odstawały i mnie wnerwiały
może w czasie wypadku zostały uszkodzone jakieś mocowania dyszy, czy coś w tym stylu?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 18:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No dokładnie mi tak teraz odstają trochę ale za to się trzymają. Nie dysze są cale nic się w nie nie stało
Musze przedmuchać wężyki, ale na zwykłych spryskiwaczach tez słabo strasznie pryskało w tej 25 chyba ta pompa jest zasyfiona albo syfu pełno w zbiorniku jest. Będę musiał to wymienić wszystko na to co było w 220 czyli wężyk i pompka oraz zaworki
[ Dodano: Nie Gru 12, 2010 12:20 ]
I tutaj mój filmik z pompa paliwowa jako do spryskiwaczy Troszkę się po nocy lód zrobił w wężykach i ładnie mi to przedmuchało Ciekawe jak to w lecie będzie pryskało
Ja myslalem kiedys o podgrzewanych wycieraczkach, bo to mnie bardziej denerwuje zima niz spryski.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Wycieraczek grzanych tez nie widzialem, ale myslalem, zeby cos takiego zmontowac.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez, Najprostsze by chyba było w miejsca gdzie stoją piórka przykleić takie maty coś w stylu szyby podgrzewanej i żeby grzało to miejsce to by juz w sumie nie przymarzały.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 22:27
a do roverow da sie podgrzewana przednia dokupic?? bo wiem ze do fordów można na pewno. to jak kupowac nr 1 nie 2 ani 3??:)
[ Dodano: Pią Gru 17, 2010 22:27 ]
kurcze na allegro niema juz tej aukcji z 1, czy moglibyście dokłądnie podac mi co to ma być?? z jakich lat i jakiego wozu? ew. jakas aukcje z nimi lub sklep??
hvil, ASO Cytryn lub Peugeota dwa dni jak nie ma na stanie i masz je Podajesz im nr 6438.v8 zmawiasz dwie sztuki i git Jesteś z Lublina wiec tych ASO tam jest pełno
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
TomC, Ja moje w zimie zawsze od szyby odginam A jak przymarznie to ja odmrażaczem traktuje aż puści lód Bo wiem ze raz oderwie się od lodu i kaplica Ja zawsze raz na wiosnę i potem w zimie bo jakoś kończą swój zywiot u mnie szybko
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
odszronienie wycieraczki przed jazdą to najmniejszy problem ... gorzej jak zachodzą lodem podczas jazdy i nie zbierają wtedy całości szyby tylko kawałki, bo nie mają jak dopasować sie do szyby z powodu zamarzniecia .... na to to te ogrzewane by by były super
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum